Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi seisaalleen nainen sylissä

Vierailija
21.12.2018 |

Minkä painoista naista jaksat kannatella tässä asennossa? Paljonko itse painat? Tai kuinka paljon nainen painat, jota miehesi jaksaa kannatella? Paljonko miehesi painaa, harrastaako liikuntaa minkä verran?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 93 kg ja hyvin jaksaa mies kannatella. Yleensä olohuoneen seinää vasten nussii mua. Polvitaipeet on sen käsivarsilla ja pidän niskan takaa kiinni. Menee pohjaan saakka ja tuntuu hyvältä. Kostun niin märäksi että lattia kastuu aina litimäräksi siitä alta.

Vierailija
2/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 93 kg ja hyvin jaksaa mies kannatella. Yleensä olohuoneen seinää vasten nussii mua. Polvitaipeet on sen käsivarsilla ja pidän niskan takaa kiinni. Menee pohjaan saakka ja tuntuu hyvältä. Kostun niin märäksi että lattia kastuu aina litimäräksi siitä alta.

Voimanostajan vaimo löytyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tota mätisäkkiä jaksais nostella, painaa yli 100.

Vierailija
4/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan tällä hetkellä 80kg ja mieheni jaksaa kannatella minua ilman, että otettaisiin seinästä tukea. Mies kannattelee takapuolesta kun minun käteni on hänen kaulansa ympärillä, puristan reisilläni hänen lantiotaan ja jaloillani otan tukea hänen pohkeistaan. En olisi koskaan uskonut että jaksaa kannatella, kun näin paljon painan!! Innolla odotan, että saan -10kg pois! Mieheni ei ole minua paljon pidempi ja liikumme säännöllisesti.

Vierailija
5/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan 58 kg ja mies ei ikinä kannattele minua.kun yritän joskus päälle mennä vihjaillen saan tuskastuneen kommentin että paikat on kipeänä ettei saa tulla.

Vierailija
6/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä painan 58 kg ja mies ei ikinä kannattele minua.kun yritän joskus päälle mennä vihjaillen saan tuskastuneen kommentin että paikat on kipeänä ettei saa tulla.

Höh, tulee paha mieli sun puolesta! :( sä olisit juuri sopivan kevyt tuohon hommaan... terv. Se 80kg

Vierailija
7/12 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis...höh..olen sen ajatellut niin että liikaa painoa thats it.mut kyllä tollainen seinää vasten pano olisi aivan ihanaa!nauti siis munkin puolesta.

T:se 58kg

Vierailija
8/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan 63 tällä hetkellä. Mies 77. Ei jaksa tehdä noin. Olis ihana joskus kokea raju seksi selkä seinää vasten mut jää kokematta..

Vierailija
9/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä paino, painavaakin jaksaa jos ei jätä kaikkea kannattelua miehelle ja kevyttä mutta vetelää taas on hankala kannatella.

Vierailija
10/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 148 cm pitkä ja kokoa 34-36. Joten pienikokoinen,

Vierailija
11/12 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 148 cm pitkä ja kokoa 34-36. Joten pienikokoinen,

Painan 50 kg, mies 120 kg,

Vierailija
12/12 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?? .. jestas, itte helposti 65kg vielä ihan sylissä seisaaltaan jonkun aikaakin vaikka tämmöne perus heiveröinen mies, päällä pystyis todella pitkään. Kannattaa ehkä kysellä et onko siinä joku muukin ongelma.