Mitä pitää tehdä että saa painojumin alaspäin?
Eli olen 5kg saanut pois ja nyt paino jumittanut samoissa lukemissa jo kk. Ylipainoa vielä paljon. Lenkkeilen noin. 3-5km lenkkejä kävellen, syön noin. 1200kcal pvä. Minulla on kyllä masennuslääkitys...
Kommentit (5)
Unohda vaaka mutta jatka tuolla meiningillä.Tartu sen sijaan mittanauhaan.Laske tarkkaan syömäsi ruoan kilokalorit, älä fuskaa. Määrän ei tarvitse olle orjallisesti se 1200 kcal joka pv. vaan pieni vaihtelu on hyvästä. Kerran viikossa voi pitää vaikka 800 kcl kasvipainotteisen paastopäivän.Kyllä se paino taas alkaa laskea kun valo lisääntyy.
Mulla on vuosia ollut sama ongelma. Paino ei koskaan laske alle 60kg, toki jollain paastolla saan sen herkellisesti alaspäin mutta siihen 60-61kg se jämähtää. Ja olen 166cm eli kyllä tuosta 60kg pitäisi olla varaa vielä pudottaa.
mulla paino siis jumittaa 88kg kohdalla, siitä alas ei tule. Pituutta on se 170cm eli ylipainoakin on vielä....
ap
Vierailija kirjoitti:
mulla paino siis jumittaa 88kg kohdalla, siitä alas ei tule. Pituutta on se 170cm eli ylipainoakin on vielä....
ap
Todennäköisesti lasket kalorit väärin tai jätät jotain laskematta. Painosi jumittaa 88 kg:n kohdalla, koska ylläpidät sitä syömällä.
Vaihdoin ruokavaliota, itse kokeilin hetken ketogeenista yhdistettynä pieneen paastoon niin lähti taas putoamaan. Sitten palasin omaan hyvöksy todettuun ruokavalioon ja liikuntaan niin hyvin jatkui. -20 kg nyt.