Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtasaari vaihtaa politiikan uskontoon - haastattelu AlfaTV:llä sunnuntaina klo 21:30

Vierailija
23.12.2018 |

Laura Huhtasaari on kaikkien tuntema poliitikko. Millainen on Lauran lapsuudenmaisema ja elämä, joka muokkasi hänestä iloisen ja rohkean kansan puolestapuhujan.

Astu tarinaan AlfaTV:llä sunnuntaina klo 21:30

https://t.co/01fm3RpjJq

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä otsikko riittää minulle mainiosti, hyvä uutinen tähänkin aamuun! 

Vierailija
2/16 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno uutinen - huraaa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on siis ketjun aloittaneen klikkitoimittajan luoma ja pitää paikkansa ihan yhtä loistavasti kuin klikkiotsikot yleensäkin.

Veikkaan ettei lauralla riitä viisaus vaihtaa politiikkaa uskontoon. Muutenkin taannoista keskusteluohjelmaa (joku yleohjelma se oli) katsomalla voisi päätellä että lauralla on lähetyssaarnaajamoodi päällä eli ei kuunnella kommentteja, kritiikkiä tai mitään muutakaan vaan julistetaan omaa (eli persujen) sanomaa vääräuskoisille. 

Vierailija
4/16 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on siis ketjun aloittaneen klikkitoimittajan luoma ja pitää paikkansa ihan yhtä loistavasti kuin klikkiotsikot yleensäkin.

Veikkaan ettei lauralla riitä viisaus vaihtaa politiikkaa uskontoon. Muutenkin taannoista keskusteluohjelmaa (joku yleohjelma se oli) katsomalla voisi päätellä että lauralla on lähetyssaarnaajamoodi päällä eli ei kuunnella kommentteja, kritiikkiä tai mitään muutakaan vaan julistetaan omaa (eli persujen) sanomaa vääräuskoisille. 

Ei kiinnosta, olen tyytyväinen, että Laura vaihtaa uskontoon. En välitä kuulla lisätietoja. 

Vierailija
5/16 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on ihana ihminen saarnaajakin! Hän tuo Raamatun opetukset täällä palstalla olevien syntisten elämään!

Vierailija
6/16 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuspunikkien peppukipu aiheuttaa nautintoa normaaleissa ihmisissä.

Vierailija
7/16 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura nielee. Ja pyytää lisää.

Vierailija
8/16 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma lyhyesti.

Laura ei asetu ehdolle tulevissa eduskuntavaaleissa. Hän pyrkii mepiksi ja haluaa Brysselistä käsin poistaa vahvat alkoholijuomat kaupoista, nuuskan laivoilta ja tarkentaa Tallinnan laivojen tax free-myyntiä. Kouluihin ja päiväkoteihin enemmän uskonnon opetusta.

Vierailija
9/16 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta, olen tyytyväinen, että Laura vaihtaa uskontoon. En välitä kuulla lisätietoja. 

Et edes sitä, että otsikko tuskin on totta?

Vierailija
10/16 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edes sitä, että otsikko tuskin on totta?

Täällä myös toinen joka on täynnä Lauran sekoilua. Jopa mun 72v (porilainen) äitini pitää sitä tyhmänä. Ei kannatusta edes kotikaupungissa :)

Vierailija
11/16 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laura elää vakaumuksen todeksi", sanotaan AlfaTV mainoksessa.

Vierailija
12/16 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia voisi poistaa tuon ääriajattelun.

Vierailija
13/16 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelma lyhyesti.

Laura ei asetu ehdolle tulevissa eduskuntavaaleissa. Hän pyrkii mepiksi ja haluaa Brysselistä käsin poistaa vahvat alkoholijuomat kaupoista, nuuskan laivoilta ja tarkentaa Tallinnan laivojen tax free-myyntiä. Kouluihin ja päiväkoteihin enemmän uskonnon opetusta.

Miksi Laura haluaa poistaa vahvat oluet ja lonkut kaupasta? Miksi haluaa poistaa/vähentää laivojen taxfree-myyntiä?

Vierailija
14/16 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikea päätös kun pää ei kestä edes rivikansanedustajan hommia.

Vierailija
15/16 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelma lyhyesti.

Miksi Laura haluaa poistaa vahvat oluet ja lonkut kaupasta? Miksi haluaa poistaa/vähentää laivojen taxfree-myyntiä?

Niinpä. Jeesuskin muutti veden viiniksi, eikä päinvastoin.

Vierailija
16/16 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että puolue on niin mahdoton ja siksi kaikki "johtohamot"haluaa pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän