Onko tämä mormaalia alkoholinkäyttöä vai onko aihetta vetää herne nenuun?
4kk tapaillu yhtä miestä, tästä ajasta on oölut yksi yhteinen viikonloppu ilman alkoholia.
Piti perjantaina olla viikonloppu ilman viinaa,no kuinkas kävikään - hän osti pullon valkkaria. Tokaisin siihen, että.olis kiva jos joskus olis alkoholiton viikonloppu. Hänen vastaus: "ok, vaikutat väsyneeltä, jää kotiin lepäämään". Mikä hemmetin vastaus tuo oli?
Mä haluan selvät viikonloput,hän taas kaljanhuuruiset..ei täs touhus oo kyl mutään järkee...
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
4kk tapaillu yhtä miestä, tästä ajasta on oölut yksi yhteinen viikonloppu ilman alkoholia.
Piti perjantaina olla viikonloppu ilman viinaa,no kuinkas kävikään - hän osti pullon valkkaria. Tokaisin siihen, että.olis kiva jos joskus olis alkoholiton viikonloppu. Hänen vastaus: "ok, vaikutat väsyneeltä, jää kotiin lepäämään". Mikä hemmetin vastaus tuo oli?
Mä haluan selvät viikonloput,hän taas kaljanhuuruiset..ei täs touhus oo kyl mutään järkee...
Jos et tuosta ymmärrä mitä hän tarkoitti, niin ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et tuosta ymmärrä mitä hän tarkoitti, niin ei voi mitään.
No en ymmärtänyt,valaise :)
No jos pullo valkkaria viikossa on ongelma, niin silloin ongelma on sinussa. Ei hyvää päivää teitä joitakin naisia, että viitsitkin yhdestä pullosta nipottaa. Tuo menee siihen kategoriaan "ettei juurikaan käytä alkoholia tai hyvin vähän". Keski-Euroopplaiset nauraisivat tuollaiselle suhtautumiselle.
Taitaisi se alkoholin jättäminen pois edes silloin tällöin viikonlopuista olla herralle liian iso elämänmuutos? Haluette eri asioita. Hän haluaa juoda. Ja se juominen menee ilmeisesti edelle sinua. Minkä ikäisiä ootte? Onko nuoruuden viinarälläystä?
Käykäähän nyt se oikea kunnon keskustelu aiheesta. Jos mies ei pysty puhumaan avoimesti ja asiallisesti asiasta, niin se on mun mielestä siinäkin tapauksessa peli menetetty. Ellet jaksa katsella sellaista elämää missä mies juo kaikki viikonloput. Tietty jos olet ihan mielettömän rakastunut ja löytyy valtavasti sieltä toisesta vaakakupista niitä hyviä asioista...Mutta sanoisin että ihan liian perustavanlaatuisesti erilaiset toiveet teillä tällä hetkellä. Jos sen sijaan mies ymmärttää asian tärkeyden sinulle ja on valmis anostamaan suhteeseen, tulemaan vastaan ja olemaan yhteisiä viikonloppuja myös juomatta, niin miksi ei voisi vielä kokeilla miten tulee sujumaan.
Vierailija kirjoitti:
No jos pullo valkkaria viikossa on ongelma, niin silloin ongelma on sinussa. Ei hyvää päivää teitä joitakin naisia, että viitsitkin yhdestä pullosta nipottaa. Tuo menee siihen kategoriaan "ettei juurikaan käytä alkoholia tai hyvin vähän". Keski-Euroopplaiset nauraisivat tuollaiselle suhtautumiselle.
Niin että on ihan normaalia joka viikonloppunen juopottelu, jossa itsensä.saa ylös vasta puolen päivän jälkeen, kun on tullut juotua liikaa. Edellisenä viikonloppuna 3olutta kotona, 5 tuoppia baarissa kera kolmen viskin.
Eli on siis normaalia sekin, että arkena juo kahtena päivänä itsensä sellaiseen ku.toon ettei kykene töihin....
Vierailija kirjoitti:
Taitaisi se alkoholin jättäminen pois edes silloin tällöin viikonlopuista olla herralle liian iso elämänmuutos? Haluette eri asioita. Hän haluaa juoda. Ja se juominen menee ilmeisesti edelle sinua. Minkä ikäisiä ootte? Onko nuoruuden viinarälläystä?
Käykäähän nyt se oikea kunnon keskustelu aiheesta. Jos mies ei pysty puhumaan avoimesti ja asiallisesti asiasta, niin se on mun mielestä siinäkin tapauksessa peli menetetty. Ellet jaksa katsella sellaista elämää missä mies juo kaikki viikonloput. Tietty jos olet ihan mielettömän rakastunut ja löytyy valtavasti sieltä toisesta vaakakupista niitä hyviä asioista...Mutta sanoisin että ihan liian perustavanlaatuisesti erilaiset toiveet teillä tällä hetkellä. Jos sen sijaan mies ymmärttää asian tärkeyden sinulle ja on valmis anostamaan suhteeseen, tulemaan vastaan ja olemaan yhteisiä viikonloppuja myös juomatta, niin miksi ei voisi vielä kokeilla miten tulee sujumaan.
Minä 45- mies 55v. Ja aika lailla näin tää touhu menee kuten.kirjoitit. hän ei myöskään tykkää puhua tunteistaan joten haastava rasti.
Tykkään tosi paljon hänestä,mutta rakastan myös omaa elämää. Ap
Alkoholi tulee aina olemaan ykkönen hänen elämässään.
Vaikka saisitkin hänet olemaan tovin juomatta, niin sitten hän juo salaa. Tai keksii työreissuja jotka ovat oikeasti ryyppyreissuja ja töistä otettu pekkasia.
Minä tiedän, olen ollut tuo mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että on ihan normaalia joka viikonloppunen juopottelu, jossa itsensä.saa ylös vasta puolen päivän jälkeen, kun on tullut juotua liikaa. Edellisenä viikonloppuna 3olutta kotona, 5 tuoppia baarissa kera kolmen viskin.
Eli on siis normaalia sekin, että arkena juo kahtena päivänä itsensä sellaiseen ku.toon ettei kykene töihin....
No mikset kirjoittanut heti avauksessa tuota?
Ohis, joka ei ymmärrä tätä palstamammojen tapaa että juttu muuttuu aika radikaalisti sitä mukaa kun aloittaja sitä kommentoi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken ongelma oli se valkkaripullo, hoksaatko?
4 kuukaudessa on noin 16 viikonloppua ja jos niistä vain yksi on oltu selvinpäin niin kyllähän tuo aikamoisen vaikutelman antaa. Jos haluat elää itsekin niin, että olette tuossa parisuhteessa näillä näkymin vain kolmena viikonloppuna vuodessa selvinpäin, niin jatka ihmeessä.
Ap, mitä jos kokeilisit sellaista, että vietät aikaa hänen kanssaan, mutta et juo seuraksi? Anna hänen juoda. Juo itse vettä. Katso, mitä tapahtuu.
Mun mies juo paljon, mutta mä en lähde siihen mukaan. Enää. Kannattaa kokeilla ja katsoa, miten toinen reagoi.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä teet avauksen jossa kysyt onko tämä normaalia alkoholinkäyttöä 🤣
Kaffepulla kirjoitti:
Ap, mitä jos kokeilisit sellaista, että vietät aikaa hänen kanssaan, mutta et juo seuraksi? Anna hänen juoda. Juo itse vettä. Katso, mitä tapahtuu.
Mun mies juo paljon, mutta mä en lähde siihen mukaan. Enää. Kannattaa kokeilla ja katsoa, miten toinen reagoi.
Kokeilin tätä.jo.
Vierailija kirjoitti:
Eivät nuo tuollaiset käy milloinkaan Keski-Euroopassa, ei niitä kiinnosta oikea elämä. Ne voivat hyvin elää tuossa omassa eristäytyneessä ja passiivisessa masennuselämässään tuolla tavalla koko ankean elämänsä kenenkään häiritsemättä.
Ei tuollaisen kannattaisi tapailla ketään miestäkään: tuskin hän kovin häävi nainen sille miesystävälleen on sängyssäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Mun mies juo paljon, mutta mä en lähde siihen mukaan. Enää. Kannattaa kokeilla ja katsoa, miten toinen reagoi.Kokeilin tätä.jo.
No miten hän reagoi, ja miten tilanne sinun näkökulmastasi meni? Oliko mukavaa?
🇺🇦🇮🇱
Elämäntapojen pitäisi olla parisuhteessa samanlaiset, Silloin saa toiselta tukea esim. viikonloppujuomiseen. Onhan se kiva herätä yhdessä krapulassa puolilta päivin.
Ei sun kumppanis muutu. Etsi paremmin sun tapoihis sopiva,
Kyllä mekin juomme alkoholia viikonloppuisin mutta ei se mihinkään vaikuta. Ei tule krapulaa emmekä nuku puoleenpäivään ja mikään ei jää tekemättä.
Itse lähdin suhteen alussa mukaan miehen juomiseen. Ajattelin, että on kiva ottaa yhdessä viiniä toisen seuraksi.
Miehen ylilyöntien seurauksena touhu on alkanut oksettamaan. Nykyään otan tosiaan vain sen pari lasia viiniä ruuan kanssa, ja homma jää osaltani siihen. Miehen jäljiltä oluttölkkejä löytyy sieltä täältä eli näen, että alkoa menee runsaasti. Vituttaahan se, mutta ei ole mun ongelma.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mekin juomme alkoholia viikonloppuisin mutta ei se mihinkään vaikuta. Ei tule krapulaa emmekä nuku puoleenpäivään ja mikään ei jää tekemättä.
Onkin eri asia juoda kolme kuin kolmetoista. Tai sitten ootte harjoitelleet niin kauan ettei krapulaa tuu. Kyllä mua väsyttää jos olen kolmeen asti yöllä nautiskellut. Ei paljon lenkille pysty aamupäivästä lähteä.
Jos tuo tuntuu sinusta liialta alkoholinkäytöltä niin sitten se on sinun suhteessasi sitä. Toiset sietää enemmän kuin toiset.