Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaana kyläilijät

Vierailija
25.12.2018 |

Mikä siinä oikein on että varsinkin joulun alla on pakko päästä viemään niitä joulutervehdyksiä kyläilyn muodossa vaikka itse ollaan puolikuntoisia. Vieraat tupsahti aatonaattona kylään ja nyt perheemme vauvaa myöten kuumeessa. Soiteltiin muuta niin kyläilijäperheen äiti totesi että nyt taitaa olla liikkeellä jotain ärhäkkää tautia kun he olivat petipotilaana yksi toisensa jälkeen juuri ennen joulua.
Mitä he**ettiä tekivät sitten meillä? Vauvaperheessä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä ajattelematonta! 😤

Vierailija
2/5 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää tuo asia toisin päin.

Miksi ihmeessä pikkulapsiperheeseen kutsutaan kylään, kun siellä on räkivä ja pärskivä lapsi? Lapsillahan ei ole minkäänlaisia tapoja, yskitään ja räitään päälle täysin estoitta ja pyyhitään räät ja kuolat vaikka vieraan vaatteisiin. Ja lapsillahan on kaikki taudit jos ovat päivähoidossa. Kiva olla itse hirveässä räkätaudissa, kun ei ole viitsitty sanoa että meidän pillupullalla on räkäpaskatauti, se selviää vasta kun tuo lapsi on jo tullut räkimään naamalleni.

Ei tarvitse ihmetellä miksi minua ei huvita enää olla lapsenvahtina ja mennä kylään sellaisiin perheisiin joissa on pieniä lapsia. Enkä halua niitä pieniä lapsia kotiini, kun sitten minun kotini on räässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastumisesta pitäisi aina kertoa (olipa sitten kyseessä kyläilijä tai kyläiltävä), jotta toinen voi tehdä omat päätöksensä.

Vierailija
4/5 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hienoa, kun suomalaiset levittävät tauteja ja pöpöjä, odottakaapa vain, kun kunniavieraiden levittämät tuberkuloosit ym alkaa levitä suomalaisten kesken. Jotkut räkäpäät tulevat työpaikoille, päiväkotiin, koululle ja jokapaikkaan räkien ja yskien. Sinä voit olla seuraava, joka saa asteen isomman "flunssan". Jotenkin tuntuu, että valtaosalta on kadonnut järki päästä, tai sitten ei ole koskaan lukenut tai kuullut rutoista ja muista kulkutaudeista. Empatia puuttuu myös, on vain minäminäminä minulla on oikeus tartuttaa kaikki..

Vierailija
5/5 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuosta syystä sukujoulu jäi väliin. Ettemme tartuta koko sukua. Miehen on tosi vaikea ymmärtää, että virusflunssasta ei parannuta parissa päivässä. Kun muutkin joulun ja välipäivien suunnitelmat uusiksi. Piti mennä yhdessä teatteriin joulun jälkeen mutta äitinä en todellakaan laita nyt vielä kuumeista lasta hoitoon sukulaisille heti ylihuomenna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä