Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilasin äidin tupakkalakon :(

Vierailija
22.12.2018 |

Hävettää ja inhottaa, haluaisin mennä läheiseen järveen hukuttautumaan. Äitini aloitti tupakkalakon pari viikkoa sitten ja hänellä meni oikein hyvin, on ollut ymmärrettävästi pahalla päällä kun ei ole saanut tupakkaa. No, nyt sitten aamulla olin itsekin vähän huonolla tuulella ja olin aika ärsyttävä myös äidille, hän pahoitti mielensä ja oli niin ärsyyntynyt, että hänen oli pakko päästä tupakalle. Kaikki tämä vain siksi, että minä olin ärsyttävä. :( Miten voin korvata tämän äidilleni? Pyysin anteeksi mutta äiti vain itki. Haluaisin oikeasti nyt hukuttaa itseni.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi pilasi itse tupakkalakkonsa. Sinulla ei siihen ole mitään syytä.

Vierailija
2/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille nicotinellia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, kyllä äitis ihan itse laittoi sen tupakan palamaan. Että peiliin voi katsoa ja ottaa vastuu omista tekemisistään.

t. Viikko tupakatta

Vierailija
4/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häntä ärsytin ja sain hänet polttamaan omalla rasittavalla käytökselläni. En voi ostaa kun olen alaikäinen.

Ap

Vierailija
5/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi käytti sinua vaan tekosyynä. Parissa viikossa ei ole ehtinyt vielä vieroittautumaan kunnolla.

Vierailija
6/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä häntä ärsytin ja sain hänet polttamaan omalla rasittavalla käytökselläni. En voi ostaa kun olen alaikäinen.

Ap

Sen lakon voi kyllä aloittaa samantien uudelleen. Itsellä se kokemus, että jos sortuu, niin ei se kenenkään syy ole, tahdonvoimaa ei vain aina ole tarpeeksi.

Vierailija
7/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan syyllistät itseäsi. Aikuinen tekee itse omat päätöksensä, ja on niistä vastuussa.

Vierailija
8/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, hän veti yhden röökin. Nyt lopettaa uudestaan.

Vierailija
9/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on aikuinen ihminen, ja päättää ihan itse pistääkö sen tupakan suuhunsa vai ei, vaikka olisi kuinka ärsyyntynyt. Riidatkin kuuluvat elämään, ja ennemmin tai myöhemmin sellainen olisi kuitenkin tullut. Silloinkin pitää pystyä olemaan polttamatta.

Äitisi tekee todella väärin, jos syyllistää sinua asiasta.

Vierailija
10/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miljoona tupakkalakkoa tehneenä voin sanoa, että hän sai sinusta vain oivan tekosyyn. Ei ole siis sinun syysi. Tuo aika, kaksi viikkoa, on juuri pahinta.

Vierailija
11/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain surettaa tämä. Nyt on joulu pilalla, kun olen ollut niin ärsyttävä muutenkin koko ajan ja nyt vielä tämä. Hävettää ja ärsyttää.

Ap

Vierailija
12/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tupakkaa ei kannata pitää kotona yhtään.

Vierailija
13/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon WT meininkiä

Vierailija
14/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinulle oiva opetus. Addikti syyttää ja syyllistää aina muita.

Kuitenkaan kukaan muu kuin addikti itse ei tee päätöksiä siitä antaako perksi himolleen vai ei. Muiden vastuulla addiktin käyttäytyminen ei ole.

Jos oma ärsyttävyytesi häiritsee sinua itseäsi niin yritä olla aikuisempi ja miettiä ennenkuin reagoit. Murrosikä loppuu pian ja itsehillintä helpottuu sen päättymisen myötä.

Vierailija
15/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä olet aika rasittava ja ärsyttävä pentu. Täälläkin vaan jankkaat ja vänkytät vastaan. MUTTA sehän on se lapsen yksi tehtävä: järjestää vanhemilleen mietittävää.

Äidin on vaan kestettävä elämää ilman tupakkaa. Niin monet muutkin tekee.

Vierailija
16/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkaan kukaan muu kuin addikti itse ei tee päätöksiä siitä antaako perksi himolleen vai ei. Muiden vastuulla addiktin käyttäytyminen ei ole.

Jos oma ärsyttävyytesi häiritsee sinua itseäsi niin yritä olla aikuisempi ja miettiä ennenkuin reagoit. Murrosikä loppuu pian ja itsehillintä helpottuu sen päättymisen myötä.

Addikti syyttää muita? Missä kohdin?

Vierailija
17/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ongelman ratkaisutapa on paeta tilannetta tupakalle, sille ratkaisumallille et sinä mitään voi.

Vierailija
18/18 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Addikti syyttää muita? Missä kohdin?

Siinä kohdin kun lapsi tulee pyytämään anteeksi käytöstään, koska hän luulee, että syy äidin tupakointiin on hänessä. Ja äiti vain itkee, eikä kerro, selitä ja vakuuta lapselle ettei syy ole hänessä vaan äidin oman pään sisällä. Äiti antaa lapsen olla luulossa, että lapsi on syyllinen koska muuten joutuisi itselleenkin myöntämään olevansa itse toiminnastaan vastuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi