Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SINÄ AKKANI

järkimenee
21.12.2018 |

joka tulet töistä ja unohdat kaikki lupaamasi. etkö snaijaa että oot sen kännys kans naimisissa?!, näinkö tätä parisuhdettta parannetaan. pitääkö taas tulla muistuttamaan asiasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkimenee kirjoitti:

joka tulet töistä ja unohdat kaikki lupaamasi. etkö snaijaa että oot sen kännys kans naimisissa?!, näinkö tätä parisuhdettta parannetaan. pitääkö taas tulla muistuttamaan asiasta?

Jotenkin oli niin tuttua :D .. kaikki exät, ehdokkaat ja jopa muut naiset saa kyllä huomiota helposti.

Vierailija
2/3 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei oo mun mies, mutta omalle sanoisin, että kännykkä putoaa sillä hetkellä, kun huomioit minut. Saan hellyyttä, läheisyyttä, suukkoja ja ennen kaikkea seksiä. Kun kuuntelet minua, ettei jostakin asiasta tarvitse puhua kymmeneen kertaan ja olet kiinnostunut minun asioistani.

Valitettavasti saan useammin halauksia työkavereiltani kuin sinulta. Ja ystäväni ovat kiinnostuneita siitä, mitä minulle kuuluu, toisin kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei oo mun mies, mutta omalle sanoisin, että kännykkä putoaa sillä hetkellä, kun huomioit minut. Saan hellyyttä, läheisyyttä, suukkoja ja ennen kaikkea seksiä. Kun kuuntelet minua, ettei jostakin asiasta tarvitse puhua kymmeneen kertaan ja olet kiinnostunut minun asioistani.

Valitettavasti saan useammin halauksia työkavereiltani kuin sinulta. Ja ystäväni ovat kiinnostuneita siitä, mitä minulle kuuluu, toisin kuin sinä.

Kyllä niitä miehistäkin, ei tommosta vaan tarvis jaksaa kestää et toinen ei huomioi (ennekun yleensä myöhäistä ja peruuttamatonta) .... itte kun aina pistää kaikkensa toisen eteen ja viimeksi toista kiinnostaa vaan kaikki muu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi