Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä merkkistä autoa

12.05.2006 |

suosittelette perheelle jossa on lapset 1v.5kk ja 4.5kk ja 3. syntyy tammikuussa..nyt meillä on peugeot 306 ja se rupee käymään kyllä loppuvuodesta ahtaaksi..kun taakse tulee 2 turvaistuinta ja eteen kaukalo ja toisen aikuisenkin pitäs vielä taakse sopia..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tutuille aina sanonut että auton merkkiä voi miettiä senkin mukaan kenen sitä on tarkoitus korjata. Jos itse tykkää laitella, niin ihan sama minkä ostaa. Mutta jos ei itse oikein hallitse tuota tekniikkaa, vaan käytännössä autoa korjaavat kaverit, niin silloin kannattaa valita ihan joku tavallinen merkki (Toyota, Nissan, Ford...) ja välttää sellaisia ajoneuvoja joissa on käytetty normaalista poikkeavia teknisiä ratkaisuja, tai joiden varaosia ei löydy normaaleista varaosakaupoista (Renault, Citroen, Peugeot, Jaguar, BMW 700 sarja...).

Uusissa autoissa ei varmaan liene väliä minkä ostaa, kun takuut on kaikissa, ja kaikki ovat yhtä rumia ja kamalia muovihärpäköitä. Että jos sitten vaan valitsisi jonkun joka on riittävän tilava ja isolla moottorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi