Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin vapaaehtoistyön ja nyt itketään takaisin..

Vierailija
18.12.2018 |

Tykkäsin kyllä itse hommasta. Mutta toiset, ne, joilla on aikaa laskevat pilkuntarkasti kuka tekee mitäkin. Nettisivuilla lukee "pienikin apu on tarpeen". No ei näytä olevan. Menin alunperin siksi, että voisin vähän auttaa, vaikka mulla on työkin ja muita harrastuksia sekä perhe.

Sanoin suoraan, että minulla ei ole aikaa käyttää tähän niin paljon kuin te toivoisitte minun tekevän, joten jään kokonaan pois. Yhtäkkiä se apu onkin tärkeää. Vielä viikko sitten tein liian vähän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyse raiskareitten auttamisesta?

Vierailija
2/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin piireihin pesii oman sädekehän kiillottajia. Nyt harmittaa kun se ei kiillä niin voimakkaasti kun ei voi sinua säättiä.

Vierailija
4/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleistä, ikävä kyllä. Teet liian vähän ja senkin väärin, mutta kun lopetat kaikki tekemäsi on ollut korvaamattoman arvokasta.

Vierailija
5/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika tavallista vapaaehtoispiireissä. Kun antaa pikkusormen, niin yritetään viedä koko käsi. Todella harmillista tämä, kun tästä sitten kärsivät lopulta ne avuntarvitsijat. Hyvä että otit asian esiin!

Vierailija
6/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälleni kävi noin, kun hän oli tukiaikuinen lapselle, mutta joutui oman muuttuneen terveydentilansa vuoksi luopumaan siitä. No sitten yhtäkkiä painostettiin että pitää jatkaa, pitää jatkaa... 

Haluaisin tehdä vapaaehtoistyötä muusikkona, esimerkiksi laulattaa vanhuksia vaikka kerran kuussa, mutta pelkään että sitten alkaa joka ovesta ja ikkunasta tulla näitä jotka vaativat ja vaativat. Haluaisin olla hyödyksi ja iloksi, mutta masennukseni vuoksi en jaksa kovin paljoa mitään ylimääräistä. 

Vierailija
7/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö on ihan perceestä. Lopetan itsekin pian.

Vierailija
8/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aika tavallista vapaaehtoispiireissä. Kun antaa pikkusormen, niin yritetään viedä koko käsi. Todella harmillista tämä, kun tästä sitten kärsivät lopulta ne avuntarvitsijat. Hyvä että otit asian esiin!

Siksi otin asian esiin, koska haluaisin näiden tekemisen laskijoiden vähän miettivän itsekin, onko vara karkottaa ihmisiä pois. Vaihtuvuus on valtavaa juuri siksi, kun koko ajan mietitään, mitä joku tekee tai ei tee, ymmärtämättä, että joillekin se ei ole koko elämä, vaikka heille itselleen on. Sitten aina kun joku jää pois, ihmetellään miksi. Mä  otin tämän asian esille kyllä ja jäin sitten saman tien pois. 

Vierailija
9/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setlementtitouhut nyt vaan ovat sellaisia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi