Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Kiitoskirje” opettajalle

PositiivistaMieltä
21.12.2018 |

Olen ajatellut lähettää ns. kiitoskirjeen eräälle lukion opettajalleni sähköpostilla, kun kouluni loppuu. Haluaisin kiittää häntä inspiroivista oppitunneista ja kaikesta positiivisesta, mitä hän on saanut aikaan. Minulla on ollut ajoittain vähän vaikeaa ja haluaisin kertoa, että hän ainakin on piristänyt minua. Hänen tuntiensa ansiosta olen jaksanut tulla kouluun huonoinakin päivinä. En kehtaa sanoa näitä asioita kasvotusten, vaikka ehkä haluaisinkin.

Mitä sanotte, kehtaanko lähettää tämän suuntaisen sähköpostiviestin opettajalleni? En usko, että tulemme enää ikinä näkemään koulun loputtua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kaunis ajatus. Asiallinen ja positiivinen palaute on aina paikallaan.

Vierailija
2/6 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kehtaat <3

Minä sen sijaan tunnustin yläasteen loputtua rakkauteni yhdelle opettajalleni. Vieläkin hävettää. Semminkin kun ko. opettaja on ihan selkeästi homo, jonka tajusin vasta kun näin häntä sattumalta baarissa aikuisiällä. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ehkä mä sitten uskallan lähettää viestin hänelle. :)

ap

Vierailija
4/6 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos auttaa kaikkia jaksamaan. Opettajasi jaksaa paremmin olla uusien opiskelijoidenkin tukena, kun tietää, että hänen työllään on merkitystä. Se on aina helpompi muistaa, kun joku sen joskus sanoo. Kauniit sanat muistaa usein ikuisesti.

T. Ope

Vierailija
5/6 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos auttaa kaikkia jaksamaan. Opettajasi jaksaa paremmin olla uusien opiskelijoidenkin tukena, kun tietää, että hänen työllään on merkitystä. Se on aina helpompi muistaa, kun joku sen joskus sanoo. Kauniit sanat muistaa usein ikuisesti.

T. Ope

Joo, näin mäkin vähän ajattelin :)

ap

Vierailija
6/6 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, jos siltä tuntuu. Itse olisin lähettänyt suurimmalle osalle entisistä opettajistani joko Novitsokia tai pernaruttoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi