Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minussa on vikana!?

Uiuii
26.12.2018 |

Olen taas ihastunut miespuoliseen työkaveriin, joka työpaikassa sama. Aina päätän että nyt en mene ihastuun, mutta joka kerta ihastun, ja alan sitten kuvitella kaikkea. Ääääh... Olen parisuhteessa ja lapsiakin on. Tympäsee tämä kaava. Mistä johtuu ja onko muilla tämmöistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihastunut parisuhteessa, mutta niin voi käydä, ei ehkä kannata jäädä asiaa analysoimaan jos haluat siitä eroon. Mulle toimii, vaikka välillä tuleekin tyyppi mieleen. Ajatukset muualle.

Vierailija
2/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö se yleensä nopeasti ohi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität sillä peittää tai korvata jotain mikä puuttuu tai et halua hyväksyä.

Minulla oli samaa kaavaa vuosiksi. Pääsin siitä eroon tulemalla tietoiseksi asioista ja omasta puolisostani jonka on maailman paras ihminen.

Tajusin että pidin kaiken itsestäänselvyteenä ja olin turhamainen. Kun ymmärrät mitä kaikkea arvokasta sulla on elämässä niin lähtee kaikki addiktiot pois. Olipa se suklaa tai miehet.

Vierailija
4/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene nopeasti ohi. Se juurikin haittaa tässä, ja mietin koko ajan häntä. En haluaisi olla tämmöinen. Oma puoliso on aivan mahtava niin ihmisenä kuin puolisona. Arvostan häntä.

Vierailija
5/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko täysi - ikäinen?

Vierailija
6/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monellahan tuommoista tuntuisi olevan. Työpaikoilla on sutinaa.

Vierailija
7/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on helppoa! Mä panen aina jotain uudessa työpaikassa...

Vierailija
8/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää ihan järjetöntä toimintaa, mutta voi olla että lankean aina äijiin jotka naurattaa, luonnollisesti myös muitakin naisia. Todellista tyhmyyttä siis.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi