Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyaluronihappo ja micellar- vesi. Toimiiko ne oikeesti vai onko ne taas jotain humpuukia? Pitäähän kosmetiikkateollisuuden jotenkin aina uusiutua..

Vierailija
26.12.2018 |

Entä arganöljy, joko se buumi meni ohi? Kookosöljy taitaa ainakin olla jo niiiin passé..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misellivedi on neetettä, jossa on lipidejä. Lipidit puhdistavat, koska ne menevät rasvakalvon lapi. Tyypillinen lipidi on saippua. Joten, kyllä se toimii, mutta kannattaako siitä kovin paljon maksaa?

Vierailija
2/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens vuonna tulee taas joku uusi hitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Lidlstä herkän ihon micellar-vettä. Puteli maksoi alle 3 euroa, joten ei ole iso menetys jos tuote osoittautuu huonoksi. Kyllähän tuo ihon puhdistaa mutta en kyllä meikkaa itselleni mitään raskasta sotamaalausta. Ihan ok tuote omalla kohdallani.

Vierailija
4/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lumenen misellivesi kirveli naamaa.

Vierailija
5/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huomannut micellar-vedessä mitään eroa verrattuna tavalliseen kasvoveteen. Yhtä hyvin/huonosti lähti meikki naamasta.

Paljon melua tyhjästä?

Vierailija
6/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misellivedi on neetettä, jossa on lipidejä. Lipidit puhdistavat, koska ne menevät rasvakalvon lapi. Tyypillinen lipidi on saippua. Joten, kyllä se toimii, mutta kannattaako siitä kovin paljon maksaa?

Ei tietenkään kannata paljoa maksaa. Tämäkin toimii hyvin! https://www.sokos.fi/fi/sokos/l300-200ml-3in1-micellar-cleansing-water-…

Vierailija
7/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Garnierin öljyinen misselivesi. Poistaa hyvin meikit, mutta meikkaan hyvin kevyesti. Ihoni tuntuu hyvin puhtaalta ja mukavan ”kostea” olo jää kasvoille kun käytän kyseistä tuotetta. Olen ostanut tuotetta ainakin muistaakseni vuodesta 2015 lähtien. Pois en vaihtaisi.

Vierailija
8/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyaluronista en tiedä, kun ei ole kokemusta, mutta misellivesi on ihan huippujuttu. Kuuluu omaan meikinpuhdistusrutiiniin ihan oleellisesti. Eucerinin 3in1- tuote oli paras, mut sitä ei nyt enää saa Suomesta :(

Vierailija
9/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te käytätte sitä misellivettä? Riittääkö ainoaksi meikinpuhdistusaineeksi? Mietin tuota kuivan ja herkän ihon aamupuhdistusta varten, kun vesipesu kuivattaa liikaa...

Vierailija
10/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä misellivesien tarkoitusta ollenkaan. Kahta olen kokeillut, ja kumpikin jäänyt käyttämättä. Eivät riitä yksinään meikinpoistoon, ja kasvoveden korvaajaksi ovat jotenkin liian tujuja. Mulla on herkkä, pintakuiva iho. Parhaiten iholleni sopii puhdistusmaito ja kasvovesi, jota kerrostan käsin kasvoille. Sitten kasvovoide ja sy-voide, iltaisin muutaman kerran viikossa arganöljyä. Kaikki tuotteet luonnonkosmetiikkaa.

Saa nähdä tosiaan, mikä on ensi vuoden hitti.

Vierailija
11/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän esim. hyaluronihappo on ihan oikea aine jolla on tietty vaikutus, ja jota käytetään ihan legitiimisti esim. kosmeettisessa kirurgiassa. Eri juttu sitten se, että ei sen pitoisuudet joissain käsikaupassa myytävässä kosmetiikassa ole läheskään riittävät aikaansaamaan yhtään mitään - yleensä kun terapeuttisen annostuksen mukana tulee se sivuvaikutusten riski eikä kukaan kosmetiikkatuotteita valmistava taho halua myydä naamarasvaa joka kyllä tekee jotain perusvoiteesta poikkeavaa, mutta sillä riskillä että merkittävä vähemmistö käyttäjistä saa sitten myös jotain sivuvaikutuksia, kuten ihottumaa ja punotusta (vähemmistö sivuvaikutuksia kokevista saa sitten jotain huomattavasti merkittävämpää). Käsikauppakosmetiikassa sitä vaikuttavaa ainetta on siis vain mielikuvia luovana mausteena jota voidaan mainoksissa hehkuttaa.

Vierailija
12/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Garnierin öljyinen misselivesi. Poistaa hyvin meikit, mutta meikkaan hyvin kevyesti. Ihoni tuntuu hyvin puhtaalta ja mukavan ”kostea” olo jää kasvoille kun käytän kyseistä tuotetta. Olen ostanut tuotetta ainakin muistaakseni vuodesta 2015 lähtien. Pois en vaihtaisi.

Onko tää just se myyntikiellossa oleva, ehkä.

Ne misellivedet ei kyllä herkkäihoisille oikein sovi. Itellä nyt kasvovetenä erisan, hyvä ja mieto b vit ja hyaluroniakin sisältää. Myös ruusuvedet hyviä herkkäihoisillekin jopa.

Hyaluroni kosteuttaa kyllä. Ei mikään uusi aineole kosmetiikassa :). Kokeilkaa vaikka seerumia.

Sen päälle pitäisi kai aina lyödä rasvaa jossain muodossa...

Joo, mulla itellä ei paljon meikkaamista, huulipunan poistan oliiviöljyllä tmv.

Vauvapyyhkeellä voi myös aloittaa sotamaalauksen poiston -> kasvovettä sen jälk.

Vierailija
13/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä misellivesien tarkoitusta ollenkaan. Kahta olen kokeillut, ja kumpikin jäänyt käyttämättä. Eivät riitä yksinään meikinpoistoon, ja kasvoveden korvaajaksi ovat jotenkin liian tujuja. Mulla on herkkä, pintakuiva iho. Parhaiten iholleni sopii puhdistusmaito ja kasvovesi, jota kerrostan käsin kasvoille. Sitten kasvovoide ja sy-voide, iltaisin muutaman kerran viikossa arganöljyä. Kaikki tuotteet luonnonkosmetiikkaa.

Sulle vois käydä myös tuo (kotim. Apteekkkisarja) atopik - merkin kasvovesi. Ruusuvettä ja hyaluronia siinä on, se laitetaan ihan kädellä naamalle, vähän paksumpaa.

Vierailija
14/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle vois käydä myös tuo (kotim. Apteekkkisarja) atopik - merkin kasvovesi. Ruusuvettä ja hyaluronia siinä on, se laitetaan ihan kädellä naamalle, vähän paksumpaa.

No sitäpä mä juuri käytänkin :) On ihan huipputuote, ja vielä luonnonkosmetiikkaa. Käytössä myös sarjan puhdistusmaito ja kasvovoide. Sy-voide myös hyvä, mutta nyt käytössä Madara.