Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuiset 2019

18.12.2018 |

Heips! En ainakaan löytänyt vielä tällaista keskustelua. Ja kovasti kaipaan juttuseuraa toisista elokuussa vauvansa saavista :) Elikkäs jos sulla on laskettu aika elokuussa, niin tänne vaan! Jutellaan porukalla ummet ja lammet, ilot ja surut. Ja ennen kaikkea toivotaan et jokainen vauvanalku saa kasvaa loppuun asti :) Itse plussasin 5.12. ja taidetaan mennä jossain 5+5 paikkeilla, ainakin suurinpiirtein. Eka neuvola on 11.1.

Kommentit (40)

1/40 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka :)

Mä tuun tänne jännittää sun kanssas!

Mulla LA on 17.8 ja nyt mennään 5+4.

Kovasti jännittää, että pystykö pikkuinen mukana matkassa.

Eka neuvola mulla on 7.1.

Tiedätkö jo, milloin sulla on ultra aika @Ruusunnuppu? :)

2/40 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun myös! 😊👋 Tein tosi haalean haamun eilen ja tänään, mutta olen 99% varma että olen raskaana. Laskettu aika menee varmaan 31.8. paikkeille, saattaapi mennä syyskuunkin puolelle mutta oleilen nyt ainakin täällä :) Ollaan puolisen vuotta yritetty tätä meidän kolmosta, ja nyt vihdoin, ihan paras joululahja <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Täällä 6+1 :) eka neuvola 31.12 eli uudenvuoden aattona ja lääkäri aika missä toivottavaati sydän äänet kuullaan on 8.1 arvioitu laskettu aika elokuun puoleenväliin

4/40 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin varovaisesti ilmoittelen itseni mukaan keskusteluun :)

Aamulla tein haalean positiivisen testin kp28 ja LA menee elokuun loppuun. Jännittää että pysyykö matkassa tai että onkos siellä oikeasti ihmisen alku kasvamassa?

Esikoista odottaessa oli ihana saada täältä vertaistukea alkuraskauteen, ennen kuin ensimmäisten ultrien jälkeen perustettiin suljettu face-ryhmä.

Neuvolaan ajattelin soitella ens vuoden puolella 😊 Jännittää!

5/40 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös! Laskettuaika ois 1.8. Esikoinen tiedossa. Varhaisultrassa käytiin neuvolasoiton jälkeen varmistaaksemme raskauden keston. Vielä oli kaikki hyvin❤️ Eka neuvola 4.1 meillä ja nyt siis viikkoja 7+5. Olisiko mielenkiintoa perustaa whatsapp ryhmää elokuisille 2019?

6/40 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi onnellinen plussaaja! Viikot nyt n 6 ja laskettu aika olisi n 9.8.

Perheessä on jo nelivuotias.

Vierailija
7/40 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla myös, että minkä ikäisiä olette? Itse 28v ja ensimmäistä odotan. Kerkeän täyttämään 29v heinäkuussa ennen vauvan syntymää

Vierailija
8/40 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta liityin tälle sivustolle ja opettelen tätä käyttämään. Miten voin alkaa seuraamaan tätä keskustelua?

9/40 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Mäkin voisin varovaisesti liittyä seuraan; viikkoja nyt jotain 4+ ja laskettu aika ois 27.8. Mitään neuvoloita en oo vielä kiirehtiny varaamaan.

Ite oon 31, elokuussa jo 32, ja toinen lapsi ois tulossa.

10/40 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Ilmoittaudun mukaan. Toissa päivänä plussasin joten viikkoja nyt 4+ jotain. La siis ihan elokuun lopussa. Jännittää ja ihmetyttää. Kolmas lapsi toiveissa, joka olisi ensimmäinen yhteinen nykyisen mieheni kanssa. Vähän pelottaakin, koska ikää jo 39.

Olisi kiva kirjoitella ajatuksista ja jakaa fiiliksiä.

Vierailija
11/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa elokuista odottava!

Raskausviikkoja nyt 7+1 ja laskettu aika 10.8.

Ensimmäinen neuvolakäynti olisi 15.1. ja varsinainen ultra 24.1.

Varhaisultrassa kävin viime perjantaina (6+6) ja kaikki oli kuulemma niin hyvin kuin voi olla. :)

Vierailija
12/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi myös miten voin seurata tätä keskustelua.

Vierailija
13/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina kirjoitti:

Olisi kiva kuulla myös, että minkä ikäisiä olette? Itse 28v ja ensimmäistä odotan. Kerkeän täyttämään 29v heinäkuussa ennen vauvan syntymää

Mulla ihan sama juttu! Oon nyt 28, mutta täytän heinäkuussa ennen vauvan syntymää 29 vuotta. :)

14/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin jo vanhempi odottaja(42v) mulla 3 poikaa aiemmasta liitosta, joista 2 jo aikuisia ja nyt nykyisen mieheni kanssa mitä varmimmin odotetaan yhteistä lasta. Testasin to vielä negaa 28/28 nyt menossa 31/28 ja lähipäivinä teen uuden testin. La ois elokuun lopussa, jos siellä elämän alkua on tuloillaan.

15/40 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin pari päivää sitten ja nyt menossa vasta rv 4+2 ja la 31.8.

Soitan neuvolaan heti pyhien jälkeen ja varaan myös varhaisultran.

Minä 35, mies 38 ja kummallekin eka raskaus.

16/40 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie plussasin loppuviikosta haalean ja eilen clearblue varmisti asian. Esikkoa odotellaan. Toivottu juttu mutta jännittää kovin, kaikki kävi niin äkkiä.

Viikkoja nyt tällä tietoa 5+2. Laskettu aika näillä näkymin 25.8.-19. Kierto ollut kyllä niin paljon kaikkea maan ja taivaan väliltä että voi tuosta tarkentua. Ajatuksena on mennä varhaisultraan tammikuun alussa tarkastamaan todellinen tilanne. Eli torstaina soiteltava sitä aikaa ja toki myös neuvolaan.

Ikää miulla nyt 25 ja miehellä 27.

Vierailija
17/40 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin 😊 ja meillä oli raskauskin menossa melko samoja päiviä. Täällä tänään 7+1 😊 onks sulla ollu millasia raskaus oireita?

Vierailija
18/40 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kommentin piti nipelle mennä. Mä onneton en jostain syystä osaa käyttää tätä. Kommentit lentelee minne sattuu 😅

19/40 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä parina päivä haalean plussan saanut 25 vuotias ensisynnyttäjä.. Aika alussa siis ollaan. Kovin toiveissa, että joku pieni ihme masussa kasvaisi. :) odotettu laskettu aika elokuun loppuu tai syyskuun alkupäiviin.

Vierailija
20/40 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä muutama päivä sitten plussanut :D nyt 5+2 viikot joten la pitäisi olla joskus elokuun lopulla. Eka neuvola tammikuun puolenvälin jälkeen :)