Hyi hemmetti! Ette tte ikinä arvaa, mitä tapahtui kaupassa!
Olin tänään aamulla kaupassa ja eräs asiakas otti laarista leivonnaisen, joka tippui lattialle, lensi siis ottimesta. Tämä mies sitten nosti lattialle tippuneen leivonnaisen ja laittoi sen takaisin laariin ja otti uuden "puhtaan" tilalle pussiinsa. Minä sitten otin sen lattialle tippuneen käsillä ja yritin antaa sitä henkilökunnalle sanoen, että tämä tippui eräältä asiakkaalta lattialle. Henkilökuntaa edustanut nainen vaan tokasi aijaa, otti leivonnaisen ja viskasi laariin, sanoen kyllä se ihan hyvä on, hymyillen.
Likaiset leivonnaiset kyllä myydään mielellään :o
Kommentit (36)
Mummo Lidl:ssa kaveli lapi koko leipaosaston ja puristeli kaikki sampylat ja leivat (siis ne tuoreet juuri paistetut, ei pussitetut!!). Ei nahdakseni ostanut mitaan. Tykkas kai vaan puristella.
Vierailija kirjoitti:
Irtokarkeissa näitä taitaa riittää...
Kyllä. Omin silmin todistanut, kun pikkulapsen suussa käynyt karamelli on laitettu takaisin astiaan. Käin lähmimistä olen nähnyt useammankin kerran. Tarpeeksi olen siis nähnyt, etten osta enää noita ikinä.
Turun Kupittaan Cittarissa mies sylkäisi appelsiinien päälle hedelmäosastolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Omin silmin todistanut, kun pikkulapsen suussa käynyt karamelli on laitettu takaisin astiaan. Käin lähmimistä olen nähnyt useammankin kerran. Tarpeeksi olen siis nähnyt, etten osta enää noita ikinä.
Käin=käsin
Vierailija kirjoitti:
Turun Kupittaan Cittarissa mies sylkäisi appelsiinien päälle hedelmäosastolla
Mitäh? Miksi?
Mä näin aikuisen miehen valkkaavan karjalanpiirakoita paljain käsin sieltä laarista.
Hyi hitto!
Se mylläs niitä, ei riittänyt edes se että olis vaan napannut sieltä muutaman.
Aikuinen mies!?
Näin kun kollega kaatoi pussista irtokarkkeja laariin. Osa meni ohi niin hän noukki pudonneet lattialta ja pisti muina miehinä laariin. Lattioitakaan ei ollut vielä pesty sinä aamuna...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käin=käsin
Kielipoliisi
Mäkin näin lähikaupassa eräs mies aivan törkeän likaisilla käsillä kaiveli karkkeja irtokarkkilaareista. Sen sormenkynnet oli ihan mustat, oli joku sekakäyttäjä tai vastaava käytöksestä päätellen. Ja useamman kuin kerran olen nähnyt kun jotkut raksaäijät paljain käsin tonkii karjalanpiirakoita ym. irtomyynnissä. en edes halua ajatella mitä heviosastolla tapahtuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käin=käsin
Kielipoliisi
Kielipolliisi ei murteita tiijä?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mikä tässä on ihmeellistä? Ravintolassakin lattialle tippunut raaka-aine laitetaan takaisin ruokaan. Ihan normaali käytäntö alalla.
Jo apukoululaisten hygieniapassiin liittyen kerrotaan että tuo olisi kuulunut roskiin. Mutta joidenkin aikuisten äly ei tajua tuotakaan vähää.
Ihmetyttää että kauppojen ja kahviloiden hygieniaongelmille ei tehdä mitään. Ratkaisuja löytyy kun joku vaan jaksaa miettiä. Itse keksin montakin ratkaisua helposti, ja varmasti moni muu ihminen pystyy samaan.
Meillä paistopiste täytetään hanskat kädessä ja jos jotain tippuu, se laitetaan hävikkiin. Ottimet pestään joka päivä.
Ostan omasta kaupasta paistotuotteet, muualta en. Koska tiedän että muualla munkit saattavat pyöriä varaston lattialla ja laitetaan siitä eteenpäin myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin aikuisen miehen valkkaavan karjalanpiirakoita paljain käsin sieltä laarista.
Hyi hitto!
Se mylläs niitä, ei riittänyt edes se että olis vaan napannut sieltä muutaman.
Aikuinen mies!?
Mä en syö koskaan paistopisteiden juttuja, irtokarkkeja jne juuri hygieniasyistä. Hyi h*tto!!!
Olisin "vahingossa" polkaissut leivoksen päälle