Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt on joulu pukkina nähty tämäkin.

Joulupukki 2018
25.12.2018 |

Eli olen toiminut pukkina nyt jo ainakin 12 vuotta. Ja itse sinkkuna ja tämä sopii minulle hyvin. Kasvava trendi on kuitenkin olet ihan aikuiset sinkku naiset. Siis ihan yksin asuvat naiset tilavat joulu pukkia jouluksi . Yleensä hoidan homman ihan kuten muissakin paikoissa alkuisia oli vähän vaikeaa kun saapui perille ja odotteli lapsia niin taloudesta löytyykin vain sinkku nainen. No meikäläinen puhu ja jopas laulaa tilanteen mukaan.

Joinakin jouluina pukki sitten onkin jäänyt viimeisen kotiin joulu pöytään ja joulusaunan ja vähän muutakin.

Yleensä nämä sinkku naiset olen sijoittanut loppu illaksi koska heitä ei haittaa myöhäinen ajankohta.

Mutta tänä jouluna pukkikin yllätettiin . Eli yleensä nämä sinkku keikkat tulevat kaverin kaverin kautta. Kun sain tämän naisen puheluun viime viikolla kuulin äänestä että jännitti soittaa kovasti.

No lupasin poiketa illalla paikalle saavuttaessa soitin ovikelloa ja oven tuli avamaan noin 35-40 nainen. Asuste oli klassinen mutta seksikäs no menin reippaasti peremmälle samalla vitsikkäästi tiedustelen ollankos sitä oltu kilttejä . Johon sain vastauksen että ei mutta että hän koitta hyvittää koko vuoden tuhmudet tänä iltana. No juteltiin niitä näitä ja laulettiin ja niin eteenpäin tiedustelin sitten olisiko aikaa jakaa lahjat. Lahjoja olisi kuulemma kaksi kappaletta mutta koska oli kuulemma ollu jo tuhma ja avannut toisen pakettiin niin niitä kuulemma olisi vain yksi jäljellä . No tämä yksi paletti oli sitten paketoitu hienosti paperin ja nauhoihin . Soimasi vähän leikkimään pakettiin avaamisesta johon sain vastauksen josko pukki avaisi sen viimeisen pakettiin ja jos haluaa niin voisi sittten käyttä sitä.

Avasin pakettiin jonka sisältä löytyyi koivu vitsoja katsoin naista joka myös katsoi minua silmiin ja pyysi käyttämään niitä koska oli ollut todella tuhma.

Käänty minun selin nosti tiukan kotelo hameen ylös vyötärölle tässä vaiheessa huomasin että alta löytyi vain stay up sukat. Nainen kumartui tämän jälkeen pöydän päälee niin peppu jäi pystyyn. Minä seisoin siinä vitsit kädessä. Nainen ilmoitti että toinen se avattu lahja oli kuulemma ollut nänni nipistimet ja ne olivat kuulemma jo käytössä .

Mietin kuumeisesti mitä tehdä mutta koska kokoenusta löytyy jonkin verran ja tämä tilanne oli täysin suuniteltu niin päätin lähteä leikkiin mukaan niin annoin kunnon käsitellyn ja pukkikin sai sitten palkkioon .

Saa kuulemma tulla myöhemminkin katsomaan onko oltu kilttejä mutta kuitenkin pitää kuulemma viimeistään pääsiäisenä tulla virpomaan .

Suositukset oli kuulemma antanu jokin edellinen tyytyväinen asiakas. =)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan