Miten on mahdollista mahtua kaksi vuotta vanhaan mekkoon viidennellä kuulla raskaana? Meghan on tässäkin onnistunut
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-6512701/Meghan-Kate-recycle-…
Jättikö vatsan kiinnittämättä? Senhän takia se aina siitä kiinni pitää, ettei vaan putoisi? :) no ei sentään, kiinnostaa vain miten on mahdollista?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mä käytin koko raskauden tavallisia joustavia löysiä kuminauha-collagehousuja ja löysiä tavallisia puseroita. Mahani ei ollut ikinä kovin suuri.
Ja raskauden ekalla kolmanneksella laihduin 3 kg huonovointisuuden vuoksi ja bmi oli 18, joten lopputuloskaan ei ollut koskaan kummempi kuin vaatekauppojen ns isojen naisten koot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis juuri äsken ihmeteltiin, että vatsan koko ei tunnu vastaavan raskauden kestoa, vaan on paljon oletettua suurempi. Ja yllättäen vatsa on kadonnut!
Mistä päättelet vatsan kadonneen? Eihän noissa kuvissa vatsa näy.
Tuota... oletat kotenkin, että nuo ovat ainoat kuvat tuosta tilaisuudesta?
Ko tilaisuudessa ei koskaan oteta kuvia
No netissä on sitten jotain ihan muita kuvia Meghanissa mekossaan. Hartsa on siinä vieressä ja muistaakseni he eivät pari vuotta sitten julkisesti esiintyneet missään.
No paas linkkiä, niin katsotaan onko mahaa vai ei.
Vauvahan syntyy vasta keväällä?! Miten niin ei muka olisi tähän asti mahtunut vanhoihin vaatteisiinsa.
Meinaatko että normi av-mamma mahtuu 2v sitten ostettuun mekkoon? ei , vaikkei ois raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis juuri äsken ihmeteltiin, että vatsan koko ei tunnu vastaavan raskauden kestoa, vaan on paljon oletettua suurempi. Ja yllättäen vatsa on kadonnut!
Mistä päättelet vatsan kadonneen? Eihän noissa kuvissa vatsa näy.
Tuota... oletat kotenkin, että nuo ovat ainoat kuvat tuosta tilaisuudesta?
Ko tilaisuudessa ei koskaan oteta kuvia
No netissä on sitten jotain ihan muita kuvia Meghanissa mekossaan. Hartsa on siinä vieressä ja muistaakseni he eivät pari vuotta sitten julkisesti esiintyneet missään.
Se on kuningattaren privatilaisuus. Sieltä ei ole kuvia. Ainoat kuvat on autosta matkalla sinne. Ja sitten Meghsnin vanhat kuvat.
Ehkä onkin vaan valeraskaana ja saa sitten "keskenmenon" hetken päästä. Jossain Dianamaisessa onnettomuudessa vaikka. Tykkää vaan huomiosta.
Eikös se ollutkin os. Meghan von Munchausen?
Mulla raskaus näkyi jo rv 8 ja jouduin piilottelemaan sitä sukujuhlissa kun en vielä halunnut kertoa kaikille. Olin todella hoikka ja alavatsan pullotuksen huomasi selkeästi. Yritin peitellä sitä liehuvaisella tunikalla. Jotain turvotusta se varmaan oli, mutta selkeästi raskausvatsan näköinen. Hoikkuus + eteenpäinkallistunut kohtu. Aika isoksi se vatsa lopulta kasvoikin.
Sitten kun myöhemmin paljastin raskausuutisen niin täti totesi että hän osasi jo aavistella sitä silloin niissä sukujuhlissa kun olin viikolla 8.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä onkin vaan valeraskaana ja saa sitten "keskenmenon" hetken päästä. Jossain Dianamaisessa onnettomuudessa vaikka. Tykkää vaan huomiosta.
Eikös se ollutkin os. Meghan von Munchausen?
Niitä kuvia edelleen odotellaan.
Mahtuuhan se makkarakin kuoreensa kun tiukkaan tuppaa. Rouva näyttää ihan nakilta tuo mekko päällään.
Mä olen jokaisessa raskaudessa käyttänyt yli 20rv normaaleja vaatteita, jotkut jopa 10v vanhoja:)
Enpä edes ajatellut että olisi jotain hienoa. Painoa tullut tuossa vaiheessa n 4kg (olin siis 56kg) eli ei yhtä vaatekokoakaan.
5. Kuu = rv 16-20. Itse jouduin noilla viikoilla vasta pitämään omien farkkujen nappia auki ja pitämään housut vyöllä kiinni. Eli ei paljon mahaa ollut. Meghanilla tosin on joissain kuvissa valtava vatsa...
Minulla ei näkynyt tokaa odottaessa vatsa, kuin vasta lähemmäs 30 viikolla. Olin muutenkin todella pieni, enkä lihonut raskauden aikana, kun esikoinen piti niin aktiivisena. Ekaa odottaessa vatsa tuli nopeammin esiiin (jostain syystä olin todella turvonnut jatkuvasti ja nestettä kertyi helposti), mutta paino nousi vain 8kg ja mahduin omiin vaatteisiin koko raskauden. Pidin juurikin trikoisia mekkoja ja sukkahousuja. Ei raskaus aina tarkoita sitä, että paisuu joka suuntaan.. :)
Meidät vihittiin kun olin viidennellä kuukaudella ensimmäisen lapsen kanssa.
Kukaan ei vielä tiennyt raskaudesta, ei oltu kerrottu kenellekään, kunnes sitten yhtäkkiä eräs häävieraista, tarkkasilmäinen vanhempi rouva tuli kuiskuttelemaan että kyllä se jo vähän näkyy!
Nauruksihan se meni, ja sana kiersi vieraitten keskuudessa ja tuplaonnittelut saatiin.
Olen 168 cm normaalirakenteinen ja jopa voimakas yläkropalta. En liho helposti. Vatsa kasvoi vasta viimeisellä kolmanneksella isoksi ja lapsi oli 3890g ja 53 cm. Toinen sitten 3990 ja 51 cm.
Nyt on kaksi teini-ikäistä lasta, painan 55 kg. Ei kaikista tule valaita, usko tai älä.
En myöskään ymmärrä tätä raskauskilojen hokemista. Itse ja kaikki hoikat ystäväni olemme suunnilleen lähtömitoissa useankin raskauden jälkeen. Moni itse asiassa hoikempikin.
Ne alun perinkin lihavat usein lihovat entisestään. Kun raskaudesta itsestään tulee n. 10 kg, niin se jää suunnilleen jo synnytyslaitokselle. Enempää ei tarvitse tulla.
No viidennellä kuullahan ollaan vasta raskauden puolivälissä. Ihmettelen että on noin iso raskausvatsa jo, monilla ensareilla ei näy mitään vielä tuossa kohtaa. Erikoisen iso maha.
Kaikkien vatsa ei kasva raskauden aikana. Mm äitini ei koskaan tarvinnut varsinaisia äitiysvaatteita, vaikka olikin kooltaan mallia kirppu tai tikku. Samoin työkaverini piti samoja housuja ihan loppuraskauteen asti.
Kaikki eivät kerää raskauden aikana 30 kiloa ylipainoa.
Meghanin vatsa on melko iso, älkää nyt takertuko tohon miltä oma vatsanne näytti milläkin kuulla, eihän hänen todellisia aikoja edes tiedetä.
Vierailija kirjoitti:
Meghanin vatsa on melko iso, älkää nyt takertuko tohon miltä oma vatsanne näytti milläkin kuulla, eihän hänen todellisia aikoja edes tiedetä.
Juuri näin. Aiemmissa kuvissa vatsa on ollut jo selvästi näkyvissä ja sitä on suuresti korostettu.
Mä käytin koko raskauden tavallisia joustavia löysiä kuminauha-collagehousuja ja löysiä tavallisia puseroita. Mahani ei ollut ikinä kovin suuri.