Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostaa joulupaitoja, kun niitä voi vaan käyttää jouluna?

Vierailija
19.12.2018 |

Mielummin ostaisin joulun värisiä paitoja, kuin tekstillä tai kuvalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFFILTA löytyi punainen paita jossa on mikki hiiri :) eli tätä paitaa voi käyttää muutenki kuin vaa jouluna :) 

Vierailija
2/8 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa sandaaleja, kun niitä voi käyttää vain kesällä? Tai uimapukua, kun sitä voi käyttää vain uidessa? Tai gaalamekkoa, kun sitä voi käyttää vain...noh, tajusit varmaan pointin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesä oli poikkeus, mutta yleensä työkelpoisia kesävaatteita ei juuri tule käytettyä. Olen aina heinäkuun lomalla ja hellettä on harvoin muuten. Tänä vuonna sain lahjaksi joulupaidan, käytän ihan kotona oleskellessa ja pari kertaa töissä, kun on ollut sopiva tilaisuus. Miksipä en käyttäisi ensi joulunakin ja sitä seuraavana. Nythän käyttöaikaa tulee puolisentoista kuukautta.

Ihmetyttää moralisointi juuri tämän aiheen ympärillä. Monella tutulla ja työkaverilla on uudet pikkujoulumekot joka vuosi,

Vierailija
4/8 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mulla ei ole juhlavaatteita, koska olen viimeksi ollut juhlissa jotain kymmenen vuotta sitten. Enkä osta yhtä kertaa varten jos joku kutsu tulisi.

Vierailija
5/8 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa yöpaitoja kun niitä voi käyttää vain yöllä?

Vierailija
6/8 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Miksi ostaa sandaaleja, kun niitä voi käyttää vain kesällä? Tai uimapukua, kun sitä voi käyttää vain uidessa? Tai gaalamekkoa, kun sitä voi käyttää vain...noh, tajusit varmaan pointin. 

Kuka nyt gaalamekkoja missään käyttääkään, eihän ne ole tavisten juttuja edes.  Joulu on vain n. 2 viikkoa. Kesä on n. 3kk jos puhutaan sandaalien käytöstä ja uimapukua voi käyttää myös uimahalleissa. Noh tajusit varmaan pointin.

Vierailija
7/8 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Kuka nyt gaalamekkoja missään käyttääkään, eihän ne ole tavisten juttuja edes.  Joulu on vain n. 2 viikkoa. Kesä on n. 3kk jos puhutaan sandaalien käytöstä ja uimapukua voi käyttää myös uimahalleissa. Noh tajusit varmaan pointin.

No kyllä mä olen "tavis" mutta silloin tällöin on tarvetta iltapuvulle. Siksi sellainen löytyy kaapista. 

Joulupaitoja voi käyttää koko joulukuun ihan huoletta...ja jos vertaa joulun kestoa Suomen kesän (sandaalipäivien) kestoon, voipi joulu olla jopa pidempi. Ainakin Pohjois-Suomessa :) 

Mulla on viidet bikinit + 2 kokovartalouimapukua, enkä käy uimahalleissa. Käytän niitä siis vain lomamatkoilla. 

Vierailija
8/8 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi voi käyttää vain jouluna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan