Äidiksi 30v, 31v ja 43v. Mitä haluat kysyä?
Tyttö syntynyt 1995.
Poika 1996.
Kaksospojat 2008.
:)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Aika tutun tuntuinen setti. Itsellä lapset
9/2005
2/2007
kolmas syntyy 4/2019
(itse täytän ensi toukokuussa 40)
Meillä tyttö syntynyt 23.6, poika 26.8 ja kaksoset 8.2 :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tutun tuntuinen setti. Itsellä lapset
9/2005
2/2007
kolmas syntyy 4/2019
(itse täytän ensi toukokuussa 40)Meillä tyttö syntynyt 23.6, poika 26.8 ja kaksoset 8.2 :)
Niin ja mun syntymäpäivä on 6.3 ja miehen 25.11 :) saman ikäisiä ollaan miehen kanssa eli molemmat synnytty -65. Onnea tulevaan synnytykseen!
Vierailija kirjoitti:
Oliko kuopus vahinko?
Yksikään lapsistamme ei ole vahinko. Ajattelimme haluavamme 3 lasta, mutta meidät yllätettiinkin positiivisesti neljällä! Kaikista lapsistani olen kiitollinen, lapset on lahja.
Kysytäänkö sinultakin jatkuvadti, että onko lapsilla sama isä? Minulta kysytään sitä vähän väliä, jopa ikään kuin olettaen, että mies on yässä välissä vsihtunut.
Mutta ei, kaikilla lapsilla sama isä. Aikanaan vaan luulimme haluavamme vain kaksi lasta, mutta sitten pikkuhiljaa unelma kolmannesta alkoi elää vah emmin ja vahvemmin. Ja tässä sitä nyt ollaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kuopus vahinko?
Yksikään lapsistamme ei ole vahinko. Ajattelimme haluavamme 3 lasta, mutta meidät yllätettiinkin positiivisesti neljällä! Kaikista lapsistani olen kiitollinen, lapset on lahja.
Miksi ette antaneet kaksosille aiemmin lupaa tulla?
Mielestäni on venäläistä rulettia jättää viimeisen lapsen yrittäminen 42-vuotiaaksi, jos tietää varmasti haluavansa vielä lapsen.
Itsekin ehdin täyttää 40 ennen kuin kuopus saatiin alulle, mutta kuopusta oli pakko lykätä oman jaksamisen vuoksi. Nytkin oli kolme alle kouluikäistä yhtä aikaa. Mutta onneksi saimme toivomamme kolme lasta, vaikka vähän myöhään aloitimmekin.
Vierailija kirjoitti:
Kysytäänkö sinultakin jatkuvadti, että onko lapsilla sama isä? Minulta kysytään sitä vähän väliä, jopa ikään kuin olettaen, että mies on yässä välissä vsihtunut.
Mutta ei, kaikilla lapsilla sama isä. Aikanaan vaan luulimme haluavamme vain kaksi lasta, mutta sitten pikkuhiljaa unelma kolmannesta alkoi elää vah emmin ja vahvemmin. Ja tässä sitä nyt ollaan :)
Ei ole koskaan kysytty. Asumme pienellä kylällä ja täällä on tiedetty että mieheni kanssa olen ollut yhdessä vuodesta 1989 lähtien joten kaikki kyllä tietää että kaikilla lapsilla sama isä :) Meillä on onnellinen avioliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kuopus vahinko?
Miksi ette antaneet kaksosille aiemmin lupaa tulla?
Mielestäni on venäläistä rulettia jättää viimeisen lapsen yrittäminen 42-vuotiaaksi, jos tietää varmasti haluavansa vielä lapsen.
Itsekin ehdin täyttää 40 ennen kuin kuopus saatiin alulle, mutta kuopusta oli pakko lykätä oman jaksamisen vuoksi. Nytkin oli kolme alle kouluikäistä yhtä aikaa. Mutta onneksi saimme toivomamme kolme lasta, vaikka vähän myöhään aloitimmekin.
Emme olleet aluksi varmoja kolmesta lapsesta, luulimme että meille riittää kaksi ja pitkään kahden lapsen hoitamisessa olikin tarpeeksi tekemistä varsinkin kun lapset olivat pieniä ja pienellä ikäerolla. Jätimme luojan päätettäväksi sen tulenko enää 42-vuotiaana raskaaksi ja vauva sai tulla jos on tullakseen, sieltä tulikin sitten kaksi kerralla. Vaikka en olisi 43-vuotiaana saanut kaksosiani niin olisimme olleet tyytyväisiä myös kahteen lapseen. :) Nyt 53-vuotiaana olen mummo 5-vuotiaalle ja 4kk ikäisille pojille, esikoiseni sai lapsensa 18v ja 23v <3
Ap:lla vai minulla (joka nyt odotan kolmatta)
Meillä kolmas on pitkällisen pohdinnan jälkeen tehty päätös. Ja olen aivan onnesta soikeana, että onnistui lähes heti, kun annettiin mahdollisuus