Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalla ei saa keskustella miehen ja vaimon vanhempainvapaista ja perheen tulomalleista?

Vierailija
21.12.2018 |

Pitkähkö ketju poistettu näköjään. Se missä oli juttua, että jos naiset mienisivätkin tienaamaan miehelleen huvitusrahat ja ulkomaan matkat miehen ollessa kotona lasten kanssa. Ei vissiin toimi tasapuolisuus näin päin kun meni herne nenään jollakin? Onhan se nyt selvä, että jos mies hoitaa lapsia niin vaimon on maksettava talolaina, autot, miehen huvittelurahat, ostettava uudet kuteet ja pari kertaa vuodessa joku kiva reissu lentokoneella pitäisi pystyä tekemään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta toinen puoli. Tiedän monta pariskuntaa, joissa mies elättää naisen ja myös tämän huvimenot, mutta en yhtään, jossa nainen makselis miehen omat menot. Vaikka tiedän pariskuntia, joissa nainen tienaa enemmän. Pitää kyllä rahat itsellään. Itsekin menen osaltaan tähän kategoriaan, käydään molemmat kyllä töissä, mutta mies tienaa tuplasti sen verran kuin minä. Maksan kyllä omat harrastukseni, mutta ei minulla olis varaa harrastaa näin paljoa, jos mies ei maksaisi isompaa osaa meidän arjen menoista.

Mutku mutku, se on kato miesten vika kun "eivät edes päästä naisia hyviin virkoihin". ;-)

Vierailija
22/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten hommaksi on jäänyt nykyään naukuminen.

Tehdääs niin että kaikille sama palkka kaikista hommista, paitsi lasten hoitajille 250 e kuussa ja kerjätköön loput ja äiti ja isävapaat pois kokonaan. Suoraan synnäriltä töihin ja vauvat sille hoitajalle tai isälle, muttei ainakaan äidille niin on sitten hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta toinen puoli. Tiedän monta pariskuntaa, joissa mies elättää naisen ja myös tämän huvimenot, mutta en yhtään, jossa nainen makselis miehen omat menot. Vaikka tiedän pariskuntia, joissa nainen tienaa enemmän. Pitää kyllä rahat itsellään. Itsekin menen osaltaan tähän kategoriaan, käydään molemmat kyllä töissä, mutta mies tienaa tuplasti sen verran kuin minä. Maksan kyllä omat harrastukseni, mutta ei minulla olis varaa harrastaa näin paljoa, jos mies ei maksaisi isompaa osaa meidän arjen menoista.

Mutku mutku, se on kato miesten vika kun "eivät edes päästä naisia hyviin virkoihin". ;-)

No miehet tehköön niitä virkoja kun naiset kerran makaa sohvalla ja somettaa.. Nii mikä vauva??

Vierailija
24/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. JOS se mies hoitaa niitä lapsia ja kodin, niin tokihan se passaa. Meillähän näin on tehtykin. Mikä on ap:n ongelma, kun piti se loppuun kaluttu aihe aloittaa uudestaan?

Ihmettelen miksi tämä on niin arka asia hameväelle, että piti ihan ketju poistaa kun peräänkuulutetaan kerrankin vastuuta naiselta?

Mitä vastuuta? Mistä sinä nyt puhut? Meillä käydään töissä ja lapsivapaat on pidetty puoliksi. Miksi jankkaat?

Vastuu siitä, että vaimo saa maksettua haluamansa asiat elämässä. Kampaamo, vaatteita, meikkejä, laukkuja, lomia, ja miehelle toki omat lomat sekä ryyppyrahaa vastaavasti kuin naiselle kauneudehoitoa. pari autoa ja miel. EI KIAA vaan esim. Audi. Talo tai hyvä rivari, pinnat uusittuna ja tarpeeksi innoa hei! Ei mitään mummonmökkiä.

Kummasti menee sormi suuhun kun mies tekee osansa lasten hoidosta ja naisen pitäisi tämä kaikki maksaa. Työt puoliksi, mutta öhh. ei talousasioita voi laittaa naisen vastuulle!!1

Mä en ymmärrä, miten voisi riittää, että mies tekee ”osansa” lastenhoidosta, jos nainen on ainoa työelämässä olija. Kyllä silloin miehen on tehtävä kotona kaikki, eikä vain omaa osaansa.

Ei mutta kun lasten kanssahan se on täyttä työtä kotiäitinä olo! Ei mies voi olettaa, että saa tulla valmiiseen pöytään töistä jossa sai vain lepäillä. Miehen tulee tienata perheen elanto ja tulla klo 16 kotiin tekemään osansa perheen kotitöistä ja lasten hoidosta.

Toki toisinpäin tämä ei toimi naikka naisten mielestä: "miehet nyt välillä koti-isäksi ja pääsätte naisenne tekemään työuraa!".

Niin, itseasiassa omassa tuttavapiirissäni naiset tekevät suurimman osan kotitöistä myös silloin kun molemmat käyvät töissä. Ja jos naiset ei ehdi tekemään ihan kaikkea kotona ollessaan, niin isyyslomailevat miehet tekee kyllä keskimäärin huomattavasti vähemmän.

Hah hah haa!!!!

Mikä vitsi!!! Meillä mies on tehnyt saunan, vessaremontin, kattoremontit ja remontoinut muuten noin 150 neliötä, kerran olin töissä kun oli isävapailla, eikä tehnyt mitään.

Et mitenkäs toi nyt olikaan... Olisinko mä ollut niiden lasten ja vauvan kanssa kun mies remppasi vai mahtoiko vauva keikkua mukana... Hmmmmm.....

Vierailija
25/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei rakasta minua?

Ap

Vierailija
26/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt on pakko et mies kotiin ja nainen töihin ja mies saa maata välillä sohvalla ja ottaa tekotukan ja kynnet. Nainen voi vaihtaa ne renkaat.

Kun kaikki on näin mustaa ja valkoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan