Gallup. Oletko normaalia älykkäämpi?
Vastatkaa ystävällisesti kysymykseen. Saamme tietää ovatko ihmiset täällä normaalia älykkäämpiä vai ei.
Kommentit (10)
Tässä voi kertoa myös, mikä horoskooppimerkki on älykkäin, että mammat tietävät antaa siementää itsensä oikeaan aikaan.
Joku tuossa kyselee myös, haluaisivatko ihmiset olla mieluummin kauniita vai älykkäitä. Onneksi olen molempia. Lisäksi olen ihana luonteeltani.
Vierailija kirjoitti:
Tässä voi kertoa myös, mikä horoskooppimerkki on älykkäin, että mammat tietävät antaa siementää itsensä oikeaan aikaan.
Myös tyhmin horoskooppimerkki on hyvä tietää, ettei vaan päästä peenistä livahtamaan sisään silloin. Ukko hakatkoon hanskaansa, niin ei tule kuspäitä mukuloita. Varmuus parasta. Ehkäisykään ei ole aina varmaa.
Eihän niistä testeistä varmaa voi sanoa, mutta yhden mukaan vain 5% ihmisistä on minua älykkäämpiä. No, sellainen mittari on että lapset on pärjänneet samoihin aikoihin tehdyissä testeissä huonommin. Lapset on 100% suorittaneet, ylemmän yliopistotutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niistä testeistä varmaa voi sanoa, mutta yhden mukaan vain 5% ihmisistä on minua älykkäämpiä. No, sellainen mittari on että lapset on pärjänneet samoihin aikoihin tehdyissä testeissä huonommin. Lapset on 100% suorittaneet, ylemmän yliopistotutkinnon.
Tässä tapauksessa sanoisin. Luota Sydämesi Ääneen. Kaikkein älykkäimmät ihmiset tunnetusti lukevat Paulo Coelhon viisaita kirjoja ja kaikkein viisain neuvo niiden lukemattomien viisauksien joukossa on juuri tämä. Sydän tietää parhaiten. Jos sydäntäsi ja sen ääntä tutkiskelemalla saat tietää olevasi älykäs, niin aivan varmasti olet.
Ollos siunattu älykkyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ei aina periydy, joten lapsiesi yliopistotutkinnot eivät välttämättä todista sinun älykkyydestäsi. Olisit varmaankin älykäs, vaikka lapsesi olisivat suorittaneet ylemmät ylipostotukinnot vain 98 prosenttisesti.
Kenties jopa 97 prosenttisesti suoritetut ylipopistotukinnot puoltaisivat sinun älykkyyttäsi. Ainakin jos ne eivät ole humanistisilta aloilta.
Onko sinusta älykkyys epänormaalia? Tarkoitatko normaalilla keskitasoista? Käsittääkseni epänormaalia älykkyyttä ei voi olla, ellei sitten kehitysvammaisuutta tarkoiteta.
Muistakaa sitten vastata rehellisesti. Minkään en valehdellut, vaan reilusti kerroin olevani normaalia älykkäämpi.