Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies kiusaa ja keppostelee kaiken aikaa

Vierailija
26.12.2018 |

Tuo poikamainen kujeilu ei ole vähentynyt yhtään vaikka jo kuukausia asuttu yhdessä. Joulun aikana huvittanut itseään erityisesti aukomalla essun nauhoja takaapäin kun olen keittiössä. Toinen temppunsa oli piilottaa piparimuotit kaapin päälle ja kun neuvoi sieltä katsomaan ja minun piti kiivetä porrasjakkaran kanssa niin kehtasi ottaa puhelimen kameralla kuvan hameen alta! Kaikista ilkeintä mitä on keksinyt tehdä on minun virtsarakkoni painaminen kädellä kesken hellien hetkien. Olen sille jotenkin herkkä, sattuu ja meinaa pissa karata joka kerta ja olen käskenyt lopettamaan tuon mutta se on kuulemma liian hauskaa kun saa minusta niin vahvan reaktion ulos. Onko normaalia/ hyväksyttävää kohta kolmekymppiseltä? Onko muilla samanlaisia?

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naisilta. Ensin vaaditaan että pitää olla huumorintajua ja pilkettä silmäkulmassa ja sitten valitetaan että mies onkin kujeileva lapsi

Vierailija
42/116 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Oon 25v nainen ja näyttäisin ovea noin lapselliselle ukolle jolta selvästi jonkinlainen emotionaalinen tunneäly puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa huomiota, huomiota, huomiota. Tuolla tavoin häiriintyneen huomiotarve ei vähene.

Tekee elämästäsi kauhean ajan myötä, joten turha tuhlata aikaa, kun näet mihin suuntaan on menty.

Vierailija
44/116 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta.

JSSAP

Vierailija
45/116 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta. Siis tuo virtsarakkohomma etenkin. Mies tekee sinulle toistuvasti kivuliasta kiusaa ja nauttii sen tuomasta vallantunteesta ja sun nöyryytyksen pelosta?

Vierailija
46/116 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkyttävää 😱

Vierailija
47/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen teininä Pahkasiasta lukemani tarina "Kuoliaaksinaurattajan viimeinen keikka".

Vierailija
48/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä olet moisen helmen löytänyt?

Vierailija
49/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaa on toiminta, joka satuttaa kohdetta fyysisesti tai henkisesti, ja jota kohde ei halua itselleen tapahtuvan. Aloittajan puoliso on väkivaltainen, ja sen nimeäminen "huumoriksi" ei muuta asiaa millään lailla.

Vierailija
50/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö se edes keskustelemaan mistään vakavasti vai osaako vain tollaista kiusantekoa? Tulee mieleen yksi vanhempi sukulaismies, joka ainakin ennen nautti toisten jatkuvasta härnäämisestä ja suunpieksennästä. Ei ole kypsän aikuisen ihmisen toimintaa, varsinkaan kun olet tehnyt selväksi ettet pidä tällaisesta. Kuulostaa siltä, että hän saa jotain sairasta iloa saadessaan sulta nää (normaalit) reaktiot hänen tekoihinsa. Mieti vielä haluatko haaskata aikaasi tämän mieslapsen kanssa, jonka muutoksesta ei ole mitään takeita.

Vierailija
51/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo vain joku AVOmies?

Jos on niin heitä pihalle se ASAP.

Vierailija
52/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä naisilta. Ensin vaaditaan että pitää olla huumorintajua ja pilkettä silmäkulmassa ja sitten valitetaan että mies onkin kujeileva lapsi

Tyypillistä miehiltä, ei lainkaan kuunnella toista. Huumorintajun pitää osua yhteen, aplla ja apn miehellä ei osu ja se on tuotu ilmi. Sen jälkeen kun jatkaa, on pelkästään kiusaaja eikä vitsiniekka.

Apn miehellekin löytyisi jo tästä ketjusta saman huumorintajun omaava nainen.

Vierailija
53/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on huumorintajua ja pilkettä silmäkulmassa, mutta hän ei tee mitään aloituksen kaltaista. Aloituksen jutut ei ole mitään esimerkkejä huumorintajusta.

Vierailija
54/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä kamalaa on väkisin kutittaminen. iha kamalaa, voisi kutsua yhdeksi kidutusmuodoksi ja poikaystäväni tekee tätä usein vaikka olen sanonut että se on kamalinta kun en pysty irrottautumuaan hänen otteesta ja tulee paniiki ja pakokauhu. Hänen kommentti "no mutta kun sä naurat aina :D" niin. nauran ja itken yhtäaikaa, kun en osaa muutakaan, kun kutittaa ja meinaa tikahtua ja lopuksi tukehtua kun ei saa henkeä D: toinen on tökkiminen, kylkiluiden väliin jos esim. venyttelen tai kurotan jotain korkealta. En jaksa ymmärtää miksi se on olevinaan kivaa, kun selkeästi sanon et en tykkää! jossain kohtaa kiehuu sit yli. ei sitä jaksa vaikka ois kuinka kiva vitsi toiselle. koita ap vielä selittää vakavasti kuinka se vaikuttaa suhun. ite olen sanonut ett vähentää joka kerta mun kiinnostusta häneen että jos jatkaa niin lopputulos on se että jossai viheessa oikeesti riittää. on vähentynyt huomattavasti ja ei tarvi enää pelätä jos hän koskee mun jalkaa tai kättä että tarttuu kohta kiinni ja alkaa kutittaa niin että en pääse irti.

Essun aukominen ja tavaroiden piilottelu on ihan yhtä ärsyttävää pidemmän päälle. ei minusta oo kaheen kivaa, mutta tuo rakon painelu on jo sellainen juttu josta kilahtaisin ihan kunnolla ja 100% varmuudella lopus hellät hetket siihen. vahingossa eri asia mutta jos useasti ja tarkoituksella niin en suvaitsis. Toi menee jo fyysiseks kiusaamiseksi, melkein lieväksi pahoinpitelyks jos se ahdstaa sua - samoin ku mulla tuo kutitus.

Vierailija
55/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, sillä jos ei mies ymmärrä selkeistä "en pidä tuosta" ja "lopeta"-kehotuksista lopettaa alkuunsa, ei hän opi koskaan. Teot vaan jatkuu ja jatkuu, korkeintaan muuttuen pahemmiksi ja lopulta huomaat ettei hän kunnioita tai edes oikeasti kuuntele sinua yhtään missään asiassa. Miehelle olet vain hauska lelu, josta saa irti hassuja reaktiota. Jos teet sen erehdyksen, että kunnolla räjähdät, hän leimaa sinut tosikoksi, ja jälleen kerran ongelma on sinussa, ei koskaan miehessä, sillä tärkeintähän on että hänellä on hauskaa... Nimimerkillä kokemusta on, itse jaksoin pari kuukautta, kunnes kävi selväksi ettei muutosta tule. Onneksi ei oltu muutettu yhteen. 

Vierailija
56/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän toi oo mikään mies vaan pikkupentu. Ei kukaan normaali aikuinen mies jaksa räkättää sille kun saa huijattua toisen porrasjakkaralle tai sille, että toisella meinaa kuset tulla housuun.

Voithan käskeä sen pihalle leikkimään muiden poikien kanssa, vähän pitää päästää energiaa ulos. Huudat sitten parvekkeelta syömään ja päikkäreile.

Vierailija
57/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat kohdella kuin lasta!! 😅 tarjoat pilttiä ruoaksi ja kyselet, että pitääkö vaippa vaihtaa, sössötät kuin vauvalke. Mielellään niin, että on yleisöä. Sitten kun ihmettelee mitä teet niin sanot vaan, että oot ymmärtänyt hänen kehitystason, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan

Vierailija
58/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktion hakeminen kuulostaa ikävä kyllä narsistilta. Kannattaa tutustua ajoissa käsitteeseen! Ite en tommosta kakaramaisuutta kattelisi.

Vierailija
59/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sinä itse olet, jos tosissasi kysyt?

Onko sinua kiusattu aina, niin lapsuudenkodissa kuin koulussa, jos sinä voit edes kuvitella tuollaista "keppostelua" siedettäväksi ja normaaliksi?

Ei taatusti löydy tältäkään palstalta monta mammaa, joka olisi sietänyt toisen kerran mokomaa. Virtsarakon painaminen on omituinen seksifetissi, sukua sadismille. Jos toinen osapuoli sattuu olemaan masokisti, niin voi olla ihan kivaa.

Vierailija
60/116 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista. En katsoisi hetkeäkään, haluan miehen, en pikkulasta.

Sano tämä miehellesi, ap. Haluat miehen etkä pikkulasta. Seuraavasta kerrasta suhde poikki.

Ei ollut apn kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä