Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ainoo, jota on alkanut uuninpankkopoika ärsyttää, vaikka kirjoittaakin asiaa+

Vierailija
18.12.2018 |

Se hyökkäävä tyyli vain on alkanut ärsyttää, enkä pysty enää lukemaan. ehkä omasta työttömyydestäni on jo liian kauan? 8 vuotta sitten sain töitä. Olen kyllä pääsääntöisesti itsekin sitä mieltä, että kaikista töistä pitää saada palkkaa, mutta en jaksa enää tuota jankkaamista seurata.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä perkele lue jos et jaksa seurata.

Vierailija
2/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luekaan enää. Kävin katsomassa äsken ja jätin kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma tässä oli mikä?

Vierailija
4/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai asiaa.

Vierailija
5/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaahan tuo on taas kirjoittanut.

Vierailija
6/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa aivan asiaa, mutta minäkään en masennukseni takia jaksa sitä negatiivisuuden määrää. Alan liikaa murehtia, joten olen joutunut lopettamaan blogin lukemisen tällä hetkellä.

Vierailija
7/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakerran itsekin tällä hetkellä kuntouttavassa, mutta se on totta, että toisaalta en jaksa sitä negatiivisuutta, joka tuohonkin toimintaan yhdistyy. Menen vain sinne tekemään ihan fiksuja juttuja, kun ei töitäkään ole. On kuitenkin sen verran rahaa, että laskut saa maksettua, ruokaa pöytään ja joskus pientä ekstraakin. 

Vierailija
8/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On silti mukavampaa luettavaa kuin Ilta-Sanomien päätoimittajan hallitusta syleilevät kokoomuspropagandamasturbaatiot, joita hän kolumneiksi väittää.

Vierailija
9/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä mies.

Vierailija
10/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaa aivan asiaa, mutta minäkään en masennukseni takia jaksa sitä negatiivisuuden määrää. Alan liikaa murehtia, joten olen joutunut lopettamaan blogin lukemisen tällä hetkellä.

Jos olet masennuksen vuoksi kuntouttavassa toiminnassa, niin olet oikeassa paikassa.

Ongelmana on se että kuntouttavaan lähetetään täysin terveitä ihmisiä jotta kunta välttyy sakkomaksuilta. Olen itse ollut 9€ orjapalkalla ja tehnyt normi työtä tuurammalla isyyslomalle olevaa. Omalla kohdallani bloggaaja kirjoittaa ihan oikeata asiaa.

Vierailija
11/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin REHELLISYYS JA TOTUUS. Nämä ovat joiden mulkvistien mielestä Suomessa huonoja asioita.

Vierailija
12/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä mies.

Sipilä, Orpo, Lindström. Siinä on säälittäviä, selkärangattomia pas"kahousuja.

Vierailija
13/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Timonen kovinkaan häävi kirjoittaja olisi ellei sen tekstit lukijoiden kiukkusuonta ajoittain rassaisi? Hyvä vaan että edes joku vielä jaksaa vääntää rautalangasta mikä päivän polttavissa aiheissa mättää. Tällä hetkellä pielessä on monikin asia, mutta talouskehityksen vinoumat ja niiden lieveilmiöt tuntuvat tavallisen tallaajan arjessa kipeimmin. Siitä puhe mistä puute, ja nyt se puute on palkallisista työpaikoista.

Vierailija
14/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin REHELLISYYS JA TOTUUS. Nämä ovat joiden mulkvistien mielestä Suomessa huonoja asioita.

Jätitkö lukematta aloituksestani, että vaikka kirjoittaakin asiaa? Se kirjoitustyyli on sellainen, että minulle tulee siitä huono olo ja jään murehtimaan asioita, vaikka esim. pitäisi keskittyä töihin. Jotkut jutut haluaisin lukea, mutta en jaksa enää hyökkäävää tyyliä ja aika paljon kuitenkin sitten se on jauhamista samoista asioista. Kirjoittaminen ei lopulta auta yhtään mitään, vaan itse ainakin olen alkanut miettiä, että mitä voisin tehdä. On vain jaksaminen vähissä, kun teen työtäni niin täysillä - pelkään muuten  menettäväni sen. 

Vierailija
15/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätitkö lukematta aloituksestani, että vaikka kirjoittaakin asiaa? Se kirjoitustyyli on sellainen, että minulle tulee siitä huono olo ja jään murehtimaan asioita, vaikka esim. pitäisi keskittyä töihin. Jotkut jutut haluaisin lukea, mutta en jaksa enää hyökkäävää tyyliä ja aika paljon kuitenkin sitten se on jauhamista samoista asioista. Kirjoittaminen ei lopulta auta yhtään mitään, vaan itse ainakin olen alkanut miettiä, että mitä voisin tehdä. On vain jaksaminen vähissä, kun teen työtäni niin täysillä - pelkään muuten  menettäväni sen. 

Luin aloituksen ja ainoa jota huomasin on se että ajatusmallisi on viallinen.

Ahdistus täysin mitättömistä asioista. Työ ei ole tärkein asia joka määrittelee sinut muille tai itsellesi.

Vierailija
16/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet masennuksen vuoksi kuntouttavassa toiminnassa, niin olet oikeassa paikassa.

Ongelmana on se että kuntouttavaan lähetetään täysin terveitä ihmisiä jotta kunta välttyy sakkomaksuilta. Olen itse ollut 9€ orjapalkalla ja tehnyt normi työtä tuurammalla isyyslomalle olevaa. Omalla kohdallani bloggaaja kirjoittaa ihan oikeata asiaa.

Kuinka kuntouttava työtoiminta hyödyttää työtöntä (joka on masentuntut)?

Itse olin ko toiminnassa ja siivosin vanhusten asuntoja (ei mitenkään vastaa koulutusta ja kokemusta), olin henkisesti ja fyysisesti aivan lopussa, raskasta rehkimistä ilman kunnon palkkaa kuusi tuntia päivässä neljänä päivänä viikossa.

En kuntoutunut mitenkään, joka paikka oli kipeänä ja mieli maassa, kotiin kun pääsin itkin ja romahdin sänkyyn ja aamulla uudestaan..

Viikonloppu ei riittänyt palautumiseen.

Eikä minulle pidetty mitään keskustelua/loppuselvitystä kuinka olin kumtouttavan kokenut tms, jäi todella hyväksikäytetty olo.

Miksi tuo on mielestäsi ns terveelle ihmiselle väärin mutta sairaalle ok?

Vierailija
17/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit ollut masentunut tms olisit ollut oikeassa paikassa? Perustele miksi heitä saa hyväksikäyttää.

Vierailija
18/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kuntouttava työtoiminta hyödyttää työtöntä (joka on masentuntut)?

Itse olin ko toiminnassa ja siivosin vanhusten asuntoja (ei mitenkään vastaa koulutusta ja kokemusta), olin henkisesti ja fyysisesti aivan lopussa, raskasta rehkimistä ilman kunnon palkkaa kuusi tuntia päivässä neljänä päivänä viikossa.

En kuntoutunut mitenkään, joka paikka oli kipeänä ja mieli maassa, kotiin kun pääsin itkin ja romahdin sänkyyn ja aamulla uudestaan..

Viikonloppu ei riittänyt palautumiseen.

Eikä minulle pidetty mitään keskustelua/loppuselvitystä kuinka olin kumtouttavan kokenut tms, jäi todella hyväksikäytetty olo.

Miksi tuo on mielestäsi ns terveelle ihmiselle väärin mutta sairaalle ok?

Ihmiskauppaa. Isot sakot pitäisi antaa teettäjälle.

Vierailija
19/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit ollut masentunut tms olisit ollut oikeassa paikassa? Perustele miksi heitä saa hyväksikäyttää.

No niinpä, saman sakkomaksun välttämiseksi ne masentuneet yms vajaakuntoiset sinne lähetetään, ei siksi että he jotenkin mystisesti kuntoutuisivat siellä.

Ei siinä ajatella työttömän parasta, päinvastoin.

Vierailija
20/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika vois mennä töihin.

Rasittava vikisijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi