Ei varaa kampaajaan.
Olen työtön, ei varaa kampaajalle. Jos ostan kaupasta raita-aineen ja laitan sen kammalla, tuleeko tuloksesta hyvä? Hiusten väri maantien harmaa.
Kommentit (7)
Mä kait aina värjään ja leikkaan kotona. Youtubesta löytyy hyviä tutor videoita joissa kerrotaan vaihe vaiheelta miten saat kotona tehtyä saman. Säästyy rahaa, plus olet oikeasti persoonallinen :D
Miksi haluat myrkyttää itseäsi hiusväreillä? Ei minullakaan ole ollut rahaa kampaajaan, mutta en laittaisi niitä myrkkyjä päähäni mistään hinnasta. Ensi vuonna pääsen kampaajalle monen vuoden tauon jälkeen. Otan vain leikkauksen.
Komppaan edellistä, siveltimellä ja vapaalla kädellä saat luonnollisimmat raidat. Kammalla taas lopputulos voi olla laikukas...
On olemassa sellaisia värejä, missä on reiitetty pussi mukana. Se pussi päähän ja sieltä otetaan puikolla (saatto olla sekin mukana)osioita hiuksista, sitten vain väri osioihin. Sillä saa ohuita kivoja raitoja. Merkkiä en muista.
Joissakin raitaväripaketeissa on sekä huppu että "sivellin" mukana, voi käyttää kumpaa haluaa
Itse olen yleensä laittanut raidat siveltimen kanssa tukkaan. Olen tykännyt lopputuloksesta. Raidoista saa vaihtelevan paksuisia, jolloin lopputulos on kivan näköinen.