Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettävä ongelma!

Vierailija
20.12.2018 |

Eli olen mies, yli 35v. Taas päättyi suhde hyvän naisen kanssa. En vain pysty enää seksiin jos tiedän kenen toisen miehen kanssa on maannut. Ei seiso vaikka mitä tekisi, tosin turha sitä on feikatakkaan jos ei vain seksi enää maistu.

Suhteet vain päättyy aina ja taidan jäädä yksin loppuiäksi. Ollut sama vaiva nuoresta asti mutta en edes kevyellä terapialla ole päässyt eroon tästä.

Kellään samoja kokemuksia tai vinkkejä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ikivanha neuvo että niistä aikaisemmista seksikokemuksista ei puhuta? Ihan ois syykin kerta tiedostat asioiden linkittyvän.

Vierailija
2/22 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ikivanha neuvo että niistä aikaisemmista seksikokemuksista ei puhuta? Ihan ois syykin kerta tiedostat asioiden linkittyvän.

Eipä voinut välttyä. En voi sanoa naiselle etten puhu aikaisemmista jos oikein kinuaa tietää. Itse hän sitten möläytti kaiken ja pari omaakin tuttua mukana, koitti näin pakottaa minut kertomaan omasta historiastani. Ei vaan saa mielikuvia pois päästä eikä sen johdosta seiso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helkutin takia niistä edellisistä pitää edes kysellä tai keskustella. Ei voisi vähempää voinut kiinnostaa kenen kanssa vaimo oli ennen minua. Ikinä en ole kysellyt enkä udellut, en miehistä, en heidän kyvyistään tai varusteistaan. Miksi olisin. Kauttarantain kuullut jostain kaverista, joka missas koko jutun ja haukkui osaamattomuuttaan kylmäksi.  Mutta niinhän se  menee, voittajauros on se, jolle nainen jää.

Vierailija
4/22 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla teet heti alussa selväksi ettet halua tietää tai sitten joku neitsyt.

Vierailija
5/22 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko terapia?

Vierailija
6/22 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terapia auttanut, ei vaan seksi maistu jos tunnen tai tiedän entisiä miehiä. Ei tietenkään tarvitse olla neitsyt. :)

Viimeisin nainen siis oma-aloitteisesti kertoi entisistään, tiesi jopa että tunnen yhden heistä hyvin. Ei vaan pääse yli mielikuvasta. No, kai voi huonomminkin mennä.

Vierailija
7/22 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Meillä tosin niin, ettei nainen ole puhunut hoidoistaan muuten kuin tuttuina tyyppeinä ja kertoillut "miten yksi tuttu jne jne". Muutaman näistä tutuista satunkin tuntemaan henkilökohtaisesti. Aika vmaista sitten kuullakin jonkun toisen suusta että hoitohan se olikin. Pidemmän suhteen ex ei vituta yhtään koska sehän aivan selvä peli, mutta ne "tutut".

Mutta enimmän aikaahan noita ei muista ollenkaan, älä huoli. Ei se meidän asia ole mitä ladyt ovat ennen tehneet.

Vierailija
8/22 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kai sit ollut harvinaisen mustiksia exiä! Asun suht pienellä paikkakunnalla ja tosiaan vain saman ikäisiä on ollut. Kyllä suurin osa tahtoo tietää mun naishistoriasta.

Mites naisilla? Jos tiedät että miesystäväsi on nussinut kaveriasi onko se game over miehelle?

Vierailija
9/22 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sattui tosi kauan sitten nuorena kloppina.

Tapasin sievän tytön, jonka kanssa alettiin treffailla. Vein hänet toisella varsinaisella tapaamiskerralla ravintolaan toivoen, että nyt ”tämä olisi se ilta”. Siellä yöelämässä sitten kävi niin, eräs puolituttu opiskelukaveri tuli kännissä kuiskuttelemaan, että on pannut hoitoni kanssa. Tunnelma lässähti sitten siihen ja koko hanke kariutui.

Vierailija
10/22 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aika pieneistä on miesten itsetunto kiinni, varsinkin jos pitää toisia miehiä kuulla tai vanhoista hoidoista.   Kuten aikaisemmin kirjoitin, en tiedä vaimoni existä mitään, eikä niistä ole keskusteltu. Mutta vaimoni ei tiedä omistani yhtään mitään, ei ole koskaan kysynyt, enkä varmasti ole mitään puhumassa. Tiesi jo nuorena, että olin bilettänyt paljon. Tokkoa enää yli 40v jälkeen edes kysyy.  Me ollaan aina oltu me kaksi, eikä se kellekään muulle ole kuulunut. Ei kysytty kotona lupaa, eikä keltäkään tutulta suosituksia. Lasten tekokin aloitettiin kuulemma liian nuoria, muta mitä hittoa se kellekään kuului.

Vierailija
11/22 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaahan tuo olemaan jo sen luokan ongelma, että kannattaisi hakea apua selvittämiseen, mistä se johtuu. Tai sitten pitää varautua olemaan yksin, jos et löydä neitsyttä. Eipä oo paljon puhuttu eksistä, mutta eipä mua hetkauttaisi tietää, kenen kans vaimo on enne mua ollut.

M40

Vierailija
12/22 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä helkutin takia niistä edellisistä pitää edes kysellä tai keskustella. Ei voisi vähempää voinut kiinnostaa kenen kanssa vaimo oli ennen minua. Ikinä en ole kysellyt enkä udellut, en miehistä, en heidän kyvyistään tai varusteistaan. Miksi olisin. Kauttarantain kuullut jostain kaverista, joka missas koko jutun ja haukkui osaamattomuuttaan kylmäksi.  Mutta niinhän se  menee, voittajauros on se, jolle nainen jää.

Joo, sit 30+ kun ulkonäkö ei enää riitä karuselliin ja/tai tahtoo lapsia, niin sitten se voittajauros kruunataan. Näinhän se menee. Eiku...

Vierailija
13/22 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sit 30+ kun ulkonäkö ei enää riitä karuselliin ja/tai tahtoo lapsia, niin sitten se voittajauros kruunataan. Näinhän se menee. Eiku...

Naiset on parhaimmillaan yli nelikymppisinä. Niin, että kun kasvat, niin kyllä sä joskus ehkä opit.

Vierailija
14/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaahan tuo olemaan jo sen luokan ongelma, että kannattaisi hakea apua selvittämiseen, mistä se johtuu. Tai sitten pitää varautua olemaan yksin, jos et löydä neitsyttä. Eipä oo paljon puhuttu eksistä, mutta eipä mua hetkauttaisi tietää, kenen kans vaimo on enne mua ollut.

M40

Ei tartte olla neitsyt tietenkään. Jos nainen itse kertoo olleensa kaverini kanssa mitä minä sille voin? En tietenkään kysele enkä ole edes mustasukkainen, mutta seksihalut menee jos nainen on ollut kaverini, tai jonkun jonka tunnen hyvin, kanssa.

Vierailija
15/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae nainen toiselta puolelta Suomea.tai jostain toisesta maasta.ei tule tuota ongelmaa.

Vierailija
16/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae nainen toiselta puolelta Suomea.tai jostain toisesta maasta.ei tule tuota ongelmaa.

Joo olen harkinnut. :) Muut suhteet kariutuneet eri syistä ja luulin tästä vaivasta päässeeni eroon. Joskus parikymppisenä oli sama tilanne, nyt kolmikymppisenä uusiksi.

Vierailija
17/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kai sit ollut harvinaisen mustiksia exiä! Asun suht pienellä paikkakunnalla ja tosiaan vain saman ikäisiä on ollut. Kyllä suurin osa tahtoo tietää mun naishistoriasta.

Mites naisilla? Jos tiedät että miesystäväsi on nussinut kaveriasi onko se game over miehelle?

Ei kiinnosta kenen kanssa mies on nussinut.

Ainoastaan sillä on tässä asiassa merkitystä, kuinka mies suhtautuu niihin naisiin eli jos suhtautuminen on halveksuvaa tai jotain ”meikä oli panomies öhöhö”-tasoa, niin se on totally turn off heti siltä seisomalta enkä taakseni vilkuile.

Jos miehen suhtautuminen naisiin ja ylipäätään muihin ihmisiin sekä seksiin on kunnioittavaa, niin ihan sama vaikka olisi nussinut menneisyydessä useammankin kaverini kanssa.

Vierailija
18/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta kenen kanssa mies on nussinut.

Ainoastaan sillä on tässä asiassa merkitystä, kuinka mies suhtautuu niihin naisiin eli jos suhtautuminen on halveksuvaa tai jotain ”meikä oli panomies öhöhö”-tasoa, niin se on totally turn off heti siltä seisomalta enkä taakseni vilkuile.

Jos miehen suhtautuminen naisiin ja ylipäätään muihin ihmisiin sekä seksiin on kunnioittavaa, niin ihan sama vaikka olisi nussinut menneisyydessä useammankin kaverini kanssa.

Niin, hyvä asenne. En ite pääse yli jos joku tuttu on ’käynyt panemassa’ seurustelukumppaniani. Jotenkin liian vahvoja mielikuvia syntyy.

Vierailija
19/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä pelti kiinni niin ei kiinnosta pätkääkään kuka on kylvänyt sua ennen ja kanki seisoo kuin puikko pakkasessa. Ei tää oo niin vaikeeta..

Vierailija
20/22 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä pelti kiinni niin ei kiinnosta pätkääkään kuka on kylvänyt sua ennen ja kanki seisoo kuin puikko pakkasessa. Ei tää oo niin vaikeeta..

Mikä pelti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän