N45, ketä kiinnostaa?
Olen sinkku, tykkään seksistä, haluan miehiä. Olen hiukan pullukka, mutta kaunis ja muodokas. Seksiä olen harrastanut vain 4 eri miehen kanssa tähän asti. Olisko mulla vielä kysyntää miesten keskuudessa? Tällä hetkellä en ole missään Tinderissä tms, kannattaisko liittyä? Mitä tämän ikäiseltä naiselta odotetaan?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ei yli 30v sytytä kuin poikkeustapauksissa. Lähinnä kroppa on se mikä on aina ongelmana. Kun kumartuu niin makkarat tursuu ja rinnat roikkuu. Ei kiitos. Miksei vaan voi pitää painoa kurissa? Onko se suklaa oikeasti niin hyvää? Jos on oikein timmissä kunnossa niin sitten ehkä kiinnostaisi. Ei kyllä sitten yhtään jos on vähänkään "muodokas" eli ihan oikeasti vaan läski.
No mitä voit tehdä? Laihduta, käy salilla 5x vko, hanki hius- ja ripsipidennykset ja silarit. Ala varakkaaksi ja älykkääksi. Sitten voisin harkita. Ellei parikymppisistä löydy sittenkin hauskempia naisia.
mies 41v
Todella törkeää, idioottimaista kirjoitusta. Koittaisit aikuistua hyvä mies! huonolta tosin vaikuttaa jos tuossa iässä on vielä noin epäkypsä ja katselee lähinnä teini-ikäisten näköisten perään!
Ei ihme ettei tyttölapset ole turvassa Suomessakaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku, tykkään seksistä, haluan miehiä. Olen hiukan pullukka, mutta kaunis ja muodokas. Seksiä olen harrastanut vain 4 eri miehen kanssa tähän asti. Olisko mulla vielä kysyntää miesten keskuudessa? Tällä hetkellä en ole missään Tinderissä tms, kannattaisko liittyä? Mitä tämän ikäiseltä naiselta odotetaan?
Jos minä, tavallinen keski-ikäinen mies, tulisin tänne kyselemään vientimahdollisuuksiani ilmoittaen "haluan naisia" niin vastaajat saisivat paskahalvauksia ja kyseltäisiin ivallisesti no montako laitetaan pakettiin.
Voi olla että tahtoisin ap:ta kuin hullu puuroa, tai voi olla että tykättäisiin niin erilaisista asioista ettei siitä mitään tulisi.
Tiedossa olevilla spekseilla mahdotonta sanoa kumpi, kampi vai joku muu.
m46
Kiitos kommenteista! Olen nyt ihan eri fiiliksellä lähdössä metsästämään miehiä. Pitkä ja onneton parisuhde on vaikuttanut todella paljon naiselliseen itsetuntoon. Onneks en ole rupsahtanut. Tällä viikolla olen käynyt salilla ja spinningissä ja tänään käyn salilla ja lenkillä. Silareita ei ole aikomustakaan laittaa, tykkään omista rinnoista ja minulla on oma asunto ja vakituinen työpaikka, M41.
Ihanaa olla vapaa!
N45
Yleensähän puolisot alkaa hiljalleen muistuttaan toisiaan
Kiinnostaa nimenomaan kuvailemasi nainen. Itseäni vanhempi, vaikka sitten "pullukka", mutta suosin täyteläinen sanaa, arvokkaasti kypsynyt, ei mitään teinijuttuja.
Koska vaan, melkist.
Täällä toinen samassa tilanteessa ollut N45. Pitkä huono liitto jne. Painoa on jonkin verran. Ja yllätti täysin kuinka todella paljon on kysyntää. Nosti itsetuntoa ihan älyttömästi. Nyt ihanan miehen kanssa ja enää ei silmät vaeltele. Kokeilemaan vaan. Ihan livenä ravintolaan. Silmät auki ja kiinnostuneena katsellen.
Kiitos N45! Odotan kyllä uuden vuoden juhlintaa ystäväni (sinkku hänkin) kanssa. Tänään parturiin ja sit voi miettiä millaista mekkoa päälle laittaa :)
Kuulehan AP. Jos en olisi naimisissa. Tuntisin sinut meillä voisi olla kivaa, en välitä Minkälainen olet, luonne ratkaisisi. Sitä en tiedä haluatko vakisuhteen vai mitä, olet rehellinen ja kerrot avoimesti itsestäsi. Monikaan ei sitä asianlaitaa tee, silarit suljit pois, hyvä.
Siitä älä välitä, monikin tekee niin että yläpeukkua tulee ensimmäisellä sivulla. sillä se kiinnostaa ihmisiä enemmän, kiitos että olit rehellinen.
Kyllä on vientiä tuolla menolla ja asenteella, muodoista plussaa :)
Sanoisin että on yllättävän paljon kysyntää. Ainakin seksiin, mutta löysin myös unelma-aviomiehen 40+ aika vahingossa seksisuhteen kautta.
En tiedä mikä voi olla menekkiin syynä muu kuin se, että olen itsevarmempi ja tein aloitteita vanhempana itsekin ja tietysti se, että löysin seksuaalisuuteni. Nuorena olin nätimpi ja jopa alipainoinen, mutta todella ujo ja estynyt ja lähes aseksuaali, nyt vanhempa ajattelen ja haluan seksiä paljon.
Lisäksi miehet näköjään myös huomaavat ja pitävät siitä, jos heitä katsoo himoiten ja sillä silmällä. Vrt että nuotärena en uskaltanut suunnilleen katsoa silmiin ja olin ujouden vuoksi varmaan vaikeasti lähestyttävän oloinen.
Eli ihme kyllä keski-ikäuselle naiselle on paljon vientiä, vaikka tuntuu, että mediassa aina ihannoidaan nuoruutta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että on yllättävän paljon kysyntää. Ainakin seksiin, mutta löysin myös unelma-aviomiehen 40+ aika vahingossa seksisuhteen kautta.
En tiedä mikä voi olla menekkiin syynä muu kuin se, että olen itsevarmempi ja tein aloitteita vanhempana itsekin ja tietysti se, että löysin seksuaalisuuteni. Nuorena olin nätimpi ja jopa alipainoinen, mutta todella ujo ja estynyt ja lähes aseksuaali, nyt vanhempa ajattelen ja haluan seksiä paljon.Lisäksi miehet näköjään myös huomaavat ja pitävät siitä, jos heitä katsoo himoiten ja sillä silmällä. Vrt että nuotärena en uskaltanut suunnilleen katsoa silmiin ja olin ujouden vuoksi varmaan vaikeasti lähestyttävän oloinen.
Eli ihme kyllä keski-ikäuselle naiselle on paljon vientiä, vaikka tuntuu, että mediassa aina ihannoidaan nuoruutta.
Ja siis omasta mielestäni olen kamalan rupsahtaneen ja pullean näköinen.
Jos olet tänään salilla niin sieltä yhdessä saunomaan ja.....
Mä ainakin sytyn pyöreille naisille. Sisus on tärkeämpää kuin kuori.
Olen itse 46v, mielestäni ihan kaunis ja haluttava. Olen pannut aika monen nuoremman kundin kanssa ja se on tosi ihanaa. Olen naimisissa mutta mulla on mieheni kanssa sopimus :)
Pääseekö perus-Pirkko paneen? Pääsee. Kun muistaa että vain rantut runkkaa. Saako Pirkko seuraa, saa kun muistaa realiteetit. Täydellistä miestä ei olekaan ja parhaat on jo rengastettu. Vapaissa tahtoo olla joku vika. Niin se on niissä Pirkoissakin.
Aikuisella naisella pitääkin olla vähän muotoja mistä kiinni ottaa. :) Rohkeasti vaan liikkeelle... täällä odotellaan jo :))
Kyllä 100 varmasti on kysyntää. Liian monella on käsitys ettei 'pullukka' olisi seksikäs, mikä taas omasta mielestäni ei muuta olekaan kuin seksikäs! Tai että yli 35v alkaa olemaan ehtoo puolella, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Muutenkin naisessa täytyy olla pehmeyttä ja muotoja, koska se kertoo terveydestä ja naisellisuudesta. Ja N45 on vasta parhaassa iässä! Kelpaisi varmasti näin nuoremmallekkin.
Ei yli 30v sytytä kuin poikkeustapauksissa. Lähinnä kroppa on se mikä on aina ongelmana. Kun kumartuu niin makkarat tursuu ja rinnat roikkuu. Ei kiitos. Miksei vaan voi pitää painoa kurissa? Onko se suklaa oikeasti niin hyvää? Jos on oikein timmissä kunnossa niin sitten ehkä kiinnostaisi. Ei kyllä sitten yhtään jos on vähänkään "muodokas" eli ihan oikeasti vaan läski.
No mitä voit tehdä? Laihduta, käy salilla 5x vko, hanki hius- ja ripsipidennykset ja silarit. Ala varakkaaksi ja älykkääksi. Sitten voisin harkita. Ellei parikymppisistä löydy sittenkin hauskempia naisia.
mies 41v