Markus Kajo ja Matti Inkinen ovat sielunkumppaneitani
Löytyykö maailmasta vielä lisää tuollaista positiivista, tervettä naiivia elämäniloa! Tulee hyvä olo.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
RIP Mattia :(
Niinpä. En ikinä pysty kiittämään niistä uskomattoman ihanista voimakappaleista, jotka auttoivat monet vuodet.
Oletteko lukeneet Kajon viimeisintä kirjaa? Minä itkin, nauroin ja onnellistuin.
Viimeisinä aikoina Inkinen ei sisimmässään tainnut olla kovinkaan onnellinen.
Inkisen elämänilo lopahti, kun hänestä paljastui ns synkempi puoli julkisuuteen
Mä olen joskus kauan sitten tavannut Kajon. Piti vaan tulla kertomaan, että silloisen teininkin mielestä oli yhtä symppis livenä kuin silloin telkkarissa:)
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ollut pelkkiä epäilyjä ilman todisteita
Mun veli tunsi tuon Inkisen. Veli oli todella hämmentynyt niistä syytöksistä ja oli aika varma, että ne ei pidä paikkaansa.
Mutta kukapa enää tietää totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ollut pelkkiä epäilyjä ilman todisteita
Tutkinta lopetettiin, kun syyllistä ei enää ollut. Todisteita kyllä oli
Olivat/ovat ihmisinä mitä vain, niin musiikkinsa ja kirjansa ovat paljon tuoneet lohtua ja iloa. Se on tärkeintä.
Kauan sitten ennen some-aikakautta kirjoitin Inkiselle fanikirjeen. Olin ikionnellinen, kun sain vastauksen,käsinkirjoitetun vastauskirjeen. Oletan, että Inksu itse oli sen kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten ennen some-aikakautta kirjoitin Inkiselle fanikirjeen. Olin ikionnellinen, kun sain vastauksen,käsinkirjoitetun vastauskirjeen. Oletan, että Inksu itse oli sen kirjoittanut.
Voi, miten suloista ja iloista.
Pidän poliisia osavastuussa Inkisen kuolemasta. Rahaa vastaan Suomen rehellinen ja arvostettu poliisi tekee mitä vaan, esim. vuotaa salassapidettäviä tietoja. Ilman seuraamuksia, tietenkin.
Jos on puhtaat jauhot pussissa , niin ei tartte
rannoilla lymyillä. Poliisi taas jätti tutkinnan sikseen
, vaikka viitteetkin ****filiaan selvisi, kun se ei olis
enää johtanut mihinkään .
Poliisi oli tän tarinan sankari, kun ei asiaa sen enempää levitellyt
Pitääkö kukaan muu? Kummastakaan/kin?