Miksi sekin älyllisesti stimuloivaa srk:taa etsivän linkki piti poistaa???
Tämähän on "Aihe vapaa-palsta" - miksi siis nämä kaikkein mielenkiintoisimmat linkit täältä aina lähtee hyvin pian ja kaikki ihan möllöt linkit haisee täällä viikko/kuukausikaupalla, joista kukaan ei ole kiinnostunut???
Kommentit (9)
Varmaan samasta syystä kuin poistettiin keskustelu 60000 tänä vuonna kirkosta eroavasta. Uskonto ja uskonnottomuus kiellettyjä aiheita?
Vierailija kirjoitti:
Koska provosi haisi Porvoosta tänne asti.
Mikä tämä Porvoo juttu oikein on? En asu Porvoossa ja olen käynyt siellä vain kerran evankeliointimatkalla, muuten Porvoo on minulle vierasta seutua, mutta kaunista siellä kyllä oli ja voisin mennä sinne toistekin.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaa www.lhpk.fi
Erikoista, juuri tuolla ajattelin alkaa käymään, kun muutan pian Lohjalle, en tunne tuota srk, mutta ajattelin tutustua siihen.
Koska Metro ja City srk rapparien tekemina mainittiin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin poistettiin keskustelu 60000 tänä vuonna kirkosta eroavasta. Uskonto ja uskonnottomuus kiellettyjä aiheita?
Niin, mutta se on erittäin turhauttavaa, kun "aihe on muka vapaa" ja sitten ei olekaan.
Tuossa pitäisi erikseen lukea, mitä aiheita ei sallita, niin en minäkään turhaan täällä pyörisi, eikä moni muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Porvoo juttu oikein on? En asu Porvoossa ja olen käynyt siellä vain kerran evankeliointimatkalla, muuten Porvoo on minulle vierasta seutua, mutta kaunista siellä kyllä oli ja voisin mennä sinne toistekin.
Porvoolla tarkoitetaan provoa.