Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Albertosaurus oli ainoa vegaaninen dinosaurus joka ei syönyt muuta kuin vegaanista ruokaa.

Vierailija
25.12.2018 |

Kaikki muut dinosaurukset valehtelivat toisillensa ja albertosaurus juoksi sillä aikaa maapallon ympäri jatkuvasti ja poimi matkalla vegaanisia ruokia joille muut nauroivat. Albertosaurus vaelsi kaikista dinosauruksista eniten ja hänen aivonsa oli kuin ihmisen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Kasvisruoalla aivojen kehitys taantuu.

Vierailija
2/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albertosaurus on nimetty Alberto Tomban mukaan koska samasta hautakiviröykkiöstä löytyi sukset. Tämä Sumiaisten hautakiviröykkiö ei ole monellakaan tiedossa.

Sumiaisten Albertolaiset muuttivat sittemmin väli-amerikkaan ja rakensivat Teotichuanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Kasvisruoalla aivojen kehitys taantuu.

Paitsi ihmisen pyhällä työllä.

Sen takia on valtaa ja rahaa havittelevia ihmisiä jotka perustavat imperialisen globaalisaation siihen jotta he voisivat sen avulla tehdä ihmisille työnsä pyhäksi ja näkyväksi vastoin totuutta ja he kirjoittavat historian uusiksi heidän hyväkseen. Heitä ei edes kiinosta vegaanius, heitä vain kiinostaa raha ja valta ja he tekevät heidän rakkaansakin vegaanisiksi jotta he voisivat todistaa totuuden vääräksi. CERN ei ole ihan mikä tahansa hanke.

Vierailija
4/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Albertosauruksen perässä ollaan oltu tällä vallan havittelu organisaatioilla ja ihmiset ovat olleet albertosauruksen jäänteiden perässä ja tästä on tullut alberta territaario kanadaan ja vain kourallinen ihmisiä on tiennyt missä oikea albertosauruksen jäänteet ovat olleet koska sen reidessä on jäänteitä oikealle ihmiselle kuuluvaa DNA:ta mikä on jo saavuttanut päämääränsä cacao papujen välityksellä mihin sen DNA ollaan siirretty ja tämä on ollut itse käsky albertosaurukselta neanderthál ihmiselle.

Vierailija
5/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Albertosauruksen perässä ollaan oltu tällä vallan havittelu organisaatioilla ja ihmiset ovat olleet albertosauruksen jäänteiden perässä ja tästä on tullut alberta territaario kanadaan ja vain kourallinen ihmisiä on tiennyt missä oikea albertosauruksen jäänteet ovat olleet koska sen reidessä on jäänteitä oikealle ihmiselle kuuluvaa DNA:ta mikä on jo saavuttanut päämääränsä cacao papujen välityksellä mihin sen DNA ollaan siirretty ja tämä on ollut itse käsky albertosaurukselta neanderthál ihmiselle.

Nämä cacao pavut olivat şìmpanşşien käsissä tietämättään ja john kerry vaikutti şìmpanşşìn mieleen jotta hän antaisi nämä pavut ñeanderthal ihmiselle tietämättä asiasta ja minä käytin tilanteen hyväksi ja annoin meksikosta tulleiden cacao papujen 2parhainta cacao papua şimpşşille tästä hyvästä ja minä kasvatin ne internetin välityksellä ja ne ovat ihmiskunnan historian parhaimmat sekä niissä 2pavussa on voimakas vivahde ecuadorista.

Vierailija
6/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä cacao pavut olivat şìmpanşşien käsissä tietämättään ja john kerry vaikutti şìmpanşşìn mieleen jotta hän antaisi nämä pavut ñeanderthal ihmiselle tietämättä asiasta ja minä käytin tilanteen hyväksi ja annoin meksikosta tulleiden cacao papujen 2parhainta cacao papua şimpşşille tästä hyvästä ja minä kasvatin ne internetin välityksellä ja ne ovat ihmiskunnan historian parhaimmat sekä niissä 2pavussa on voimakas vivahde ecuadorista.

George Bush vaikutti minun mieleen jotta antaisin ne. En kadu sitä.

Vierailija
7/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albertosauruksen cacao pavut ovat parhaimmat ja ne kirjoittavat mustaa valkoiselle, ne jotka kasvoi albertosauruksen ulosteen havahtuneesta nesteestä ja kasvoivat koko kasvu ajan valkoisessa auringon paisteessa vuoristossa pilvien läpi ja sauli niinistö lähetti ne minulle käytyään amerikassa.

Vierailija
8/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saatte noin hyvää möykkyy?

Vierailija
9/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin kaiken itse omilla rahoillani joten... en anna yhtäkään kenellekkään.

Vierailija
10/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saatte noin hyvää möykkyy?

Chilit ovat kieltämättä maailman paras ruoka. Siitä tulee paras fiilis. Olen myös syönyt ihmiskunnan tulisimman ja polttavimman ja vahvimman chilin.

Se oli melko vahva. Varmaan me saadaan se itsekurisesta oman itsensä kasvattamisesta ja meditoinnista.

Tämä ihmiskunnan vahvin chili tuli heinän puutarhasta ja minä kerroin yhdelle heidän työntekijän alitajuntaan viestin miten niitä pitää viljellä jotta minulle kantautuu yksi ihmiskunnan historian paras chili. Se oli mahtava ja olen sen avulla saanut valaistua ihmisen/ihmisiä suomessa aivan uuteen elixiriin. Niinistö sai myös hyviä cacao papuja paketillisen sen hyvästä että hän lähettää minulle ostettuani cacao papuja minulle kuuluvia. Niinistön cacao pavuista en kerro enenpää. Ne ovat päälikköjä.

Vierailija
11/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ei toistaiseksi saa vahvinta chiliä. Se Heinä kuset ti sinua.

Vierailija
12/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumibialaiset alku-asukkaat toivat chilin suomeen. Hirvaskankaan alkuperäinen nimi oli chilikangas, kunnes kasvatetut hirvilaumat talloivat ne kuoliaaksi.

Vierailija
13/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sumibialaiset alku-asukkaat toivat chilin suomeen. Hirvaskankaan alkuperäinen nimi oli chilikangas, kunnes kasvatetut hirvilaumat talloivat ne kuoliaaksi.

Voi olla. En ole mikään .... niin no joo...

Neandertahļ kasvatti 10 000v sitten jääkauden päätyttyä jäälohkareiden ollessa heikoilla jäillä sen lopussa turun aurajoen suistossa violetin hengellisyyden chilin. Myöhemmin he tiputtivat andien condorien kyydissä härskiintyneitä violetin chilin siemeniä sammaleen josta tuli mustikat.

En tiedä tarkoitatko sumibialaisilla näitä nuubialaisia. Kyllä chilipäissään ollaan tultu paljon suomeen koska tämä oli mm. Roomalaisille pyhää maata jonne valaat tulivat syömään silakoita.

En tunne bee:n historiaa niin hyvin olen siinä melko nuubialainen ainakin nyt.

Bee on mentaaliteetin chacran sininen chili jossa on sininen kanta ja se tuhoaa mentaalisuuden. Sen takia evoluutioon uskovat amerikkalaiset eivät halua sitä amerikkaan.

Vierailija
14/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on "käyny".

Vierailija
15/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki chilit ovat hyviä. Ei heinän puutarha kuseta. Toki on niitä parempiakin mutta chilit ovat ihan hyviä. Niitä pitäisi syödä enemmän tässä ihmiskunnassamme.

Vierailija
16/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä tarkoitat? Jotenki häiritsevä kommentti. Ei ketään sanonut edes minulle että se oli vahvin ja paras sekä tasapainoisin. Jos en olisi meditoinut amerikasta saatujen oppien mukaisesti sen chilin vesi olisi tehnyt jonkun reijän kehooni ja olisin kuollut.

Pystyin heittämään sen chilin voimalla ruuvin useita metrejä metalliämpäriin sivulleni katsomalla eteenpäin ja kokeilin uudestaan samaa temppua enkä voinut uskoa toimintaani koska en edes nähnyt sitä. Tarkistin ruuvit myöhemmin ämpäristä ja kysyin seinän takana olleilta ihmisiltä että laitoitteko te ruuvit ämpäriin koska en voinut uskoa mitä sillä chilillä sai aikaiseksi ja he vain ihmettelivät mitä kysyin. Jos saisin toisen samanlaisen chilin niin ei edes bruce lee ja chuck norrin ja so hein ja bruce leen kanssa yhdessä vaikka kalamiehen johdolla pysäyttäisi minua yhdessä.

Vierailija
17/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä tarkoitat? Jotenki häiritsevä kommentti. Ei ketään sanonut edes minulle että se oli vahvin ja paras sekä tasapainoisin. Jos en olisi meditoinut amerikasta saatujen oppien mukaisesti sen chilin vesi olisi tehnyt jonkun reijän kehooni ja olisin kuollut.

Pystyin heittämään sen chilin voimalla ruuvin useita metrejä metalliämpäriin sivulleni katsomalla eteenpäin ja kokeilin uudestaan samaa temppua enkä voinut uskoa toimintaani koska en edes nähnyt sitä. Tarkistin ruuvit myöhemmin ämpäristä ja kysyin seinän takana olleilta ihmisiltä että laitoitteko te ruuvit ämpäriin koska en voinut uskoa mitä sillä chilillä sai aikaiseksi ja he vain ihmettelivät mitä kysyin. Jos saisin toisen samanlaisen chilin niin ei edes bruce lee ja chuck norrin ja so hein ja bruce leen kanssa yhdessä vaikka kalamiehen johdolla pysäyttäisi minua yhdessä.

Ja heitin ne ruuvit hanskat kädessä. Kokeilin viellä paljain käsin eikä koko päivän aikana yksikään ruuvi mennyt ohi. Katsomomatta tai katsomalla kohteeseen. Ei tuollaisesta chilistä ketään kuseta ketään.

Vierailija
18/18 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuvit nurkkaan. Löysälläkin ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme