Nori biologi ei kelpaa
Teen koeajalla biologinprojektia pienessa teamissa. Vanha 20v biologina toiminut nainen opettaa projektit saloja johon liittyy paljon mikroskooppitutkimusta jne. Nainen on valittanut pomolle liiasta hosumisesta ja nopeudesta. Teen erilailla ja naisesta huonosti. Olen liian impulsiivinen ja teen Monta asiaa samalla lopputuloksen laadun kustannuksella. Nainen sanoi nain johdolle ja Sai laborantteja puolelleen. Nainen jai takia I sairaslomalle. Pomo kuvasi asiat viestissaan. Pomo sanoi minua sosiaaliseksi ja fiksuksi Mutta sanoi saaneensa minusta eri kuvan kun hain sinne. Olen tuonut uusia vaikutteita mista kiitos. Mutta tiimin takia nyt en saa kiiruhtaa vaan hidastaa ettei huonoa laatua tule. Tiimilla on raskas riitaisa historia ja sanottu irti. Pomo on huolissaan tiimihengesta minua on haukuttu. Mita teen. Olen luhistumassa.
Kommentit (6)
Muutu mieleltäsi. Ala vihaamaan ihmisiä. Sillä kuittaa vuosien paskan mukavasti. Sitä tää yhteiskunta haluaa ja sen saa: vihan.
Kuullostaa etta tiimi on kivireki omalle kehittymisellesi.
Sitä jaksaa aikansa, mutta sitten tulee se herääminen todellisuuteen. Alat näkemään asioita eri silmin. Ihmiset toisiansa muuttaa. Epäluotettavia. Lopettakaa se jeesustelu.
Facta factumia vaan. Huumorikin varmaan niin silmiä kirveltävää psskaa. Ei uppoa moneen kun ollaan niin ylhäistä sakkia ettei tosikaan.
Ei olis kyllä kypsyysnäyte mennyt läpi tuolla äidinkielellä. Taidat olla mielikuvitusbiologi
Tee pomon kanssa korjaussuunnitelma. Miten muutut. 688