En osaa flirttailla, miten oppia?
En yleensä myöskään osaa lukea, kun joku toinen flirttailee minulle (tosissaan). Senkään takia en osaa enkä uskalla vastata siihen.
Mikä ratkaisu tähän on?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
En yleensä myöskään osaa lukea, kun joku toinen flirttailee minulle (tosissaan). Senkään takia en osaa enkä uskalla vastata siihen.
Mikä ratkaisu tähän on?
Vedä meisseli ulos sepaluksesta ja pyöritä sitä helikopterina. Tämä toimii aina.
Mistä tiedät että joku flirttailisi sinulle jos et osaa lukea sitä? Provohan aloitus on. Ei ole olemassa mitään "flirttiä".
- kohottele kulmakarvoja
- pyörittele silmiä
- nuole nenänvarttasi
- kouri etumustasi
- päästä kiimaisia huokauksia samalla, kun tuijottelet vastapuolen intiimialueita
- työnnä nakki sieraimeen
Tässä muutama näin alkuun...
Oppitunti nro. 1.
- Kaikki lähtee omasta itsevarmuudesta. Seiso suorassa, älä kyyhötä. Liiku luontevasti, älä laahusta. Ota katsekontakti ja hymyile. Ei tarvitse irvistellä, vaan vieno ja herkkä hymy riittää. Anna hymyn ulottua silmiin saakka. Ole aito ja kiinnostunut. Kuivaharjottele tätä kotoa, vaikka peilin edessä.
Palataan asiaan, kun omaksut ensin tämän ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ratkaisu tähän on?Vedä meisseli ulos sepaluksesta ja pyöritä sitä helikopterina. Tämä toimii aina.
Pitää selllaista ääntä prrrrrr. Sitte tulee artia ja vitsi mä on odottanu tätä ku mä pääsen hommiin. Nyt jätkä.... vain mielikuvitus on rajana.
Juttele niitä näitä. Pyydä sitten anteeksi, että kengännauhasi näyttää olevan auki.
Nosta toinen jalkasi hitaasti suorana ylös pääsi yläpuolelle niin, että kengänkärki osoittaa kohti kattoa/taivasta.
Sido kengännauhat ja laske jalkasi hitaasti alas.
Tämän jälkeen se toinen kyllä iskee sinut jos on yhtään kiinnostunut.
Puhut vaan läpiä päähäsi mistä ajattelet, että toinen tykkäisi sen kuulla.