Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On vieläkin paha mieli teinin tempusta. Mies oli antanut rahaa että ostaa minulle jotain, teini

Vierailija
26.12.2018 |

Oli ostanut itselleen meikkejä ja käynyt syömässä/kahvilla ! Minulle osti jouluaiheiset rihmakorvikset ja suklaalevyn , olisin ollut noihin tyytyväinen kun luulin että oli ostanut omilla rahoillaan MUTTA sitten mies nosti melun, että mihin se antamansa 50 e meni? Ja minä tietysti pahoitin mieleni kun totuus selvisi.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinistä tulee hyvä poliitikko tai hyväntekeväisyysjohtaja.

Vierailija
22/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on rakk..rankaisun aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

etkö saanut mitään lahjoja mieheltäsi ap?

Onko kiva kun kaikkien joulu on pilalla pikkuasian takia.

Oletteko köyhiä?

Eiköhän pointti ole se, että aloittajan lapsi käytti isänsä luottamusta väärin ja meni shoppailemaan itselleen , vaikka piti ostaa  äidille lahja  !

Eiköhän pointti ole se, että aloittajan mies käytti lapsensa luottamusta väärin ja otti itselleen mummolta saadut lahjarahat ja meni ryyppäämään

Vierailija
24/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö sai mummilta ja papalta 100 e, mies otti siitä 50 e itselleen hyvityksenä tai ehkä rangaistuksena. Ap

Oikein.

Vierailija
25/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö sai mummilta ja papalta 100 e, mies otti siitä 50 e itselleen hyvityksenä tai ehkä rangaistuksena. Ap

no jos äijä otti itselleen 50 ..niin eikös tossa olla tasoissa?

ootte kaikki kuvottavia ja itsekkäitä , koko pesue

Vierailija
26/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinille kunnon sanktiot noin rumasta tempusta.

Munki yh-kaveri oli antanut teinipojilleen molemmille 20 e että ostavat äidilleen joululahjan mutta miten kävi? Vanhin poika oli ostanu euron mukin ja suklaapatukan, nuorempi halvan suklaarasian. Loput rahat pojat käyttivät omiin huvituksiinsa. Kaverini vihaisena että oli sitten viimeinen kerta kun pojille rahaa joululahjoihin antaa.

Vierailija
27/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna lapsia tulee rangaista

Vierailija
28/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä on pöytä täynnä meikkejä ja annan tarvittaessa kyllä rahaa  niihin, samoin mies vaikkei "tälläämistä" ymmärräkään.  Ei olisi siis tarvinnut salapäin ostaa meikkejä muuhun tarkoitetulla rahalla ! Hiukan harmittaa tytön tempaus vaikka koetan muistaa, että olen itsekin ollut teini ja  tehnyt tyhmyyksiä.

Ap

Vierailija
29/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinille kunnon sanktiot noin rumasta tempusta.

Munki yh-kaveri oli antanut teinipojilleen molemmille 20 e että ostavat äidilleen joululahjan mutta miten kävi? Vanhin poika oli ostanu euron mukin ja suklaapatukan, nuorempi halvan suklaarasian. Loput rahat pojat käyttivät omiin huvituksiinsa. Kaverini vihaisena että oli sitten viimeinen kerta kun pojille rahaa joululahjoihin antaa.

YYHOO...kuolen nauruun

Vierailija
30/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko äitinä liian vaativa, kun odotin joululahjaksi edes jotain pientä, halpaa, itse tehtyä?

Tytär sai kaiken, mitä oli toivonut.Ap

Vierailija
31/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko äitinä liian vaativa, kun odotin joululahjaksi edes jotain pientä, halpaa, itse tehtyä?

Hei hoi sekopää..halpaa sait

koita nyt päättää

Vierailija
32/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein että teini sai rangaistuksen, toivottavasti ottaa opikseen ettei noin toimita.

Ja mitä tulee kasvatukseen, ei siinä tarvitse olla mitään vikaa. Itselläni kolme lasta, sama vanhemmat, sama ympäristö, sama kasvatus, lopputuloksena kaksi asiallista lasta ja yksi joka olisi hyvin voinut tehdä saman kuin Ap:n lapsi.

Vierailija
33/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluna lapsia tulee rangaista

Tarvittaessa kyllä, kuten tässä tapauksessa.

Vierailija
34/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

etkö saanut mitään lahjoja mieheltäsi ap?

Onko kiva kun kaikkien joulu on pilalla pikkuasian takia.

Oletteko köyhiä?

Eiköhän pointti ole se, että aloittajan lapsi käytti isänsä luottamusta väärin ja meni shoppailemaan itselleen , vaikka piti ostaa  äidille lahja  !

Eiköhän pointti ole se, että aloittajan mies käytti lapsensa luottamusta väärin ja otti itselleen mummolta saadut lahjarahat ja meni ryyppäämään

Mies ei käytä alkoholia lainkaan , raha menee bensaan ym. Ap

Vierailija
35/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ EN ON OLLUT MINÄ! Mene pois huijari. Ap

Vierailija
36/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme alemman keskiluokan ongelmia. Miten aikuinen ihminen voi mielensä pahoittaa lahjoista? 

Vierailija
37/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini siis maksoi isälleen takaisin, ihan oikein meni. Eiköhän se riitä seuraamukseksi.

Vierailija
38/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin myös ehdottanut, että tyttö maksaa rahat isälleen takaisin. Se asia teillä kuitenkin ratkesi isovanhempien antaman rahalahjan myötä. Kun se paras oppi vastuuntunnosta tulee usein siitä, että korjaa tilanteen ja ymmärtää tekonsa vaikutuksen. 

Vierailija
39/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetelmahan on kuin Pinokkiosta. Eli teinisi toiminta oli hyvin klassinen, inhimillisen typerä piirre josta olisi hyvä keskustella.

Vierailija
40/60 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on nyt se, että PUHUTTE asian selväksi. Ei riitelyä, huutoa, vaan selvitys teinille mikä meni pieleen ja kysymys hänelle miksi toimi niin kuin toimi.