Onko tälläiset suhteet normaaleja teineillä?
Mua jäi vaivaamaan yksi kaverin juttu tässä vähän aikaa sitten. Hän on eroperheestä ja uusia sisarpuolia on. Kaverin sisko siis seurustelee velipuolensa kanssa (heillä sama isä). Onko tämä ihan normaalia joillekin vai pitäisikö huolestua? :D
Kommentit (17)
Jos on sama biologinen isä niin en usko että on edes sallittua, ainakaan eivät naimisiin asti pääse :D
Jos heillä on sama isä niin silloinhan he ovat sisaruksia.
Ja sisarusten välinen seksisuhde on Suomessa laiton.
Vierailija kirjoitti:
Jos on sama biologinen isä niin en usko että on edes sallittua, ainakaan eivät naimisiin asti pääse :D
Voivathan he mennä ulkomailla "naimisiin", jossain sellaisessa valtiossa jossa esteiden tutkinta ei ole ihan niin justiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi vaivaamaan yksi kaverin juttu tässä vähän aikaa sitten. Hän on eroperheestä ja uusia sisarpuolia on. Kaverin sisko siis seurustelee velipuolensa kanssa (heillä sama isä). Onko tämä ihan normaalia joillekin vai pitäisikö huolestua? :D
Ei sun tarvitse huolestua, eihän asia sulle mitenkään kuulu.
Hoida vaan omat asiasi!
Millaset vanhemmat? Eikö nyt isä laita stoppia tollaselle. Jos ees totta onkaan?
Oisko väärinymmärrys ovat oikeasti ns. bonussisaruksia eli ei geneettistä sukua?
No jos kerta niin rakastuneita ovat että, karkaavat johonkin ulkomaille naimisiin menoa varten. Ovat sitten toisensa ansainneet xD Epäilen kyllä että niin pitkälle menevät.
Siis kaverilla ja siskolla on sama isä, vai kaverin siskolla ja tämän seurustelukumppanilla on sama isä?
Jos ovat uusioperhe ja lapset eivät ole mitään verisukua tuo on outoa, mutta ihan hyväksyttävää. Jos heillä on sama isä tai äiti, niin ei todellakaan ole hyväksyttävää. Eiköhän omanikäistä seuraa löytyisi kodin seinienkin ulkopuolelta.
Siis olen muutenkin ollut todella huolissani ihan kaikesta mitä tämä perhe tekee. Tyttö on kaverini ja oli samalla luokalla yläasteella. Perhesuhteet on vähän erikoiset ylipäätään. Mietin vaan onko tuo edes laillista. :D Hämmennys.
Ap
Serkukset on lähin jotka voi olla yhdessä. Muuten rikos.
Siis nämä ovat ihan verisukua nämä kaksi tyttöä ja heidän veljensä. Tytöillä on yhteinen äiti ja isä, poika taas on eri naiselle mutta sama isä kuin tytöillä. :D Nämä keskenään seurustelevat sisarukset ovat yläkouluikäisiä ja tää mun kaveri on 17.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos heillä on sama isä niin silloinhan he ovat sisaruksia.
Ja sisarusten välinen seksisuhde on Suomessa laiton.
"Rikoslaissa on määritetty rangaistavaksi sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken. Lähisukulaisina pidetään suoraan etenevässä tai takenevassa polvessa olevia henkilöitä ja sisaruksia. Puolisisaruksia ei pidetä tässä yhteydessä lähisukulaisina, vaikka avioliitto on kielletty."
Ihan mutulla heittäisin, että tavallisempaa on, ettei edes niihin ei-biologisiin (puoli)sisaruksiin kosketa.
No joo. Meni kyllä kahvit väärään kurkkuun kun kaveri alkoi tuota selittää. Kuulemma "tapailevat', mikä kuulostaa aika hauskalta kun asuvat kuitenkin saman katon alla suurimman osan ajasta.
Ap
No ei todellakaan jos on yhteinen vanhempi!😂