Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N45, ketä kiinnostaa?

Vierailija
23.12.2018 |

Olen sinkku, tykkään seksistä, haluan miehiä. Olen hiukan pullukka, mutta kaunis ja muodokas. Seksiä olen harrastanut vain 4 eri miehen kanssa tähän asti. Olisko mulla vielä kysyntää miesten keskuudessa? Tällä hetkellä en ole missään Tinderissä tms, kannattaisko liittyä? Mitä tämän ikäiseltä naiselta odotetaan?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole kysyntää, miehet haluaa nyt meitä nuorempia. Sorry.

N19

Vierailija
2/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis halukas 44v..kelpaisko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, M25 kiinnostais paljon enemmän. Mut toki vain mun mielipide.

Vierailija
4/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pullukka? Bmi?

Vierailija
5/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ensin, niin sitten voit itse valita kenet vaan

Vierailija
6/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä täällä seuraa etsi, vaan kyselen että olisko kiinnostusta ylipäänsä.  En ole mikään hirveä läski, vähän pullukka vaan.  Harrastan liikuntaa ja olen muutenkin reipas ja aktiivinen.

N45

Vierailija
7/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntää riittää kyllä jos on kaikki reiät käytössä

Vierailija
8/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti riittää vientiä. Tärkeintä on itsevarmuus ja oma tahto.

Vierailija
9/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä juttu: kysymys kuuluu, että kuka sinulle, ap, kelpaa. Ihan varmaan monikin mies sinut kelpuuttaisi. Ja ymmärrän, että toivoisit jonkun haluavan nimenomaan sinut. Mutta miten on, onko vaatimuksesi, että mies on vähintään 182 pitkä, tienaa vähintään 5 000 euroa kuukaudessa  mutta tekee silti enintään 8 tunnin työpäiviä, on vain vähän sinua vanhempi tai nuorempi, komea, kielitaitoinen, seksuaalisesti kokenut mutta ei kaikkia pannut kone, tukka päässä ja omat hampaat suussa - tai edes implantit, mieluiten tekninen koulutus mutta upseerikin kelpaa, armeijan aikanaan käynyt, käyttää mielellään pukua ja krakaa eikä - jumalauta - pikkutakkia ja farkkuja, pitää kenkänsä kiillotettuina, hoitaa kaikki ne kotityöt joita haluat hänen hoitavan och lite till, sinisilmäinen, ei silmälaseja vaikka ikää on n. 47, hoikka ja voimakas, iso kalu ja innokas naimaan juuri sinua...

Vierailija
10/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä juttu: kysymys kuuluu, että kuka sinulle, ap, kelpaa. Ihan varmaan monikin mies sinut kelpuuttaisi. Ja ymmärrän, että toivoisit jonkun haluavan nimenomaan sinut. Mutta miten on, onko vaatimuksesi, että mies on vähintään 182 pitkä, tienaa vähintään 5 000 euroa kuukaudessa  mutta tekee silti enintään 8 tunnin työpäiviä, on vain vähän sinua vanhempi tai nuorempi, komea, kielitaitoinen, seksuaalisesti kokenut mutta ei kaikkia pannut kone, tukka päässä ja omat hampaat suussa - tai edes implantit, mieluiten tekninen koulutus mutta upseerikin kelpaa, armeijan aikanaan käynyt, käyttää mielellään pukua ja krakaa eikä - jumalauta - pikkutakkia ja farkkuja, pitää kenkänsä kiillotettuina, hoitaa kaikki ne kotityöt joita haluat hänen hoitavan och lite till, sinisilmäinen, ei silmälaseja vaikka ikää on n. 47, hoikka ja voimakas, iso kalu ja innokas naimaan juuri sinua...

No, ei huono tuokaan lista. Omani on vähän lyhyempi.

Toki haluan, että on pidempi kuin minä, 165cm. Sinänsä ihan sama, mitä tienaa, en ole yhteen muuttamassa. Kunhan oman elämänsä kustantaa ja välillä muakin hemmottelis. Farkut ja collegehousut on seksikkäät miehellä. Tietenkin haluan, että ulkonäkö on omaa silmää miellyttävä, kauniit silmät on plussaa ja se, ettei ole ihan rupsahtanut. Pitää kyllä osata käyttäytyä normaalisti, kunnioittaa toisia ja olla ystävällinen. Antaa hellyyttä ja romantiikkaakin saa olla. Seksiä haluan saada ja haluan, että mies sitä haluaa antaa.

N45

Vierailija
11/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaiselle löytyy joku joka tykkää. En ainakaan itse sulkisi ketään pois mittojen tai iän perusteella, jos olisin seuraa etsimässä.

M40

Vierailija
12/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, tykkään seksistä, haluan miehiä. Olen hiukan pullukka, mutta kaunis ja muodokas. Seksiä olen harrastanut vain 4 eri miehen kanssa tähän asti. Olisko mulla vielä kysyntää miesten keskuudessa? Tällä hetkellä en ole missään Tinderissä tms, kannattaisko liittyä? Mitä tämän ikäiseltä naiselta odotetaan?

Hyvältä kuulostaa!

M47

Vierailija
13/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku sanoi, ei se ulkomuoto kaikkea merkitse, vaan käytös, itsevarmuus ja se pilke silmäkulmassa. Toki itselläni eivät halut syty mitenkään jos ylipainoa on törkeesti, mutta pyöreys ei vielä merkkaa yhtään mitään.

Eihän moni nainenkaan miehen ulkonäöstä niin tarkka ole, jos muuten natsaa.

Tinderistä en tiedä mitään, mutta ainahan naisille ottajia on. Seksihakuisilla deittisivustoilla on 20 miestä per yksi nainen ellei enemmänkin.

Olette naiset näissä asioissa todella etuoikeutettuja. Vienti on kova kuin sammakolla äkehis, orgasmeja  voi saada putkeen vaikka kuinka ja niihin auttavia loistavan hyviä leluja on maailma täynnään siinä missä miehille on vain jotain säälittäviä runkkuapuja.

Nauttikaa eduistanne täysin rinnoin!

Vierailija
14/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä sulle on kysyntää vaikka kuinka paljon.ole vaan oma itsesi niin se riittää.ei kilot kadota haluja miehiltä kuin pintaliitäjiltä ja teineiltä.no worries,anna palaa vaan!

Vierailija
15/40 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysyntää. Todellakin. Kuulostat oikeinkin seksikkäältä. Tuon kuvailun perusteella moni mies lähtis matkaan. Itseni mukaanlukien.

Muodokkailla, sanojesi mukaan ”pullukoille” on todellisuudessa oikeasti PALJON kysyntää. Kyllä miehet tykkää, eikä sun todellakaan tarvi tyytyä siihen mitä sattuu saattuu saamaan. Valikoimaa varmasti on kun vaan sitä alat haluamaan.

Olet vain oma itses ja avoin. Ole ylpeä vartalostasi. Käyt treffeillä rohkeasti. Nautit seksistä välittämättä liikaa sen syvemmistä suhteista :)

M27

Vierailija
16/40 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksiä ainakin on tarjolla niin paljon kuin ikinä. Puhun kokemuksesta. Vakisuhde vaatii sitten enemmän luonteelta ja että löytää just sopivan.

Vierailija
17/40 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kysyntää. Todellakin. Kuulostat oikeinkin seksikkäältä. Tuon kuvailun perusteella moni mies lähtis matkaan. Itseni mukaanlukien.

Muodokkailla, sanojesi mukaan ”pullukoille” on todellisuudessa oikeasti PALJON kysyntää. Kyllä miehet tykkää, eikä sun todellakaan tarvi tyytyä siihen mitä sattuu saattuu saamaan. Valikoimaa varmasti on kun vaan sitä alat haluamaan.

Olet vain oma itses ja avoin. Ole ylpeä vartalostasi. Käyt treffeillä rohkeasti. Nautit seksistä välittämättä liikaa sen syvemmistä suhteista :)

M27

Voi kiitosM27! Olipas ihana ja itsetuntoa hivelevä kommentti. Kun ei käy missään viikonloppuisin, luutuu kotiinsa, niin alkaa surkuttelemaan kohtaloaan. Taidan juhlia Uutta Vuotta nyt paljon iloisemmalla mielellä!

N45

Vierailija
18/40 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on vientiä...rohkeasti liikkeelle. Minä ainakin tykkäisin pehmeydestä:)) m55

Vierailija
19/40 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy kysyntää. Ikä on hyvä, yleistäen 30-60 välillä nainen on parhaimmillaan, lisäksi muodokkuus ja pulleus on haluttavia ja seksikkäitä ominaisuuksia, ei hoikassakaan mitää vikaa ole, mutta se on median luomaa yksipuolista valheellista kuvaa seksikkään ja haluttavan kehon ihanteista.

Tindereistä ei ole kokemuksia, itsellä ei hakuja päällä. Ole oma itsesi, rohkeasti ja itsevarmasti vain juttelemaan ja tutustumaan miehiin eri paikoissa :)

Vierailija
20/40 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sua haluu iso läjä miehiä kun on pilkettä silmäkulmassa ja asennetta.Ja vaikka ois kymmenen vuotta enemmänkin ikää kun vaan on intohimoa ja asennetta ottajia olisi..Sopiva pyöreys tuo muodollista pätevyyttä vaan lisää kun oot reipas muutenkin..

Minä himoitsisin tuon ikäistä suorastaan enkä vähällä päästäis näpeistäni irti jos saisin sutt syliini..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä