Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnistunut 6kk salaamaan miesystävältä, että käytän

Vierailija
25.12.2018 |

Tenoja. Joo kyllä hävettää, mut mielummin tenat kun pissat housuun. Aina kun meen hänen luo, juoksen vessaan ja otan tenan pois ja käärin vessapaperiin ja piilotan reppuuni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun käydä lääkärissä? Tai tehdä lantionpohjaharjoituksia? Ei voi olla kovin vaikeaa. Lantionpohjaharjoituksella on vaikutusta.

Vierailija
2/11 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä luotto teillä. Et taida olla varma hänestä tai itsestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää on mun ja vain mun asia.

Vierailija
4/11 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sun käydä lääkärissä? Tai tehdä lantionpohjaharjoituksia? Ei voi olla kovin vaikeaa. Lantionpohjaharjoituksella on vaikutusta.

Nolottaa mennä.

Vierailija
5/11 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää on mun ja vain mun asia.

Ja sitten kerrot netissä asiasta?

Vierailija
6/11 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaat siis hänen luonaan mieluummin housuihin kuin käytät tenoja.

Vierailija
7/11 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on vessa lähellä. Mutta esim työmatkat on todella haastavia. Voi olla et on enemmän päänsisäinen juttu, mut kerran tulin töistä kotiin ja en pystyny pidätteleen niin tuli hississä pissat housuun. Siitä lähtien sitten käyttäny tenoja....ap

Vierailija
8/11 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on vessa lähellä. Mutta esim työmatkat on todella haastavia. Voi olla et on enemmän päänsisäinen juttu, mut kerran tulin töistä kotiin ja en pystyny pidätteleen niin tuli hississä pissat housuun. Siitä lähtien sitten käyttäny tenoja....ap

Eikö tenan sitten voisi jo kotona jättää roskikseen jotta niitä ei tarvi tunkea laukkuun?

Isoja vaippoja kyllä joudut käyttämään jos pissat oikeasti tulee hississä housuihin kun et ehdi vessaan.

Vierailija
9/11 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, kolmekymmentä vai kuusikymmentä? Varsinkin jos olet vielä nuori, niin kipin kapin lääkärin pakeille. Tilaa aika gynelle ja muun tarkastuksen yhteydessä sitten sanot, että mitähän pitäisi tehdä, kun toisinaan tuppaa lirahtamaan housuun. Tosin luulen kyllä, että vaiva on sinun korviesi välissä. Jos kärsisit todellisesta virtsankarkailusta, niin tietäisit, että tiputtelu tai lirahtelu on ihan tahdosta riippumatonta ja ennalta arvaamatonta. Tiedän sen omasta takaa. Ulkona pukeutumisella on jonkinmoinen vaikutus asiaan. Jos on liian keveästi pukeutunut, niin alkaa tuntua kostealta, ilman että olisi tullut vessahätää. Kuten yllä jo on sanottu, niin minäkin suosittelen lantionpohjalihasten treenausta. Se on helppoa ja siitä nauttii muuten miesystäväsikin. ja vielä, älä kehittele itsellesi seurapiirirakkoa, vaan käy riittävän usein vessassa. 

Vierailija
10/11 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ongelmana tiheävirtsaisuus. Diabetes, tulehdukset ja sukupuolitaudit suljettu pois. Sain testiin Betmiga-lääkkeen, aloitin vasta niin tehosta ei osaa sanoa. Lisäksi lähete fyssarille, kokeillaan myös lihastreeniä. Suosittelen ennemmin hoidattamaan vaivan kuin kärsimään.

Vierailija
11/11 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betmiga auttaa, kunhan vaan muistaa vielä lähtöpissan. Sillä saa varmuutta rakon hallintaan. Pitkiä kävelylenkkejä ei kummin kannata tehdä, tai hyppiä trampalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan