Onko tämä mormaalia alkoholinkäyttöä vai onko aihetta vetää herne nenuun?
4kk tapaillu yhtä miestä, tästä ajasta on oölut yksi yhteinen viikonloppu ilman alkoholia.
Piti perjantaina olla viikonloppu ilman viinaa,no kuinkas kävikään - hän osti pullon valkkaria. Tokaisin siihen, että.olis kiva jos joskus olis alkoholiton viikonloppu. Hänen vastaus: "ok, vaikutat väsyneeltä, jää kotiin lepäämään". Mikä hemmetin vastaus tuo oli?
Mä haluan selvät viikonloput,hän taas kaljanhuuruiset..ei täs touhus oo kyl mutään järkee...
Kommentit (30)
Ap nythän sun on hyvä testata miten paljon tyyppi vetää kun on pitkät vapaat...
Ei ole mormoonia tuo käytös. Jätä se sika.
Missähän kuplassa AP oikein elää jos pullo valkkaria vikonlopussa on juopottelua :) Me taidetaan sitten olla oikein rapajuoppoja, kun miehen kanssa nautitaan pullo valkkaria SEKÄ punaviiniä viikonloppuisin yhdessä. Hyvä ruoka, hyvä juoma, ihana puoliso ja viikon kiireitä voi jatkaa taas ensi viikolla.
En juo alkoholia koskaan, mutta ei minua silti ennen puoltapäivää sängystä lauantaina ylös saa.
Pullo valkkaria viikonlopussa ei varmastikaan ole juopottelua, mutta ap kirjoittikin kaljanhuuruisesta viikonlopusta. Ja muutenkin kirjoituksesta henki, että kaveri on siis humalassa joka viikonloppu.
Se ei ole ainakaan hyvä merkki. Ihmisten pitäisi pystyä olemaan selvin päin myös vapaa-ajallaan. Jos suhde etenee pitemmälle ja hankitaan lapsia, tilanne ei todellakaan ole hyvä. Tapa jatkuu myös lasten läsnäollessa. Miettikääpä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Missähän kuplassa AP oikein elää jos pullo valkkaria vikonlopussa on juopottelua :) Me taidetaan sitten olla oikein rapajuoppoja, kun miehen kanssa nautitaan pullo valkkaria SEKÄ punaviiniä viikonloppuisin yhdessä. Hyvä ruoka, hyvä juoma, ihana puoliso ja viikon kiireitä voi jatkaa taas ensi viikolla.
Tyypillistä, että vastataan alentuvasti, vaikka itse ei edes ymmärrä koko aloitusta...
Joo, tosiaan ootte rapajuoppoja :D
Ei sillä nyt ole väliä, onko tuo juominen normaalia vai ei. Jos se sinua haittaa eikä mies suostu tinkimään tavoistaan, niin homma on selvä. Ette sovi toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Niin mekin juodaan, mutta olennaista onkin, että se on meille yhteinen juttu. Ap.n ja miehen käsitys yhteisistä viikonlopuista on erilainen. Jos itse ei halua juoda ja JOS toisen alkoholinkäyttö vaikuttaa yhteisen ajan viettämiseen (käytös muuttuu, jotain suunniteltua jää tekemättä tms), niin se kertoo, että suhde ei tule toimimaan.
Just näin.