Olipas köyhä mamma tänään Siwan kassalla :)
Ei riittänyt Visa Electronin kate ostamaan kananmunia ja nuudeleita, joten piti jättää ne pois ostoksista. Miten joku voi olla niin köyhä? Itse ostin jäätelön virkistämään ennen kampaajalle menoa.
Kommentit (28)
Ja joillain tosiaan on raha tosi tiukilla, meilläki, 26päivä saakka käytettävissä on 27e :(
oletko itse varakas kun oli oikein jäätelöön varaa?
Meillä on nettotulot kuussa melkein 3000 euroa ja joka ikinen kuu rahat loppuu ennen tilipäivää...
Minusta tuossa asiassa ei ollut todellakaan mitään hauskaa.
Ap on kyllä harvinaisen yksikertainen ihminen.
Jos et ole provo, olet melko vahvoilla " tyhmin ihminen" - tittelin saajaksi..
vittu mieti vähän ap! sinusta tuo hauskaa?
rahaa menee tammi- ja helmikuussa noin 300¿/kk niihin lääkkeisiin jotka korvataan, tekee siis 800¿/kk.
Siihen tulee lisänä vielä kaiki se " normaali" rahanmeno mitä lapsiperheellä on, kuten vaatteet, pyykinpesuaineet jne. Hienoa että me olemme niin huvittavia että ap:lla on hauskaa. Mua ei kyllä naurata yhtään.
ostanut sieltä tietty mitään ruokaa, ruuat hän ostaa varmaan hienommasta paikasta, mutta hän osti jotain ylimääräistä eli jäätelön = selittää sen, mitä kertoja paikassa oikein teki). Ja piti mainita vielä ihan irrelevantti asia eli kampaaja, koska sitten on varmasti kontrasti tarpeeksi iso hänen ja köyhän välillä, koska kertoja menee tuhlaamaan itseensä.
Mielikuvitukseton juttu.
Meilläkin on toki hyvät tulot,mutta niin on pirunmoiset menotkin,että saa loppukuusta aina venyttää penniä. Ehkäpä ap joskus näkee MINUT siellä kassalla funtsimassa herjaako electron vai ei.
Ei oo kyllä tässäkään tapauksessa paljoa ap:lle annettu.
Useinkaan en saa nostettua sitä minimiä eli 20¿, mutta Elektronilla saa maksettua kassalla kunhan vaan ei saldo ylity :)))). Pitää vain aina olla tarkkana tuotteiden hinnoissa! Multa varmaan tulis itku siinä kassalla jos täti sanos että viepäs nuudelit pois, ei riitä tilillä rahat.
Joten minuakaan ei naurata tämä juttu yhtään!
Vierailija:
Mistäs tiedät että se oli mamma?
Ja joillain tosiaan on raha tosi tiukilla, meilläki, 26päivä saakka käytettävissä on 27e :(
Ja vielä surullisempaa on se, että maailma on täynnä ap:n kaltaisia idiootteja.
Olen ollut toistaiseksi onnekas, ei tule mieleeni kertaa jolloin kassalla olisi tarvinnut laskea rahojen riittävyyttä. Tuossa tilanteessa olisin kyllä itse " lainannut" ne rahat sille mammalle.
Toivottavasti se lapsi saisi ruokaa.
Mitäs kaikkee tämä mamma osti, kun piti jättää noi pois? Ilmeisesti hänellä oli muitakin ostoksia, mutta kate loppui kananmunien kohdalla. Kun sanot että köyhä, niin kysyitkö kenties miehen tulotiedot ja muilla tileillä olevat rahat ja sijoitukset? Oletkohan aivan viisas?
nimittäin Ap:llä, kun noin kehut rahojesi kanssa. Riittävät kuitenkin jäätelöön vai saitko kenties pulloista rahaa.
Pari euroa ne ostokset tekivät. Kampaajakäyntiini meni 97 euroa, tosi upea uusi look!
Vierailija:
Pari euroa ne ostokset tekivät. Kampaajakäyntiini meni 97 euroa, tosi upea uusi look!
No, sun tapauksessa se tulisikin kyllä helvetin kalliiksi.
No paljoks sen miehellä oli rahaa vai mistä tiedät et se oli köyhä kai kysyit perheen pankkitilien saldot ja muut rahastot ja tenavan säästöpossun sisällön.
Ootpa empaattinen ihminen.