Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukorttikuvat omasta lapsesta - pidättekö?

Vierailija
26.12.2018 |

Tykkäätekö saada joulukortteja, jotka sisältävät kuvan/ kuvat lähettäjän lapsesta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. 

Vierailija
2/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo - kummilapsista tulee joulukorttikuvat, ja ne ovat mielestäni tosi kivoja! Kun ei niistä koulukuvia juuri koskaan saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Minulla on nyt 14 vuoden ajalta sukulaisperheen lapsista joulukorttikuvat. Hauska, kun ensimmäisen kortin pieni vauva on jo herttainen nuori neito. Ja lisää lapsia sitten tullut kuvaan jatkoksi vuosien aikana. Joka vuodelta kuva on tallessa. Näkee hauskasti lasten kasvun :)

Vierailija
4/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua.

Vierailija
5/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua.

Mä taas en halua sellaisia joulukortteja, joissa ajetaan reellä talvisessa maisemassa, koska olen allerginen hevosille.

Vierailija
6/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä onneksi tule muilta kuin minun ja miehen siskolta, heiltä ihan ok.

Mutta vieraammilta sukulaisilta(joita ei oikeastaan ikinä nähdä) ja kavereilta ei kiitos.

Vierailija
7/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään saada Joulukorttea ,enkä käy arvostelemaan niihin valittuja kuva aiheita ja valintoja. Ainoa ero minkä teen on se, että jos pääsen niin pitkälle, että hävitän saamani Joulukortit, niin kuvakortit yritän hävittää mahdollisiman huolella, jottei niitä ainakaan kukaan löydä sellaisenaan paperinkeräysastiasta. Kaiken kaikkiaan olen huono hävittämään saamiani kortteja. En tiedä miksi, mutta minulla on jemmassa useita vuosia sitten saamiani kortteja.

Vierailija
8/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. 

En omista ole lähettänyt, mutta jos mulle on tullut niin mukava juttu. 

Mitä siinä joulukortissa olisi sitten parempi? Kynttilä, jolukuusi, tonttuja... ?

Vierailija
9/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätekö saada joulukortteja, jotka sisältävät kuvan/ kuvat lähettäjän lapsesta?

En. Ei kiinnosta toisten pennut.Ja onko  niltä pennuilta kysytty lupaa kuvan jakamiseen vähän sinne ja tänne?

Vierailija
10/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tykkään, ne on usein hauskoja ja samalla näkee, mitä tuttavien/sukulaisten lapsille kuuluu. Paljon kivempia kuin jotkut alekortit mallia Tokmanni.

Vierailija
11/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klisee. 

Vierailija
12/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua joulukortteja missä on jonkun lapsen kuva. Onneksi läheiseni ovat sen verran sivistyneitä, etteivät sellaisia lähetä.

Vierailija
13/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanarvoisia ovat kuin muutkin joulukortit. Eli ihan kiva saada mutta lentää roskiin joulun jälkeen, enkä edes muista minkänäköinen kortti on keneltäkin tullut. Sen kyllä muistan, keneltä on tullut kortti.

Vierailija
14/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään saada kummilapsistani mutta en haluaisi saada hoitolasten kuva. Harmittaa heittää ne roskiin mutta en kyllä voi säilyttääkään. T. Lto

Vierailija
15/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pyrimme tekemään valokuvakortin, jossa on jokin idea. Siis harras tunnelma, lumikuva sinisellä hetkellä, tonttujuttu tai humoristinen tilannekuva. Lapsesta on helpompi ottaa kuva kuin itsestä. Lisäksi lähetämme joulukortteja vain läheisille ihmisille, joille myös lapsemme on tuttu ja tärkeä.

Jos on pelkästään kuva, jossa lapsi tönöttää joulukuusen vieressä tuijottaen kameraan (ja joka on otettu viime jouluna), sellaisesta en pidä hyvänä joulukorttikuvana - mutta en mitenkään pistä pahakseni, jos joku muu meille sellaisen lähettää. Ylipäänsä se, että joku vielä vaivautuu lähettämään joulukortin, oli se sitten ostettu tai askarreltu tai itse valokuvattu, on minusta niin sydäntä lämmittävää, että on ihan sama, mikä siinä on kuvassa.

En myöskään odota, että kukaan säilyttäisi meidän tekemämme joulukortin, oli siinä lapsen kuva tai ei. Ihan voipi viskata takkaan samalla kun polttaa kuusenoksat ja lahjapaperit.

Vierailija
16/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan välitetä nähdä sellaisia, syystä että

https://images-cdn.9gag.com/photo/aWZdmn4_700b.jpg

Miljoona kertaa mieluummin niitä kissa-, koira-, marsu- tai kanikortteja!

Vierailija
17/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvassa on tosiaan lapsia eikä teinejä, saati täysikäisiä "lapsia". Pikkulapset ja vauvat ovat ihan suloisia, mutta en halua kuvia kenenkään teineistä.

Vierailija
18/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siinä missä muistakin korteista.

Ystäväpiirissä on yksi ihminen joka aina melskaa ettei tykkää niitä saada eikä ole sopivaa lähettää niitä. Kas kummaa kun itse kuitenkin lähettää omien lastensa kuvasta tehdyn kortin???

Vierailija
19/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä lämpimiä tunteita. Omat lapset ja muiden... En minä halua katsella muiden mukuloiden virneitä missään kortissa eikä tulisi mieleenkään lähettää oman lapsen kuvaa muille.

Vierailija
20/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti. Vaikka en lapsia ehkä tulisi sinänsä koskaan tuntemaan, on mukava katsoa miten heidän piirteissään näkyy sen oman vanhan kaverin tai suvun piirteet. 

Kissojen ja koirien kuvat tonttulakki päässä on vähän siinä ja siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi