Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauratti tänään Stockmannilla aviomiehet...

Vierailija
12.05.2006 |

ELi siis Tapiolan Stockalla huvitti kun miehet parveilivat laukku/koru-osastolla ja jokatoisella oli kädessään Mulberryn tai Burberryn laukku tai Burberryn huivi tms. Totesin kassalla myyjälle että kylläpä laukkukauppa käy kuumana, johon myyjä nauroi että sitten maanantaina kaikki mammat ovat vaihtamassa lahjojaan.

Jotenkin kävi sääliksi nämä desperado miehet...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ELi siis Tapiolan Stockalla huvitti kun miehet parveilivat laukku/koru-osastolla ja jokatoisella oli kädessään Mulberryn tai Burberryn laukku tai Burberryn huivi tms. Totesin kassalla myyjälle että kylläpä laukkukauppa käy kuumana, johon myyjä nauroi että sitten maanantaina kaikki mammat ovat vaihtamassa lahjojaan.

Jotenkin kävi sääliksi nämä desperado miehet...

Vierailija
2/14 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se lähtee huomenna klo 17.45 tästä kovalla kiireellä johonki prismaan ja ostaa sit jotanki epätoivosta ...mitä vaa halavalla saa : /

Vierailija
4/14 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni varmasti kukkia ostaa ja toivoo minun tekevän kakun varmaan. Tuskin muuta hankkii vaikka on todella hyväpalkkainen. Aina sanoo, että ei osaa ostaa mulle mitään. Mutta näköjään toiset edes yrittävät, oli se se sitten kuinka liikuttavaa tahansa. Kaksi lasta olen hänelle tehnyt, mutta ikinä en ole saanut korun koruakaan, en edes vihkisormusta vaikka naimisissa olemme!

Vierailija
5/14 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mää oisin ton kirjottanu.. ja rahasta ei oo kiinni vaa siitä et mies on väliin vähä pihi..

no mut yleensä kyl keittää kahvit, ruan laittaa ja jotain kakkuu väsää.. Se on jo paljon se.. Niin ja lasten kanssa väsää jotai askartelu juttuu..

Vierailija
6/14 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat teille, sillä on ikävää, ettei miehenne ymmärrä teidän arvoa. Vaikka eihän sitä arvoa lahjaan käytetyn rahan määrällä arvioida, vaan sillä, että on mies yrittää keksiä jotain, mistä vaimo oikeasti tykkäisi. Se, että mies on pihi, ei ole mikään selitys. Yleensä näiltä miehiltä kummasti löytyy kuitenkin rahaa omiin juttuihin...

Vierailija
7/14 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei löydy miehellä rahaa omiinkaan juttuihin. Ei tuhlaile. Harvon ostaa itelle esim. uusia vaatteita yms. Mää taijan tuhlata enemmän vaatteisiin yms.

Ja mainitsin että mies väsää ruuan yms kahvit jne.. No turhaakos selittelen. joskus asia on minua häirinnyt. Siis että ei ostele lahjoja. Ei kyl oo kuulemma koskaan tykännyt lahjojen ostamisesta. Ja hän tykkää että muistettas toisia ihan muuten kuin lahjoilla ja merkkipäivinä..

Saattaa ostaa joskus ihan tavallisena arkipäivänä ruusuja (tapahtuu ehkä muutaman kerran vuodessa).

No aloinpa selitteleen ja puolusteleen.;) Ei kai ois tarvinnu. Mut kiitos kuitenki sympatioista.

Vierailija
8/14 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän kirjoitti nro 10

Vierailija:

no ei löydy miehellä rahaa omiinkaan juttuihin. Ei tuhlaile. Harvon ostaa itelle esim. uusia vaatteita yms. Mää taijan tuhlata enemmän vaatteisiin yms.

Ja mainitsin että mies väsää ruuan yms kahvit jne.. No turhaakos selittelen. joskus asia on minua häirinnyt. Siis että ei ostele lahjoja. Ei kyl oo kuulemma koskaan tykännyt lahjojen ostamisesta. Ja hän tykkää että muistettas toisia ihan muuten kuin lahjoilla ja merkkipäivinä..

Saattaa ostaa joskus ihan tavallisena arkipäivänä ruusuja (tapahtuu ehkä muutaman kerran vuodessa).

No aloinpa selitteleen ja puolusteleen.;) Ei kai ois tarvinnu. Mut kiitos kuitenki sympatioista.

Vierailija
9/14 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luksusmerkkia. Siis kannatte kaikki niita samoja kasseja... Eiks olis kiva omistaa jotain joka on vahan erilaista?

t: USAmamma

Vierailija
10/14 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeampaa, ei ole kuin aikuinen ihminen, joka joutuiu pakolla ostamaan toiselle aikuiselle lahjan kaupallisena juhlapäivänä kuten äitienpäivänä. Oma äitinikin totesi itkevänsä, jos ei saa äitienpäivänä lahjoja.

Arvaatte varmaan, että oma mieheni saa huilia äitienpäivän omalta osaltani - ja enhän minä hänen äitinsä olekaan.

Vierailija
11/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Chloen laukkuja - itse asiassa huvittavaa on se että et ymmärrä busineksestä sen vertaa että Suomeen ei KANNATA tuoda luksusmerkkiputiikkeja koska kysyntää ei ole riittävästi...

Vierailija:

luksusmerkkia. Siis kannatte kaikki niita samoja kasseja... Eiks olis kiva omistaa jotain joka on vahan erilaista?

t: USAmamma

Vierailija
12/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joka naisen kassi ja siellä Usassa se on taas tosi kysytty " kun on niin Eurooppalainen" .

Vierailija
13/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa. Aamukahvitkin joudun keittämään itse, kun miehen pitää saada nukkua pisimpään joka aamu.

Vierailija:

kuin mää oisin ton kirjottanu.. ja rahasta ei oo kiinni vaa siitä et mies on väliin vähä pihi..

no mut yleensä kyl keittää kahvit, ruan laittaa ja jotain kakkuu väsää.. Se on jo paljon se.. Niin ja lasten kanssa väsää jotai askartelu juttuu..

Vierailija
14/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ostaa. Aamukahvitkin joudun keittämään itse, kun miehen pitää saada nukkua pisimpään joka aamu.

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän