Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustat silmänaluset ilmestyi 27 vuoden iässä?

Vierailija
24.12.2018 |

Tai en ihan vielä, mutta täytä kohta 27 . Kuuluuko tää normaaliin ikääntymiseen? Oon kyllä nukkunut hyvin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta hävisi mustat silmäpussit, kun aloin nukkumaan enemmän ja käytän aurinkolaseja kesällä auringossa. Muuten on kyllä naana vanhentuntut niin, että oma peilikuva pelottaa.

Vierailija
2/9 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski alkaa seukkaamaan sen jännniksen kanssa, joka takooo umpiot mustaksi jonka jälkeen näytät ihan peshukarhulta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tsekkaa rauta-arvot, hb ja ferritiini.

Vierailija
4/9 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut mustat silmänaluset lapsesta lähtien. Ei ole koskaan tullut mieleenikään, että mustat silmänaluset liittyisivät jotenkin ikääntymiseen.

Vierailija
5/9 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut mustat silmänaluset lapsesta lähtien. Ei ole koskaan tullut mieleenikään, että mustat silmänaluset liittyisivät jotenkin ikääntymiseen.

Sulla voi olla alhaiset rauta-arvot.

Vierailija
6/9 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, vauvakuvissakin mustat silmänaluset loistaa kilpaa hampaattoman hymyn kanssa :D Minkäs teet.

Vierailija
7/9 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva katoaa kasvoista ja siksi näkyy tummana silmänaluset.

Vierailija
8/9 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu pienestä pitäen mustat silmänaluset, joita myös ikäni hävennyt. Kolmenkympin puolivälissä paljastui että olen pahasti aneeminen, ollut koko ikäni.

T: nro.6

Vierailija
9/9 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi minulle. Vähän ennen kolmea kymppiä silmänympärysiho tummui. Ilmeisesti rasvaa katoaa iän myötä ohuen ihon alta. Kaikille ei näin näytä käyvän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan