Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä lapsenne ovat alkaneet avaamaan itse pakettinsa?

Vierailija
24.12.2018 |

Meillä on nyt 3v lapsi, eikä hän tänäänkään avannut kauheasti itse pakettejaan. Joka vuosi on hiukan repallettu paperia ja näytetty mallia, mutta häntä ei vain kiinnosta. Jos ja kun paketista tulee jotakin kiinnostavaa, leikkii sillä kyllä, mutta vieläkään ei kiinnosta avata itse paketteja.

Missä iässä teillä on lapset alkaneet avata itse pakettinsa, varsinkin jos on ainoa lapsi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8kk vanha avasi tänään oman pakettinsa. Kevyesti pakattu pehmo kyllä kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi avasi yhden paketin puoliksi, kun repalsin paketin papereita sen verran, että paketista näkyi rengas, sitten lapsi innostui. Tykkää ihan kauheasti autoista tällä hetkellä, mutta muuten ei availlut paketteja. Joka vuosi olen ajatellut, että ehkäpä sitten ensi vuonna.

Ap

Vierailija
4/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä 2v availi innoissaan itse omat pakettinsa.

Vierailija
5/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
6/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 1-vuotias ainakin vain pinosi paketit kasaan ja seisoi niiden päällä... Huoh. Kovasti houkuttelemalla repi vähän teippiä pois.

Vierailija
7/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 2 v 11 kk avasi innoissaan niin omat kuin muidenkin paketit (luvan kanssa).

Vierailija
8/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, voin kuvitella tuon kommentoijan nro 6 tilanteen, lapsilla on kyllä mielenkiintoiset leikit =D 

Ehkäpä meillä sitten ensi vuonna lapsi jaksaisi kiinnostua paketeistaan.

Ap

Vierailija
9/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v avaa pullopaketin ja loput jää avaamatta.

Vierailija
10/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27v avaa pullopaketin ja loput jää avaamatta.

No toivottavasti meillä tämän ikäisenä lapsi jo avaa itse pakettinsa, ettei meidän vanhempien tarvitse =D

Ap

Vierailija
11/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä, 64 v. ja ei avaa lahjoja vieläkään itse.

Äitini hoitaa avaamisen.

Vierailija
12/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuskinpa nyt on kovin vakavaa, vaikkei kiinnostaisikaan. Ainakin jaksaa leikkiä vanhoilla leluillaan, pitäisi kai olla kiitollinen siitäkin =)

Ap

Vierailija
13/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4- ja 1-vuotiaat avasivat pari lahjaa itse. Loput lahjat on avaamatta, eiköhän nekin avaudu huomisen aikana.

Onko teidän lapselle ollut lahjojen avaamisen mallia? Muita lapsia availemassa lahjoja tai vanhempia availemassa lahjoja? Vaikeahan se voi olla innostua avaamaan lahjoja, jos ei näe mallia siitä.

Vierailija
14/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 4- ja 1-vuotiaat avasivat pari lahjaa itse. Loput lahjat on avaamatta, eiköhän nekin avaudu huomisen aikana.

Onko teidän lapselle ollut lahjojen avaamisen mallia? Muita lapsia availemassa lahjoja tai vanhempia availemassa lahjoja? Vaikeahan se voi olla innostua avaamaan lahjoja, jos ei näe mallia siitä.

Muita lapsia ei ole ollut mallia näyttämässä, kun lapsemme on suvun ja ystäväpiirin ainoa lapsi. Aikuiset ovat toki omat lahjansa avanneet ja olemme yrittääneet innostaa, mutta ei kun ei.

Ap

Vierailija
15/15 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini heitti pehmeät paketit nurkkaan ja jätti avaamatta