Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi jotkut juo viinaa eikä kaljaa

Vierailija
22.12.2018 |

Kaljasta, siideristä ym. miedoista tulee mukava, hilpeä ja rentouttava, jopa lievästi euforinen olo. Viina rentouttaa huonosti ja vetää pään jengalle, ei poista ahdistuksia ja vitutuksia, vaan tekee niistä pahempia ja akuutempeja. Kalja ei vie muistia, mutta viinaa kitatessa tulee aina blackout. Kaljoittelu päästää pääkopan suht vähällä seuraavanan päivänä, mutta viinanjuonnin seurauksena pääkoppa on taas seuraavana päivänä ihan jengalla. Myös kramppeja, tykytyksiä tulee herkemmin viinasta, kun todennäköisesti terävissä on alkoholimäärään suhteutettuna paljon vähemmän nestettä kuin kaljassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelen kaljaa useinkin, pidän sen mausta ja nousuhumalasta. Kaljalla en kyllä itseäni kunnolla känniin saa, jos joskus tekee mieli perseet vetää.

Olen siis nainen, 15 kaljasta en ole mitenkään erityisen humalassa. Tuon enempää en yleensä pysty juomaan, alkaa tulla liiat nesteet ylös.

Eli jos haluan joskus repäistä, on väkevät siihen ainoa vaihtoehto. Eikä nyt aina muisti mene, kun ei sitä pulloa täydy kokonaan ykkösellä vetäistä.

Vierailija
2/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle viina sopii paremmin kuin kalja mm. siksi, että se on paremman makuista. En pidä edes kotikaljasta, varsinaisista alkoholipitoisista oluista puhumattakaan. Jo vuosikymmenet olen pysytellyt viskin ja veden yhdistelmässä. Kylmä siideri kuumana kesäpäivänä maistuu ja tuntuu myös hyvältä. Mutta kaljaa en enää juo. Nuorempana sitä tuli yritettyä monesti, kunnes havaitsin, että se ei ole minua varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissuttelen kaljaa useinkin, pidän sen mausta ja nousuhumalasta. Kaljalla en kyllä itseäni kunnolla känniin saa, jos joskus tekee mieli perseet vetää.

Olen siis nainen, 15 kaljasta en ole mitenkään erityisen humalassa. Tuon enempää en yleensä pysty juomaan, alkaa tulla liiat nesteet ylös.

Eli jos haluan joskus repäistä, on väkevät siihen ainoa vaihtoehto. Eikä nyt aina muisti mene, kun ei sitä pulloa täydy kokonaan ykkösellä vetäistä.

Kyllä tosiaan täytyy tissutella usein, jos naisella ei mene 15 kaljaa päähän.

Vierailija
4/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kumpaakaan. Kirkkaista menee muisti ja olut pöhöttää. Viiniä juon, tosin siitäkin menee joskus muisti ja sekin pöhöttää, mutta ei ole niin pahaa kuin kirkkaat ja hiivainen olut.

Vierailija
5/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkero on hyvää. Kalja väsyttää liikaa ja turvottaa.

Vierailija
6/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuvat pahalle

Vierailija
7/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tosiaan täytyy tissutella usein, jos naisella ei mene 15 kaljaa päähän.

Jep. Joka päivä juon 5-12 kaljaa, viikonloppuisin enemmän. Ongelmakäyttäjä siis tavallaan olen, vaikka en nyt kännissä örvelläkään lähes koskaan.

Vierailija
8/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miks kukaan a) juo olutta b)  juo  olutta humaltuakseen b) juo  humaltuakseen.

Mulle riittää lasi tai pari viiniä ja 4 cl jotain hyvää väkevämpää, enempää ei edes tee kerralla mieli.

Vierailija
9/9 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lonkero on hyvää. Kalja väsyttää liikaa ja turvottaa.

Ja lonkero vai turvottaa vähemmän? Samanlaisia hiivalitkuja ne on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän