Mikä sai miehesi tajuamaan, että olet hänen unelmiensa nainen?
Kommentit (33)
Veikkaan että jos kysyisin hän sanoisi etten ole hänen unelmansa alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy mies jonka unelmien nainen on joku av-mamma.
Vielä enemmän sääliksi käy mies, joka ei edes täältä löydä itselleen naista, mutta silti katkeroituneena kuluttaa päivänsä ilkeyksiä kylväen.
Luuletko oikeasti että joku toivoo löytävänsä tältä palstalta itselleen naisen? Huh huh. Ennemmin söisin kuukauden ajan koiranpaskaa.
Hän oli minun unelmani. Se riittää. Ei häneltä kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy mies jonka unelmien nainen on joku av-mamma.
Vielä enemmän sääliksi käy mies, joka ei edes täältä löydä itselleen naista, mutta silti katkeroituneena kuluttaa päivänsä ilkeyksiä kylväen.
Luuletko oikeasti että joku toivoo löytävänsä tältä palstalta itselleen naisen? Huh huh. Ennemmin söisin kuukauden ajan koiranpaskaa.
Hahaa, kiinni jäit. Loser! XD
Hän kuulemma tajusi sen heti ekalla tapaamisella. Olen se, jota hän on koko elämänsä etsinyt. Mikä lie....
Olin ainoa jolle se kelpasi. Eli tuttu tarina useimmille meistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osasin kalastaa, olin hauska ja en tiennyt omaa horoskooppimerkkiäni. Tuon viimeisen jälkeen kosi.
Vaimomatskua, sillä horoskooppimerkin lisäksi ei tod.näk. tiedä paljon muutakaan elämästä.
Tieto elämästä ei sisälly horoskooppeihin. Nehän ovat horonäkymiä. Niihin hurahtaneelta vilahtaa se elämä kerrassaan ohi harhakuvissa piehtaroidessa.
Itse asiassa horoskooppimerkkeihin ei tarvitse uskoa tietääkseen oman merkkinsä. Kertoo mielestäni ihmisestä paljon jos vähättelee ihmisiä, joidenka viihteen kulutusta ei itse ymmärrä. Horoskooppeihin uskominenkaan ei taas kerro ihmisestä paljoa. Yleensä sellaiset tyypit ovat optimistisempia, esim hyötyvät enemmän positiivisesta ajattelusta ja saavat voimakkaamman vaikutuksen lääkkeistä tai ravintolisistä, olkoonkin, että kyse on plasebovaikutuksesta. Horoskooppeihin uskominen ei kuitenkaan tee ihmisestä typerämpää eikä suurin osa horoskooppeja lukevista usko niihin minään absoluuttisina totuuksina vaan pitää niitä juurikin viihteenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osasin kalastaa, olin hauska ja en tiennyt omaa horoskooppimerkkiäni. Tuon viimeisen jälkeen kosi.
Vaimomatskua, sillä horoskooppimerkin lisäksi ei tod.näk. tiedä paljon muutakaan elämästä.
Tieto elämästä ei sisälly horoskooppeihin. Nehän ovat horonäkymiä. Niihin hurahtaneelta vilahtaa se elämä kerrassaan ohi harhakuvissa piehtaroidessa.
Itse asiassa horoskooppimerkkeihin ei tarvitse uskoa tietääkseen oman merkkinsä. Kertoo mielestäni ihmisestä paljon jos vähättelee ihmisiä, joidenka viihteen kulutusta ei itse ymmärrä. Horoskooppeihin uskominenkaan ei taas kerro ihmisestä paljoa. Yleensä sellaiset tyypit ovat optimistisempia, esim hyötyvät enemmän positiivisesta ajattelusta ja saavat voimakkaamman vaikutuksen lääkkeistä tai ravintolisistä, olkoonkin, että kyse on plasebovaikutuksesta. Horoskooppeihin uskominen ei kuitenkaan tee ihmisestä typerämpää eikä suurin osa horoskooppeja lukevista usko niihin minään absoluuttisina totuuksina vaan pitää niitä juurikin viihteenä.
Ehkä niin. Mutta osoitin vastaukseni kommenttiin, jonka mukaan horoskooppimerkkinsä tunteminen olisi jokin yleinen indikaattori "elämästä tietämisestä". Kukkua, sanon. Ei tarvitse tietää horoskooppimerkkeJÄÄN (tiedoksesi, niitä on monia erilaisia) sen enempää kuin vaikkapa auransa väriä tai toteemieläintään tietääkseen jotain elämästä. Huuhaa on huuhaata ja sillä sipuli. Se on jotain muuta kuin elämää se. Jollekulle voi olla puolisossa tärkeä ominaisuus se, että ilmiselvästi on rationaalinen eikä taipuvainen hulluuksien omaksumiseen. Siitä on ulkopuolisen aika turha loukkaantua ja alkaa nälvimään.
Kuulemma se, että mun kanssa voi oikeasti keskustella, olen älykäs, nätti, minulla on elämässä tavoitteita ja olen kiinnostunut itseni kehittämisestä, kuten hänkin.
Mieheen teki vaikutuksen myös huolehtivaisuus ja huomioon ottaminen, esim. kun joskus muistutin häntä, että kaupat menevät tänään aiemmin kiinni (tms.), hän sanoi, miten tulisikaan toimeen ilman minua. :')
Nykyisen Miss Universumin poikaystävä runoili instagrammissaan, että parasta ko naisessa on se miten paljon tämä rakastaa omia vanhempiaan- joopa joo, veikkaan että parasta Catrionassa on miehensä mielestä naama, vagina, hymy, sääret, perse, tissit, 10 v nuorempi ikä, hiukset jne. Vanhempien rakastaminen tulee jossain sijoilla 189 heti "jättää vessanpytyn kannen yleensä auki" jälkeen.
Ei se vieläkään tiedä. Yhdessä oltu kohta 24 vuotta.