mies kiusaa ja keppostelee kaiken aikaa
Tuo poikamainen kujeilu ei ole vähentynyt yhtään vaikka jo kuukausia asuttu yhdessä. Joulun aikana huvittanut itseään erityisesti aukomalla essun nauhoja takaapäin kun olen keittiössä. Toinen temppunsa oli piilottaa piparimuotit kaapin päälle ja kun neuvoi sieltä katsomaan ja minun piti kiivetä porrasjakkaran kanssa niin kehtasi ottaa puhelimen kameralla kuvan hameen alta! Kaikista ilkeintä mitä on keksinyt tehdä on minun virtsarakkoni painaminen kädellä kesken hellien hetkien. Olen sille jotenkin herkkä, sattuu ja meinaa pissa karata joka kerta ja olen käskenyt lopettamaan tuon mutta se on kuulemma liian hauskaa kun saa minusta niin vahvan reaktion ulos. Onko normaalia/ hyväksyttävää kohta kolmekymppiseltä? Onko muilla samanlaisia?
Kommentit (116)
Hyvä ketju, olen saanut jo monta uutta ideaa kuinka piristää parisuhde-elämää ensi vuodeksi
Vierailija kirjoitti:
Reaktion hakeminen kuulostaa ikävä kyllä narsistilta. Kannattaa tutustua ajoissa käsitteeseen! Ite en tommosta kakaramaisuutta kattelisi.
Sama tuli mullakin mieleen. Kokemusta parista tällaisesta, joiden emotionaalinen kehitys on pysähtynyt jonnekin pienen lapsen tasolle. Molemmat piereskeli välillä äänekkäästi ja jäivät suu virneessä odottamaan "yleisön" reaktiota, puhuivat näistä pieruistaan ja muista suolentoiminnoistaan hämmentävän innokkaasti muissakin yhteyksissä. Helvetinmoiset raivarit,mökötykset tms jos ei saanut tahtoaan lävitse tai oli jäänyt jostain asiasta kiinni jne. Pahinta näin jälkikäteen ajateltuna oli henkinen väkivalta ja salakavala manipulointi, patologinen valehtelu ym. Aikamoinen piereskevä man-child psyko sen herrasmiehen ulkokuoren alla piili.
Mulle riitti se, että mies työnsi sormensa mulle suuhun aina kun haukottelin. Aivan jumalattoman ärsyttävää ja kuvottavaa, eikä menny kiellot perille kun höhöhöhöhähähä -äijällä on kivaa.
On monestakin syystä eksä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitti se, että mies työnsi sormensa mulle suuhun aina kun haukottelin. Aivan jumalattoman ärsyttävää ja kuvottavaa, eikä menny kiellot perille kun höhöhöhöhähähä -äijällä on kivaa.
Tuohon nyt on helppo ratkaisu, pure.
Olet tainnut ottaa koulukiusaajan. Nauttii kiusanteosta, pysyvä persoonallisuuspiirre. Ankaralla kurinpidolla pitää tämän piirteensä piilossa, mutta muuttuu piilokiusaajaksi. Nämä entiset koulukiusaajat saa helposti selville, kun johdattelee aiheeseen paheksumatta. Alkavat naama virneessä kertomaan, miten kiusasivat Jeppeä koulussa. 25 vuotta on vierähtänyt mutta vieläkin muisto Jepen hädästä ilahduttaa. Kysyttäessä, mikä siinä oli hienoa, tyhmemmät eivät osaa eritellä mitään, jotkut mainitsevat vallan tunteen, minkä saivat.
Suhteenne on alussa ja vielä on jotain hellyyttä mukana. Lopussa on sitten vaan se kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Haukotellessa kuuluu laittaa käsi suun eteen. Sitä ärsytti kun sinulla on puutteellinen kotikasvatus. Ei kuulu hyviin tapoihin haukotella toista kohti niin, että kitarisat paistavat.
Vierailija kirjoitti:
Olet tainnut ottaa koulukiusaajan. Nauttii kiusanteosta, pysyvä persoonallisuuspiirre. Ankaralla kurinpidolla pitää tämän piirteensä piilossa, mutta muuttuu piilokiusaajaksi. Nämä entiset koulukiusaajat saa helposti selville, kun johdattelee aiheeseen paheksumatta. Alkavat naama virneessä kertomaan, miten kiusasivat Jeppeä koulussa. 25 vuotta on vierähtänyt mutta vieläkin muisto Jepen hädästä ilahduttaa. Kysyttäessä, mikä siinä oli hienoa, tyhmemmät eivät osaa eritellä mitään, jotkut mainitsevat vallan tunteen, minkä saivat.
Suhteenne on alussa ja vielä on jotain hellyyttä mukana. Lopussa on sitten vaan se kiusaaminen.
Vaihtoehtoisesti kyseessä on koulukiusattu. Oma eksä teki suhteen alussa suuren numeron siitä, miten häntä oli koulussa kiusattu ja lyöty. Suhteen lopussa en ihmetellyt miksi: pyynnöt lopettaa ikävä käytös kuitattiin naurulla, ja yllättäen olikin minun vikani miksi mies (=kakara) ei osannut lopettaa ajoissa. Olisi näet pitänyt lyödä!
Saisipa itse edes tuollaista huomiota...
Mies37v kirjoitti:
Pojat ovat poikia, rakkaudesta se hevonenkin ja teillä naisilla ei ole ollenkaan huumorintajua. Tuohan on pelkkää viatonta leikkiä ja hassuttelua, samoin kuin vaikka se, että me miehet lähentelemme ja kuksimme teitä naisia vaikka te naiset ette tahtoisi sitä :-) .
Jatkuva leikkiminen ja hassuttelu ei ole aikuismaista.
Mies37v kirjoitti:
Pojat ovat poikia, rakkaudesta se hevonenkin ja teillä naisilla ei ole ollenkaan huumorintajua. Tuohan on pelkkää viatonta leikkiä ja hassuttelua, samoin kuin vaikka se, että me miehet lähentelemme ja kuksimme teitä naisia vaikka te naiset ette tahtoisi sitä :-) .
Raiskaus se onkin hassu vitsi.
onko paha jos kiinnostuin vähän tuosta rakonpainamisjutusta? pitää ehdottaa omalle miehelle illemmalla
Ei ole normaalia! Minulla puoliso tajuaa lopettaa kun huomaa että jokin asia ei ole mielestäni hauskaa, ja ei toista asiaa. Moni täällä sanoo että jssap ja lähtisi ovet paukkuen, hyvä heille. Mutta itsekin olen saanut huonot eväät elämään, enkä ole ymmärtänyt milloin ihmiset kohtelee minua huonosti ja uskaltanut tempaista itseäni sellaisesta suhteesta pois. Suosittelen sinulle terapiaa, jonka myötä opit näitä asioita, ja ehkä menneisyydestä löytyy jotain ratkaisun avainta tähän. Jos pystyt tässä vaiheessa, niin lopeta tuo suhde. Jos mies ei tajua vähällä keskustelulla, ei hän tule tajuamaan jatkossakaan, ja ongelmia tulee lisää. Puhun valitettavasti kokemuksella ja mitä pidemmälle suhde menee, sen hankalampaa on. Luota vaistoosi, jos tuntuu pahalta, niin sinulla on oikeus tuntea niin ja toisen kuuluu kunnioittaa tätä!
Ihme keskenkasvuinen apina. Jätä se.
T. Toinen ihmeen keskenkasvuinen apina.
Työnnä sille kaalimato persiiseen herkällä hetkellä
väsynyt äiti kirjoitti:
Meilläkin ukko jekuttaa. Varmaan katsonut liikaa Duudsoneita. Valitettavasti lapsista tulossa samanlaisia jekuttajia. Tuntuu etten jaksa enää.
Pirun huvittavaa :)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo vain joku AVOmies?
Jos on niin heitä pihalle se ASAP.
Kuka tää Asap on? Mattu vai...ööö+
Minun mies on sellainen, että jos suutun ja karjumiseni ei meinaa loppua, niin mies nostaa suorille käsille sillai että olen poikittain ja suoristaa kädet kohti kattoa. Huuda siellä katon rajassa sitten. Siellä minä piipitän sitten ja lopetan.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä naisilta. Ensin vaaditaan että pitää olla huumorintajua ja pilkettä silmäkulmassa ja sitten valitetaan että mies onkin kujeileva lapsi
Vähän ennen joulua joku oli jostain syystä raahannut ison irtirevityn puunoksan meidän rappukäytävään. Ohikulkiessa mies vilkaisi tätä ja totesi kuivasti "köyhän miehen joulukuusi".
Ja aina sanoo nuo heitot kuivan sarkastisesti, eikä vitseilleen itse hirnuen. SE on aidosti naurattavaa, ei se että kiusaat toista ja naurat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reaktion hakeminen kuulostaa ikävä kyllä narsistilta. Kannattaa tutustua ajoissa käsitteeseen! Ite en tommosta kakaramaisuutta kattelisi.
Sama tuli mullakin mieleen. Kokemusta parista tällaisesta, joiden emotionaalinen kehitys on pysähtynyt jonnekin pienen lapsen tasolle. Molemmat piereskeli välillä äänekkäästi ja jäivät suu virneessä odottamaan "yleisön" reaktiota, puhuivat näistä pieruistaan ja muista suolentoiminnoistaan hämmentävän innokkaasti muissakin yhteyksissä. Helvetinmoiset raivarit,mökötykset tms jos ei saanut tahtoaan lävitse tai oli jäänyt jostain asiasta kiinni jne. Pahinta näin jälkikäteen ajateltuna oli henkinen väkivalta ja salakavala manipulointi, patologinen valehtelu ym. Aikamoinen piereskevä man-child psyko sen herrasmiehen ulkokuoren alla piili.
Jos ei sitten reagoi huomiohakuisuuteen, otteet voi koventua. Silloin huomaa että kyseessä on patologinen pahuus, joka ei pieremällä lähde.
Oli tämä provo tai ei, niin olen youtuben "prank"-videoita ihmetellyt jo pitkään. Meno on monilla aika sairasta. Jos ihminen satuttaa tai ärsyttää toista vain saadakseen vahvan reaktion aikaiseksi, hänen kannattaisi a) kasvaa aikuiseksi ja mahdollisesti b) hakea apua terapiasta jos ei omin voimin onnistu.