Minkä ikäisenä aloitit alkoholin käytön?
Itse join kännit ensimmäisen kerran kun täytin 18. Eli vasta täysi-ikäisenä aloitin juomisen. Tuntuu, että nykyään nuoret aloittaa jo yläasteella. Itse leikin silloin vielä barbeilla. T: -91 syntynyt.
Kommentit (29)
14 v ekat kännit ja tuli ryypättyä lähes joka vkl 19-v asti. Tuon jälkeen olen juonut ehkä 10 kertaa. Ikää nyt 30 v.
Kasikytluvun alkupuolella syntynyt ja 13 tai 14 taisin olla kun ekan kerran tarkoituksella ryyppäsin kavereiden kanssa. Eka "humala" oli kai 8-vuotiaana ja ihan vahingossa, kun velipoikien kanssa löydettiin pullo vaaleanpunaista skumppaa ja juotiin se pois kun luultiin mehuksi.
19-v ja -89. Onki tullu otettua isolla kädellä takasin se minkä teininä missas...
30-vuotiaana. Maistanut olin ennenkin, mutta vasta tuolloin aloin itse ostaa.
Taisin olla 12-vuotias. Kukaan ei uskoisi, kun olen aina ollut niin kiltin näköinen.
Olisinko ollut jotai 14vuotias. Eli liian nuorena tuon ikäiset aika lapsia vielä. Ja 96 syntynyt.
Okei, no näköjään on vähän vanhemmatkin aloittanut juomisen aikaisin. No, mulla on ollut kiltti kaveriporukka kun ei vielä alaikäisenä juotu.
15-vuotiaana alkoi viinin kanssa läträäminen 80-luvun puolivälissä. Se oli mielestäni silloin paljon yleisempää kuin nykyisin. Samoin kuin tupakan poltto.