Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä supistuksia - auttakaa ensikertalaista!

Vierailija
12.05.2006 |

Nyt menossa vasta rv 28+ ja viime yönä heräsin menkkakramppimaiseen poltteluun alavatsalla (tuntui samalta, kuin että menkat olisivat juuri alkamassa). Jomotus ei ollut hirveän kovaa, mutta kuitenkin siihen heräsin ja se piti minua hereillä. Jomotus oli tasaista ilman taukoja. Jossain vaiheessa sain unen päästä kiinni ja aamulla ei enää jomottanut.

Olen luullut että supistukset tulevat jaksoittain (ensin supistaa ja sitten hetken tauko). Voisiko yölliset krampit olla supistuksia ja kuinka huolissaan niistä pitäisi olla tässä vaiheessa raskautta? Minulla on neuvolalääkäri tiistaina - pitäisikö sitä ennen käydä jossain näytillä vai onko tällainen oireilu vaaratonta.

Terveisin, ensikertalainen ihmeissään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa tuntui ehkä hieman kovettuvan, mutta ei nyt mitenkään kivikovaksi.

En näitä varsinaisiksi synnytyssupisteluiksi arvellutkaan, mutta mietin vaan voivatko tällaiset hieman kivuliaat " menkkakrampit" avata esim. kohdunsuuta ja sitä kautta altistaa ennenaikaiseen synnytykseen. Pitääkin ottaa viikonloppu tosi rauhallisesti, onneksi tiistai aamuna on neuvolalääkäriaika, jolloin ainakin saa tietää tuon kohdunkaulan ja -suun tilanteen.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän