Mustat silmänaluset ilmestyi 27 vuoden iässä?
Tai en ihan vielä, mutta täytä kohta 27 . Kuuluuko tää normaaliin ikääntymiseen? Oon kyllä nukkunut hyvin
Kommentit (9)
Kuka käski alkaa seukkaamaan sen jännniksen kanssa, joka takooo umpiot mustaksi jonka jälkeen näytät ihan peshukarhulta ?
Käy tsekkaa rauta-arvot, hb ja ferritiini.
Minulla on ollut mustat silmänaluset lapsesta lähtien. Ei ole koskaan tullut mieleenikään, että mustat silmänaluset liittyisivät jotenkin ikääntymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut mustat silmänaluset lapsesta lähtien. Ei ole koskaan tullut mieleenikään, että mustat silmänaluset liittyisivät jotenkin ikääntymiseen.
Sulla voi olla alhaiset rauta-arvot.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, vauvakuvissakin mustat silmänaluset loistaa kilpaa hampaattoman hymyn kanssa :D Minkäs teet.
Rasva katoaa kasvoista ja siksi näkyy tummana silmänaluset.
Mulla ollu pienestä pitäen mustat silmänaluset, joita myös ikäni hävennyt. Kolmenkympin puolivälissä paljastui että olen pahasti aneeminen, ollut koko ikäni.
T: nro.6
Samoin kävi minulle. Vähän ennen kolmea kymppiä silmänympärysiho tummui. Ilmeisesti rasvaa katoaa iän myötä ohuen ihon alta. Kaikille ei näin näytä käyvän.
Minulta hävisi mustat silmäpussit, kun aloin nukkumaan enemmän ja käytän aurinkolaseja kesällä auringossa. Muuten on kyllä naana vanhentuntut niin, että oma peilikuva pelottaa.