Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveysongelmat vievät järjen, miksen voi vain olla normaali?

Vierailija
19.12.2018 |

En vain jaksa enää.

Olen diagnosoitu epävakaa + bipo ja tänään taas jotenkin iski tajuntaan miten elämä on yhtä helvettiä ja nuorallatanssia 24/7. Gradua pitäisi alkaa työstämään, mutta vittuako siitäkään tulee.

Tulee vaan näitä hetkiä kun haluaisi vaihtaa päätä jonkun kanssa. Varsinkin nyt kun stressi laukaissut taas sen etten muista missä oon ollut ja mitä tehnyt ja saan poissaolokohtauksia. Ja en edes koe tälläkään hetkellä olevani olemassa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod.näk. oletkin normaali - mutta juokseminen hullun maailman tyhjyyden perässä tekee viisaastakin hullun.

Lopeta hulluus siis itse.

Vierailija
2/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tod.näk. oletkin normaali - mutta juokseminen hullun maailman tyhjyyden perässä tekee viisaastakin hullun.

Eii ole kyllä vttu hullu ku kattoo tuota menooa. Selkeät kolaritekijät. Stressi, jouluruuuhkat ja liukkaaatkelit.

Vierailija
4/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluus on nautinto kuin katkera tie silmittömien muiden kanssa

Vierailija
5/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakaus olisi valttia, sanotaan

Terv. skitso foobikko, Yliopisto-opiskelija 👽

Vierailija
6/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelijoita ja työtömiä yhdistää taloudellinen niukkuus ja vaikea elämäntilanne. Masennus onkin hyvin yleistä näissä ryhmissä. Esimerkiksi skitsofrenia otetaan nykyään huomioon kuntouttavassa työtoiminnassa

Vierailija
7/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakaus olisi valttia, sanotaan

Terv. skitso foobikko, Yliopisto-opiskelija 👽

Jatkan: epävakaus tuo luovuuden, mutta toisinaan en jaksaisi maksaa niin suurta hintaa luovuudesta.

Vierailija
8/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
9/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opiskelijoita ja työtömiä yhdistää taloudellinen niukkuus ja vaikea elämäntilanne. Masennus onkin hyvin yleistä näissä ryhmissä. Esimerkiksi skitsofrenia otetaan nykyään huomioon kuntouttavassa työtoiminnassa

menettääkö työttömyyyspäivärahan jos joutuu mielisairaalaan?

Vierailija
10/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
11/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menettääkö työttömyyyspäivärahan jos joutuu mielisairaalaan?

työttömän sairauspäiväraha tulee työttömyyskorvauksen tilalle, mutta sitä pitää hakea

Vierailija
12/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minulla samoja tuntemuksia. Oikeasti tahtoisin elää oikeata ja rauhallista elämää. Olla läheisten tukena, saada läheisyyttä ja antaa läheisyyttä, tuntea. Elää arkea ilman ilman kiirettä ja kovia arvoja, kilpailua. Aikaa oikeasti nähdä ja aistia, kokea. Miten paljon asioita menee ohitse kiirehtiessä ja stressatessa. 🏵️🌻🌺🌷

Vierailija
13/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*halaus*

Vierailija
14/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin minulla samoja tuntemuksia. Oikeasti tahtoisin elää oikeata ja rauhallista elämää. Olla läheisten tukena, saada läheisyyttä ja antaa läheisyyttä, tuntea. Elää arkea ilman ilman kiirettä ja kovia arvoja, kilpailua. Aikaa oikeasti nähdä ja aistia, kokea. Miten paljon asioita menee ohitse kiirehtiessä ja stressatessa. 🏵️🌻🌺🌷

🦋

Vierailija
15/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras saavutus taitaa olla 2,5 v työkyvyttömyyseläke alta parikymppisenä. Siihen ei moni pysty 🤔 Nyt gradua valmis niin joo kai se tästä. Vituttaa vaan olla tällanen.

Pidempien suljetun jaksojen jälkeen sinnekin tulee jo ajoittain melkein ikävä, vaikken muista kuin hyviä päiviä loppuhetkillä. Hmh..

Vierailija
16/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 siis ap

Vierailija
17/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap meinaat normaalilla?

Vierailija
18/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöissä mielenvikaisuus on poikkeus -- mutta ryhmissä, puolueissa, kansakunnissa ja aikakausissa se on sääntö.

Vierailija
19/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto on pakottamalla ja suostuttelemalla aikaansaatu hulluus.

Vierailija
20/30 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun paras saavutus taitaa olla 2,5 v työkyvyttömyyseläke alta parikymppisenä. Siihen ei moni pysty 🤔 Nyt gradua valmis niin joo kai se tästä. Vituttaa vaan olla tällanen.

Pidempien suljetun jaksojen jälkeen sinnekin tulee jo ajoittain melkein ikävä, vaikken muista kuin hyviä päiviä loppuhetkillä. Hmh..

Hitsit kun elämä on aika epäreilua. Jotkut joutuvat antamaan aika paljon etumatkaa sairauksien jne. Vuoksi. Hyvin oot kuitenkin tsempannut, kun opiskelut on tuossa vaiheessa. Voit olla todella ylpeä itsestäsi. Kaikkea hyvää elämääsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän