Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylireagoinko deittiasiassa..?

Vierailija
21.12.2018 |

Noniin, tilanne on tämä: olin sopinut tapaamisen deitin kanssa, sitten tulee viesti että tapaaminen peruuntuu, työasian takia. Ihan hyvissä ajoin tuli viesti.. No minähän reippaana naisena vastasin jotain että ok, kaikkea hyvää. Ajattelin, että se oli siinä se juttu, enkä halunnut jäädä kyselee uutta näkemistä. Että mut oli varmaan dumpattu. Nyt kyl vähän harmittaa. Mieheltä oli tullu jotain videoviestiä, joka oli vähän kyseenalainen vitsi... aiheena oli että mitä oikein ajattelin.

Että mitäs nyt? Ehdin jo poistaa kaikki miehen numerot jne.. että en voi asiaa enää selvittääkään.. Tinderikö taas ladattava? Saisko sympatiaaa kiitos!!??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et nyt kyllä saa ainakaan minun sympatiaani, kun en tajunnut, mikä tuossa oli ongelma. Sinä itse näytit ihan hyvillä mielin ignooraavan tuon, että treffit peruuntuivat ja asennoiduit jo siihen, ettei tapaamista koskaan tule. Sitten kuitenkin ilmeisesti kuitenkin harmistuit, kun mies vielä ilmoittelikin itsestään viestillä, joka oli mielestäsi nolo. Eli miksi se sitten meni sinun tunteisiin, kun olit jo ajatellut, että se oli siinä? En nyt ihan tajua. 

Vierailija
2/2 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä odotin näkemistä, niin se peruminen sitten otti päähän.. ja joku sisäinen haava nosti päätään, että en halunnut tulla enää uudelleen dumpatuksi, siksi en kysynyt enää uutta näkemistä. Ehkä nämä asiat sanoisin hänelle, mutta koska deittailu on mennyt niin pinnalliseksi, en uskalla osoittaa olevani haavoittuvainen. Siksi kaipaisin sympatiaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla