Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko positiivinen vai negatiivinen ihminen?

joku roti
25.12.2018 |

Jos et oikein tiedä miten peukuttaisit,

Oletko positiivinen vai negatiivinen ihminen?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkua tälle aloitukselle

Vierailija
2/9 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkua tälle aloitukselle

Tunnustat tuplasti olevasi negatiivinen ihminen? Älä välitä, niin mäkin oon tai ehkä enemmän kyyninen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
4/9 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen positiivinen ihminen.

Paljon se on vaatinut työtä, mutta karsimalla kylmästi negatiiviset asiat elämästäsi saman tien on yksi tärkeä askel kohti positiivisempaa elämää.

Mediaa olen kritisoinut usein, mutta sen seuraamisen vähentämisen positiivisia vaikutuksia ei voi vähätellä.

Ruokavalioni on kyllä liian epäterveellinen, mutta se paranee pyhien jäätyä taakse.

Olen ottanut tavaksi liikkua siellä täällä, vaikkei minulla olisikaan aina varsinaista päämäärää. Tärkeintä on, että lähtee silloin tällöin ulos ihan muuten vaan.

Selviä asioitahan nämä monelle ovat toki, mutta aina tällekin palstalle tulee uusia lukijoita ja kertaus on aina opintojen äiti 😊

Vierailija
5/9 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä kuvaus tuo sorjoneen että muutoin rationaaline mutta kun liittyyyy johonkiin läheiseeeen niin se onnkin ihan erilaista.

Vierailija
6/9 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, jos en tiedä miten peukuttaisin, niin en peukuta! Samoin jos samassa viestissä on sanottu jotain hyvin, mutta myös jotain tyhmää, en peukuta mihinkään suuntaan.

Vierailija
7/9 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, jos en tiedä miten peukuttaisin, niin en peukuta! Samoin jos samassa viestissä on sanottu jotain hyvin, mutta myös jotain tyhmää, en peukuta mihinkään suuntaan.

Aina on oltava "en tiedä"-vaihtoehto.

Vierailija
8/9 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yläpeukutan, negatiiviset tai erimieliset kommentit jätän ilman peukkua. Jos kommentti on mielestäni henkilökohtaisella tasolla ilkeä tai todella vastenmielinen niin alapeukutan. Eli useimmiten ruokin trollia, sellainen mä olen.

Vierailija
9/9 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yläpeukutan, negatiiviset tai erimieliset kommentit jätän ilman peukkua. Jos kommentti on mielestäni henkilökohtaisella tasolla ilkeä tai todella vastenmielinen niin alapeukutan. Eli useimmiten ruokin trollia, sellainen mä olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme