Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joulu itseasiassa Nimrodin juhla eikä Kristuksen?!?!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on joulupukin syntymäjuhla, sillä joulupukki syntyi joulukuussa

Vierailija
2/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on keskitalven juhla. Antiikin Roomassa vietettiin sen kunniaksi Saturnaliaa satoja vuosia ennen kristinuskon keksimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minkä oli, mutta ateistien juhla se ei ole. Miksi siis vietätte joulua?

Vierailija
5/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus syntyi Lehtimajajuhlan aikaan syys-lokakuussa, mutta Hänen syntymäpäiväänsä alettiin viettämään jouluna, samaan aikaan kuin pakanajuhlaa.

Itselleni se on ihan sama milloin Jeesuksen Kristuksen syntymäjuhlaa vietetään virallisesti, koska itse juhlin ja palvon Häntä ja Hänen Isäänsä joka ikinen päivä, myös jouluna.

Vierailija
6/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin.

Vierailija
7/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus Kristus syntyi Lehtimajajuhlan aikaan syys-lokakuussa, mutta Hänen syntymäpäiväänsä alettiin viettämään jouluna, samaan aikaan kuin pakanajuhlaa.

Itselleni se on ihan sama milloin Jeesuksen Kristuksen syntymäjuhlaa vietetään virallisesti, koska itse juhlin ja palvon Häntä ja Hänen Isäänsä joka ikinen päivä, myös jouluna.

Miksi juhlit ja palvot satuolentoja?

Vierailija
8/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin.

Vietätkö muidenkin uskontojen juhlia?

Vierailija
9/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimrod on palaamassa takaisin kentälle antikristuksena eli Petona

Kun kokonaiset kansat

Käyvät pelaamaan pedon lukuun

Siksi pukeudun mustaan

Musta on surupuku

Ilm. 17:11 

Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.

Vierailija
10/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on keskitalven juhla. Antiikin Roomassa vietettiin sen kunniaksi Saturnaliaa satoja vuosia ennen kristinuskon keksimistä.

Ei kristinuskoa ole "keksitty", vaan ennen maailmanperustamista, Jeesus Kristus tiesi jo etukäteen kaiken, mitä tulee tapahtumaan.

Myös sen, että Hän, itse Jumala tulee uhraamaan itsensä koko ihmiskunnan hyväksi ja puolesta, jotta kaikilla olisi potentiaalinen mahdollisuus pelastua Isän Valtakuntaan, eikä tarvitsisi mennä kadotukseen.

Vierailija
11/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin.

Vietätkö muidenkin uskontojen juhlia?

Vain niitä joissa jaetaan lahjoja.

Vierailija
12/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu-ukkohullut saapuivat palstalle. Huomenta vaan teillekin.

Vierailija
13/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on yhtä todellinen, kuin mekin - se joka Hänet tuntee, se tietää.

Vierailija
14/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on yhtä todellinen, kuin mekin - se joka Hänet tuntee, se tietää.

Harhoihin saa kyllä lääkkeitä nykyään.

Vierailija
15/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on maailman luojan syntymäjuhla.  Silloin Jumala jeesuksen muodossa tuli ihmiskunnan syntien sovittajaksi maailmaan.  Hänet naulittiin ristille kuolemaan syntiemme sovitukseksi.  Tekemällä parannuksen ja uskomalla jeesukseen syntiemme sovittajana saamme synnit anteeksi ja nimemme kirjoitetaan elämän kirjaan taivaassa.  

Kaikkien polvien on kerran notkistuttava Isän Jumalan kunniaksi ja tunnustettava, että Jeesus on Herra.

Vierailija
16/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lanttulaatikon, porkkanalaatikon ja perunalaatikon syöminen, joulusauna ja kinkku liittyvät kristinuskoon? Useimpien joulunvietto koostuu syömisestä, joulukuusesta, saunomisesta ja lopuksi napapiirillä asuva vanha setä tuo lahjoja. Vaikea nähdä, miten nuo liittyvät kristinuskoon tai edes lähi-itään 2000 vuotta sitten.

Vierailija
17/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on tapana tässä maassa josa asustan.

Mikäli asuisin muualla, seurailisin sen maan tapoja.

Vierailija
18/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joulua on alettu viettää Jeesuksen syntymäjuhlana jo 300-luvulla. Ei siis sekään ole mikään nuori keksintö.

Vierailija
19/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kyllä tein Hummusta ja Amba-soossia jouluksi sekä karitsan paistia ja lanttulaatikkoa ostin eli yhdistin lähi idän ja suomalaisen joulun lanttulaatikon voimalla

Vierailija
20/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lanttulaatikon, porkkanalaatikon ja perunalaatikon syöminen, joulusauna ja kinkku liittyvät kristinuskoon? Useimpien joulunvietto koostuu syömisestä, joulukuusesta, saunomisesta ja lopuksi napapiirillä asuva vanha setä tuo lahjoja. Vaikea nähdä, miten nuo liittyvät kristinuskoon tai edes lähi-itään 2000 vuotta sitten.

Lol, Itämaan tietäjät toivat Jeesukselle lahjoja. Juhlaan on kautta aikojen liittynyt juhlaruoat. Ei syntymäpäivilläkään järsitä näkkileipää.