Seksi seisaalleen nainen sylissä
Minkä painoista naista jaksat kannatella tässä asennossa? Paljonko itse painat? Tai kuinka paljon nainen painat, jota miehesi jaksaa kannatella? Paljonko miehesi painaa, harrastaako liikuntaa minkä verran?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Olen 93 kg ja hyvin jaksaa mies kannatella. Yleensä olohuoneen seinää vasten nussii mua. Polvitaipeet on sen käsivarsilla ja pidän niskan takaa kiinni. Menee pohjaan saakka ja tuntuu hyvältä. Kostun niin märäksi että lattia kastuu aina litimäräksi siitä alta.
Voimanostajan vaimo löytyi.
Painan tällä hetkellä 80kg ja mieheni jaksaa kannatella minua ilman, että otettaisiin seinästä tukea. Mies kannattelee takapuolesta kun minun käteni on hänen kaulansa ympärillä, puristan reisilläni hänen lantiotaan ja jaloillani otan tukea hänen pohkeistaan. En olisi koskaan uskonut että jaksaa kannatella, kun näin paljon painan!! Innolla odotan, että saan -10kg pois! Mieheni ei ole minua paljon pidempi ja liikumme säännöllisesti.
Minä painan 58 kg ja mies ei ikinä kannattele minua.kun yritän joskus päälle mennä vihjaillen saan tuskastuneen kommentin että paikat on kipeänä ettei saa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Minä painan 58 kg ja mies ei ikinä kannattele minua.kun yritän joskus päälle mennä vihjaillen saan tuskastuneen kommentin että paikat on kipeänä ettei saa tulla.
Höh, tulee paha mieli sun puolesta! :( sä olisit juuri sopivan kevyt tuohon hommaan... terv. Se 80kg
Sama fiilis...höh..olen sen ajatellut niin että liikaa painoa thats it.mut kyllä tollainen seinää vasten pano olisi aivan ihanaa!nauti siis munkin puolesta.
T:se 58kg
Itse painan 63 tällä hetkellä. Mies 77. Ei jaksa tehdä noin. Olis ihana joskus kokea raju seksi selkä seinää vasten mut jää kokematta..
Ei pelkkä paino, painavaakin jaksaa jos ei jätä kaikkea kannattelua miehelle ja kevyttä mutta vetelää taas on hankala kannatella.
Vierailija kirjoitti:
Olen 148 cm pitkä ja kokoa 34-36. Joten pienikokoinen,
Painan 50 kg, mies 120 kg,
Vierailija kirjoitti:
?? .. jestas, itte helposti 65kg vielä ihan sylissä seisaaltaan jonkun aikaakin vaikka tämmöne perus heiveröinen mies, päällä pystyis todella pitkään. Kannattaa ehkä kysellä et onko siinä joku muukin ongelma.
Olen 93 kg ja hyvin jaksaa mies kannatella. Yleensä olohuoneen seinää vasten nussii mua. Polvitaipeet on sen käsivarsilla ja pidän niskan takaa kiinni. Menee pohjaan saakka ja tuntuu hyvältä. Kostun niin märäksi että lattia kastuu aina litimäräksi siitä alta.