Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamelinvarpaita tuotteko esille naiset?

testos45
19.12.2018 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

testos45 kirjoitti:

https://lrs.fi/pulska-kamelinvarvas-on-taman-kesan-hitti/

tuo on kyl ilman alukkareita...

Vaimolla ollut tuollainen, mutta luonnollinen, aina.  En ikinä unohda sitä näkyä, kun ekaa kertaa treffattiin tanssien jälkeen. Oltiin menossa leffaan ja hän käveli Stadin rautatieasemalla vastaan tiukoissa itse ommelluissa housuissa.  Leveä rako jalkojen välissä päärynälantiossa ja tuollainen komea (kuten kuvan farkkutytöllä) kamelinvarvas tiukasti piirtyen.  70-luvun muoti oli tiukat housut, mutta tuo näky syöpyi suoraan liskoaivoihin ja  kovalevylle. Näen sen vieläkin silmissä, housujen viininpunainen värikin on vielä näkyvissä. Tyttöystävän ulkonäkö ei ollut sellainen sporttinen kuin olin haaveillut, mutta tuo pylly ja kamelinvarvas,  olivat jotain taivaallista.  En ole päässyt tuosta näytä vieläkään irti, muistuu aina mieleen vaimoa katsoessa saati pillua nuollessa.  Ei tuohon näkyyn kyllästy ikinä.

Vierailija
2/6 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tuo esille, enkä kyllä koskaan ostaisi tuommoista tekokamelinvarvasta!

Anatomiasta muuten kiinni näkyykö kamelinvarvas tiukoissa housuissa tai trikoissa vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

testos45 kirjoitti:

Vaimolla ollut tuollainen, mutta luonnollinen, aina.  En ikinä unohda sitä näkyä, kun ekaa kertaa treffattiin tanssien jälkeen. Oltiin menossa leffaan ja hän käveli Stadin rautatieasemalla vastaan tiukoissa itse ommelluissa housuissa.  Leveä rako jalkojen välissä päärynälantiossa ja tuollainen komea (kuten kuvan farkkutytöllä) kamelinvarvas tiukasti piirtyen.  70-luvun muoti oli tiukat housut, mutta tuo näky syöpyi suoraan liskoaivoihin ja  kovalevylle. Näen sen vieläkin silmissä, housujen viininpunainen värikin on vielä näkyvissä. Tyttöystävän ulkonäkö ei ollut sellainen sporttinen kuin olin haaveillut, mutta tuo pylly ja kamelinvarvas,  olivat jotain taivaallista.  En ole päässyt tuosta näytä vieläkään irti, muistuu aina mieleen vaimoa katsoessa saati pillua nuollessa.  Ei tuohon näkyyn kyllästy ikinä.

tekstisi kai homolta saanut eka alapeukun...oli niin heterollinen kertomus MUUTA miepä nostan

Vierailija
4/6 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen eka ylöspeukuttaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

testos45 kirjoitti:

tekstisi kai homolta saanut eka alapeukun...oli niin heterollinen kertomus MUUTA miepä nostan

Kiitos. Ilmeisesti joku kateellinen alapeukutti.  Oma kommenttini on tosi. Vieläkin katseeni kiinniittyy muillakin naisilla kamelinvarpaan ja häpykummun etsimiseen. Jos sellainen sattu näkymään, niin heti säväyttää. Vaikkapa laulaja Fergie, oi hitto minkänäköinen lantio ja pullotus.

Vierailija
5/6 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuota tarvinnut kuukelista kauaa hakea. Fergie

https://funnyjunk.com/funny_pictures/254270/Fergie/

Vierailija
6/6 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä